اهمیت شیشه در مصارف ساختمانی

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر در مورد قیمت شیشه ساختمانی صحبت کنیم. همچنین بعضی از انواع شیشه های طلق دار به عنوان عایق صوتی، جاذب حرارت، کاهنده شفافیت و شیشه ایمنی به کار برده می شوند. همچنین بعضی از انواع شیشه‌های طلق‌دار به عنوان عایق صوتی، جاذب حرارت، کاهنده شفافیت و شیشه ایمنی به کار برده می‌شوند. شیشه‌های رنگی در ویترین مغازه‌ها، نمایشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و ساختمان‌های صنعتی به کار می‌روند. همچنین شیشه‌های جام با ضخامت 8/4 میلیمتر هم می‌توان یافت که به شیشه ضخیم معروف‌اند و برای کاربردهای صفحه‌ای شکل مانند، صفحه میز، طبقه‌بندی‌ها، ویترین‌ها، درهای شیشه‌ای و مواردی نظیر آن استفاده می‌شوند. انواع شیشه ساختمان از ماده شیشه که مایعی است که در حرارت پایین تر از نقطه انجماد به صورت مایع قرار دارد و جسمی است که نور را به خوبی از خود عبور داده و پشت آن به وضوح دیده می شود ساخته می شوند.

و همچنین برخلاف نرده های فلزی در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند. به همین دلیل در فضاهای خارجی (مانند تراس، بالکن، روف گاردن و اطراف استخر) و همچنین در فضاهای داخلی (مانند راه پله) کاربرد فراوانی دارند. شیشه سکوریت (یا شیشه میرال) در مکان ها و فضاهایی که استحکام، مقاومت و ایمنی مد نظر طراحان و معماران باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا شیشه های سکوریت در مقایسه با شیشه خام، در مقابل شکستگی و گرما مقاومت بیشتری دارد و مقاومت مکانیکی آن 5 برابر بیشتر از شیشه های خام است.

کابین دوش شیشه ای و دیوایدر (جداکننده) دوش حمام سکوریت و لمینت از مدرن ترین کاربرد های انواع شیشه در طراحی و معماری داخلی ساختمان های مسکونی، ویلا و هتل ها می‌باشند. کابین دوش ها انواع مختلفی دارند مانند کابین دوش ریلی، تاشو بدون درب و… که هر کدام مزایا و معایبی دارند و باید با توجه به فضای حمام خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. امروزه از انواع پارتیشن های شیشه ای جهت ایجاد امنیت و تفکیک بخش های مختلف شرکت یا دفتر کار استفاده می‌شود.

انواع لمینت

درب های شیشه ای تاشو که بدون اشغال فضا به یک طرف جمع می شوند و به استفاده بهینه از فضا کمک می کنند، همچنین قادرند تا نور طبیعی را به ساکنان آلاچیق هدیه دهند و امکان استفاده از فضای باز را در هر فصل و هر شرایط جوی فراهم کنند. البته از شیشه برای ساخت سقف چنین آلاچیق هایی نیز استفاده می شود اما برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، می توان سایبان هایی را برای سقف درنظر گرفت. استفاده از سقف شیشه ای برای روف گاردن، یک سرمایه گذاری عالی برای خانه یا محل کارتان است و فضای داخلی را گسترش می دهد. تهران دیزاین سنتر مجموعه‌ای است در زمینه طراحی داخلی، معماری و نوآوری. در تفکر ما، انسان اهمیت فراوانی دارد و معتقدیم طراحی باید برای انسان انجام شود. فروش اقساطی در این مجموعه از فعالیت های نوین آنلاین در زمینه فروش انواع شیشه جام و ملزومات وابسته به آن می باشد.

شیشه بهترین راه برای به نمایش گذاشتن فضای داخلی محل کار شما می‌باشد و بدون اینکه مانع دید شما بشود نمایی شفاف ارائه می دهد. با توجه به طراحی محل کار و منزل خود، می توانید از انواع شیشه با طرح ها و رنگ های مختلف در طراحی پارتیشن ها استفاده نمایید و آنها را کاملا سفارشی سازی نمایید. شناخت اسامی و نوع کاربرد انواع شیشه پنجره می‌تواند فوایدی بسیاری داشته باشد.

این المان که از حداقل دو لایه شیشه تشکیل شده و بین آنها با یک لایه pvb پوشش داده می شود، گزینه ای عالی برای نمای شیشه ای ساختمان در بخش هایی نظیر پنجره ها و درب شیشه ای در ساختمان های دولتی و مراکز امنیتی به شمار می آیند. شیشه طرح دار را شیشه فیگور ، شیشه مبهم و شیشه تزیینی هم می نامند. شیشه های مشجر با عبور از غلتک هایی که روی آن ها نقش دارد ، ساخته می شوند و الگو به یک یا دو طرف شیشه منتقل می شود. یک شیشه قهوه ای ، با اینکه از شما در مقابل اشعه های مضر ماورا بنفش محافظت می کند ، اما باعث تاریک شدن فضای داخلی می شود.

شیشه لمینت متشکل ازدو یا چند لایه شیشه فلوت یا سکوریت میباشد. شیشه فلوت را می توان بصورت اولیه و یا بصورت فراوری شده و افزایش کاراییهای جدید مورد شرکت شیشه ساختمانی استفاده قرار داد. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد تولید شیشه ساختمانی در ایران صحبت کنیم. در صنعت ساختمانی یکی از انواع مصالح به کار رفته شیشه می باشد که بسیار اهمیت دارد و بسته به نوع آن دارای قیمت متفاوت می باشد و لیست قیمت آن دارای آیتم های زیادی است.

انواع شیشه پنجره

اهمیت شیشه در مصارف ساختمانی

شیشه های لاکوبل در قسمت های مختلف ساختمان نظیر پارتیشن های شیشه ای ، انواع دیوار پوش ها ، کف پوش و سقف، میزهای شیشه ای ، کابینت ها و قفسه ها کاربرد دارند. همچنین از تابش شدید نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری می کند. گنجاندن شیشه های بازتابنده در طرح های سازه ای می تواند شرایط نور روز را بهبود ببخشد.

  • امروزه از انواع پارتیشن های شیشه ای جهت ایجاد امنیت و تفکیک بخش های مختلف شرکت یا دفتر کار استفاده می‌شود.
  • به علاوه این نوع شیشه‌ها اشعه‌های خورشید را به نحو قابل ملاحظه‌ای منعکس نموده و مانع از ورود آن به داخل ساختمان می‌شود.
  • پنجره به عنوان ورودی دیوار برای ساختمان ها است که محل عبور نور، هوا و صدا می باشد.
  • شیشه سکوریت ، مناسب ترین نوع شیشه برای ساخت نرده های شیشه ای بالکن است.
جهت استعلام قیمت بروز شیشه های ساختمانی به صفحه لیست قیمت ها مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید. برای مثال استفاده از انواع مات کننده شیشه در انواع شیشه مات کن ساده و شیشه مات کن رنگی می تواند نه تنها ایده ای کاربردی، بلکه دکوراتیو نیز باشد. در صورتی که این مطلب برای شما کاربردی و مفید بوده است، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شیشه سکوریت نوعی شیشه تابکارش شده است، اما با استحکام چهار برابر!

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر