انویدیا تایید کرد که “GeForce Beyond” در 3 ژانویه پخش می شود، پردازنده های گرافیکی دسکتاپ RTX 40 و RTX 4070 Ti وارد می شوند.

انتظار می رود که سری RTX 40 موبایل در اوایل ژانویه عرضه شود، درست زمانی که سازندگان لپ تاپ شروع به افشای طرح های لپ تاپ خود می کنند. وقتی صحبت از مدل دسکتاپ 4070 Ti به میان می آید، این کارت قرار است در 5 ژانویه عرضه شود، بنابراین تنها 2 روز پس از اعلام رسمی در رویداد “GeForce Beyond”.

رویداد NVIDIA GeForce Beyond هفته آینده

این رویداد اکنون برای 3 ژانویه در ساعت 8 صبح PT برنامه ریزی شده است. گیمرها می توانند این رویداد را از طریق حساب های رسمی توییچ یا یوتیوب تماشا کنند.

NVIDIA برنامه های خود را برای CES 2023 مجدداً تأیید کرد.

طبق آنچه می دانیم، این رویداد در درجه اول بر روی گرافیک موبایل GeForce RTX 40 متمرکز خواهد بود. این شامل RTX 4090، 4080، 4070 و احتمالاً سری های میان رده نیز می شود. همین امروز اطلاعاتی درز شد که مشخصات پردازنده گرافیکی لپ تاپ RTX 4080 را تایید کرد.

منبع: NVIDIA





منبع

علاوه بر این، NVIDIA قرار است کارت گرافیک دسکتاپ GeForce RTX 4070 Ti خود را (دوباره) معرفی کند. این همان کارتی است که حدود 2 ماه پیش به عنوان RTX 4080 12GB لغو شد. NVIDIA متوجه شد که داشتن دو کارت با نام محصول مشابه، اما سطح عملکرد بسیار متفاوت، به اندازه کافی گیج کننده است تا GPU را به تعویق بیاندازد و نام آن را تغییر دهد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر