ایسوس اولین مادربرد X670E Micro-ATX و Mini-ITX را برای پلتفرم AMD AM5 معرفی کرد.

با یک سبک پیچیده که ریشه در خطوط تمیز، زوایای برازنده و تقارن دقیق دارد شروع می شود. رنگ‌های محجوب به این برد ProArt ظاهری همیشگی می‌دهد که هرگز بی‌موقع نیست، چه در حال ساختن یک رایانه شخصی برای دفتر خانه خود، مجموعه، یا برای اشتراک‌گذاری کار با مشتریان باشید. لهجه های طلایی روی محافظ ورودی/خروجی یکپارچه و هیت سینک چیپست، تجملات و ظرافت را اضافه می کند.

فرم فاکتور Mini-ITX فضای زیادی را برای یک راه حل صوتی سطح بالا فراهم نمی کند، بنابراین ما (به معنای واقعی کلمه) خارج از جعبه فکر کردیم. Hive سخت افزار صوتی قفسه بالایی را در خود جای داده است – به طور دقیق، یک کدک ALC4050 و یک DAC ESS Sabre 9260Q. یک جک هدست و یک جک Mic-in با خروجی S/PDIF اپتیکال 3.5 میلی‌متری، صدایی بکر را ارائه می‌کنند، در حالی که یک دکمه صدا یکپارچه شما را کنترل می‌کند.

صدای ممتاز تنها ترفندی در آستین ROG Strix Hive نیست. این پورت مناسب USB 3.2 Gen 2 Type-C® را ارائه می دهد که اتصال حافظه خارجی و لوازم جانبی را آسان می کند. این شامل آرایه Q-LED بصری ما است تا بتوانید به سرعت مشکلات ساخت را تشخیص دهید. یک دکمه PBO حالت EZ به شما امکان می‌دهد یک نمایه PBO با تنظیم دقیق را در سیستم عامل خود بدون ورود به BIOS در زمان واقعی فعال کنید. و حتی دکمه های فیزیکی Flexkey و BIOS Flashback را نیز خواهید یافت. ساخت، به‌روزرسانی و عیب‌یابی رایانه شخصی Mini-ITX هرگز آسان‌تر نبوده است.

این ROG Strix Hive کاملاً جدید است که واقعاً مادربرد ROG Strix X670E-I را از رقبا متمایز می کند. این رابط کنترل خارجی به خوبی چالش‌های رایجی را که سازندگان رایانه شخصی هنگام کنار هم قرار دادن یک دستگاه کوچک Mini-ITX با آن مواجه می‌شوند، برطرف می‌کند و با قرار دادن ویژگی‌های بازی مادربرد درست در نوک انگشتان شما، قدمی فراتر می‌گذارد.


مادربردهای جدید X670E از ROG، ProArt و ASUS Prime می‌آیند

قدرت خلقت
اتصال فوق‌العاده، گزینه‌های ذخیره‌سازی پرسرعت فراوان و سبک حرفه‌ای، مجموعه مادربرد ProArt ما را متمایز می‌کند. وای فای ProArt X670E-Creator همه این عناصر را می گیرد و آنها را به نسل بعدی می آورد.

مجموعه گسترده ای از گزینه های اتصال Gene همه جعبه های شما را برای یک مادربرد سطح بالا بررسی می کند. دسترسی به باند تازه باز شده 6 گیگاهرتز از طریق آخرین رادیو WIFi 6E؟ بررسی. اینتل 2.5 گیگ اترنت برای شبکه بدون مانع؟ بررسی. یک جفت پورت USB4 در ورودی/خروجی عقب، یک هدر برای درگاه USB 3.2 Gen 2×2 Type-C پنل جلویی و پشتیبانی از Quick Charge 4+؟ بررسی کنید، بررسی کنید و بررسی کنید.

قدرتمندترین مادربرد کوچک ما تا کنون
ساخت‌های MicroATX به‌طور رضایت‌بخشی جمع‌وجور هستند، اما اگر می‌خواهید ساخت رایانه شخصی قاتل بعدی شما با کنسول‌های امروزی رقابت کند و در عین حال عملکرد آن‌ها را کاهش دهد، مادربرد ROG Strix X670E-I Gaming WiFi Mini-ITX به شما اشاره می‌کند.

با اتصال PCIe 5.0، وای فای ProArt X670E-Creator به شما امکان دسترسی به سریعترین SSDها و GPUهای نسل بعدی را می دهد. این مادربرد نه تنها یک، بلکه دو اسلات PCIe 5.0 x16 دارد. از آنجایی که بسیاری از فعالیت‌های خلاقانه از سریع‌ترین سرعت‌های انتقال بهره می‌برند، ما این برد را به چهار اسلات M.2 مجهز کردیم که دو مورد از آنها برای PCIe 5.0 سیم‌کشی شده‌اند.

یک لوگوی درخشان سیاه و سفید ROG بر روی سپر یکپارچه I/O و یک نماد Pixelless Eye Fearless در هیت سینک چیپست، خبر از وفاداری شما به جمهوری گیمرها می دهد. لهجه‌های LED RGB روی هیت سینک VRM، با قابلیت تنظیم با Aura Sync، رنگ‌هایی را بر روی تخته‌ای ایجاد می‌کنند که در غیر این صورت با رنگ‌های تیره و لهجه‌های زاویه‌دار خود بیانیه‌ای می‌دهد.

آیا جریان کار خلاقانه شما با کیت های حافظه پیشرفته مقیاس می شود؟ وای فای ProArt X670E-Creator با پهنای باند عظیم، سرعت برق آسا و راندمان انرژی استثنایی ارائه شده توسط رم DDR5 نسل بعدی، به کار شما سرعت می بخشد. با سرعت داده 50 درصد سریعتر از حافظه DDR4 نسل قبلی، DDR5 سطح جدیدی از عملکرد را ایجاد می کند و این مادربرد مجموعه ای از بهینه سازی های سخت افزاری و سیستم عامل را ارائه می دهد که کاربران را قادر می سازد تا کیت های با قابلیت اورکلاک را تا حد مطلق اورکلاک کنند.

سرعت انتقال نفس گیر ارائه شده توسط SSD های PCIe 5.0 تفاوت را در بسیاری از بارهای کاری ایجاد می کند، اما شاید این یکی از ویژگی های ضروری در لیست خرید مادربرد AM5 شما نباشد. ما Prime X670-P WiFi و Prime X670-P را فقط برای شما طراحی کرده ایم. این بردها با پشتیبانی از DDR5 کار را انجام می دهند و با سه اسلات M.2 خود فضای کافی برای ذخیره سازی ارائه می دهند. یک هدر Thunderbolt 4 به شما امکان می دهد یک پورت انعطاف پذیر و پرسرعت در پنل جلویی را در یک جعبه سازگار تنظیم کنید. اگر شبکه‌های بی‌سیم داخلی ضروری است، از Prime X670-P WiFi استفاده کنید که اتصال WiFi 6 را ارائه می‌دهد. اگر از شبکه های سیمی راضی هستید، Prime X670-P مشابه را انتخاب کنید.


«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

گزینه های شبکه استثنایی مجموعه ویژگی های این برد را کامل می کند. با یک روتر سازگار، یک رادیو WiFi 6E به شما امکان می‌دهد تا برای اتصالات بی‌سیم واقعاً بدون مانع، از طیف تازه بازشده ۶ گیگاهرتز در مناطق انتخابی استفاده کنید. اترنت 2.5G اینتل شبکه‌های سیمی محکم و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند، در حالی که یک پورت اترنت Marvell AQtion 10G گزینه‌های بیشتری مانند اتصال به فضای ذخیره‌سازی متصل به شبکه بسیار سریع را باز می‌کند.

اما این همه ماجرا نیست. ترکیب CPUهای PCIe 5.0، DDR5 و Ryzen برای اولین بار باید سر سازندگان، علاقمندان و علاقه مندان به انواع مختلف را به خود معطوف کند. به همین دلیل است که ما مشتاقیم که مادربردهای ProArt و Prime جدید خود را نیز معرفی کنیم—بدون توجه به تخصص شما، ما پایه محکمی برای ساخت AMD Ryzen داریم که کار شما را به سطح بالاتری می برد.

مرز جدید ایسوس پرایم
به دنبال یک مادربرد ساده هستید که ویژگی‌ها، عملکرد قابل اعتماد و طراحی بی‌نظیر مورد نیاز شما را با قیمتی قابل دسترس به شما ارائه دهد؟ مجموعه ASUS Prime ما چیزی را دارد که شما به دنبال آن هستید.

ما سه برد Prime را برای پلتفرم جدید AMD ارائه می دهیم. در بالای پشته، وای فای Prime X670E-Pro قرار دارد. با پشتیبانی از DDR5، اسلات PCIe 5.0 x16، و اسلات PCIe 5.0 M.2، این یک گزینه مقرون به صرفه برای هر کسی است که یک رایانه شخصی نسل بعدی تولید می کند. WiFi 6E، پورت اترنت 2.5 گیگابایتی Realtek و هدر Thunderbolt 4 همگی به ارزش پیشنهادی چشمگیر آن افزوده اند. و این قبل از این است که مجموعه ویژگی های دوستدار DIY آن را در نظر بگیرید. محافظ ورودی/خروجی از پیش نصب شده آن، فرآیند نصب را ساده می‌کند، دارای دکمه Q-Release اسلات PCIe است که زحمت حذف کارت گرافیک را از بین می‌برد، و آرایه تشخیصی Q-LED آن، حدس و گمان را از عیب‌یابی خارج می‌کند.

ممکن است بگویید که MicroATX در منطقه Goldilocks با اندازه‌های مادربرد زندگی می‌کند – نه خیلی بزرگ، نه خیلی کوچک. برای گیمرهایی که نیازی به اسلات دوم PCIe x16 ندارند، ROG Crosshair X670E Gene عملکردی با کیفیت بالا، مجموعه ای از ویژگی های استثنایی و زیبایی شناسی ROG را در فرم فاکتور MicroATX سایز متوسط ​​ارائه می دهد.

همچنین مجموعه ای جامع از پورت های پرسرعت را خواهید دید که آماده اتصال به ایستگاه کاری خلاقانه کامل شما هستند. با دو برابر سرعت پیوند PCIe 4.0، استاندارد جدید PCIe 5.0 پهنای باندی را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم این برد را با یک جفت پورت USB4® در پنل I/O پشتی قرار دهیم. اتصال انعطاف پذیر پنل جلویی برای بسیاری از گردش های کاری ضروری است، بنابراین ProArt X670E-Creator WiFi یک کانکتور USB 3.2 Gen 2×2 پنل جلویی را با پشتیبانی از Quick Charge 4+ ارائه می دهد. مطمئن شوید که آنها را با یک قاب دارای درگاه USB Type-C در پنل جلویی جفت کنید تا بتوانید به شارژ 60 واتی دسترسی راحت داشته باشید.*

عناصر طراحی نوآورانه اطمینان حاصل می کنند که عملکرد و ویژگی های مورد نیاز خود را به دست می آورید، حتی زمانی که در حال ساختن در محدوده های تنگ قاب Mini-ITX هستید. محافظ ورودی/خروجی برای نصب راحت‌تر و قرار گرفتن مرتب‌تر در اطراف پورت‌های عقب از قبل نصب شده است. یک هیت سینک واحد، اسلات PCIe 5.0 M.2 و چیپست را به طور همزمان خنک می کند، و دمای VRM توسط یک صفحه پشتی بزرگ، که از یک پد حرارتی برای انتقال گرما از خازن های جداکننده حیاتی استفاده می کند، کمک می کند. کارت ROG FPS-II با صرفه جویی در فضا به شما امکان دسترسی آسان به هدرهای پنل جلو، دو پورت SATA، هدرهای مهم برای پاک کردن CMOS و فعال کردن اضافه ولتاژ CPU و یک سوئیچ حالت PCIe برای کارت های توسعه قدیمی را می دهد.

پلتفرم کاملاً نسل بعدی X670E به ما این فرصت را می دهد تا با PCIe 5.0 و DDR5 تجربه بازی شما را به پنج قدرت برسانیم. اسلات PCIe 5.0 x16 برای سریع‌ترین گرافیک‌های امروز و فردا آماده است و پشتیبانی آن از DDR5 به شما امکان می‌دهد از پهنای باند عظیم، سرعت‌های جدید خیره‌کننده و بهره‌وری انرژی استثنایی ارائه شده توسط رم DDR5 نسل بعدی لذت ببرید. بین اسلات‌های داخلی و کارت ROG Gen-Z.2، Gene دو اسلات PCIe 5.0 M.2 و یک اسلات PCIe 4.0 M.2 را ارائه می‌کند که به شما فضای کافی برای ایجاد یک کتابخانه بازی سریع و بزرگ و گسترش آن می‌دهد. آن را پایین جاده و البته، این مادربرد حتی برای قدرتمندترین CPU نسل بعدی AMD Ryzen با راه حل قدرت قوی خود با 16+2 مرحله قدرت ترکیبی با درجه بندی 110A ساخته شده است.

بازگشت به شکل (کوچکتر).

ROG Strix X670E-I ممکن است نسبت به چیزی که ارائه می دهد بسیار کوچک به نظر برسد: یک پلتفرم کامل برای ساخت بازی های نسل بعدی. یک اسلات PCIe 5.0 x16 آماده و آماده برای یک کارت گرافیک پیشرفته، یک جفت اسلات DDR5 DIMM، و دو اسلات M.2، یکی برای PCIe 5.0 و دیگری برای PCIe 4.0 سیم‌دار شده است.

هر روز، عرضه کامل پلتفرم نسل بعدی AM5 AMD کمی نزدیک‌تر می‌شود. تا به امروز، ما مادربرد پرچمدار ROG Crosshair X670E Extreme و مجموعه ای از بردهای ROG، ROG Strix و TUF Gaming را معرفی کرده ایم. اکنون، ما آماده معرفی دو برد ROG جدید برای ساخت بعدی شما هستیم که صرفه جویی در فضا می کند: MicroATX ROG Crosshair X670E Gene و Mini-ITX ROG Strix X670E-I Gaming WiFi.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر