انویدیا از «پروژه فراتر» خبر می‌دهد، آیا کمپین بازاریابی GeForce RTX 40 آغاز شده است؟

انویدیا Project Beyond را تیز می کند

و به همین ترتیب شروع شد.

مدتها انتظار می رفت که NVIDIA به زودی سری جدید خود را تیز کند. این تیزر 12 روز قبل از سخنرانی جنسن هوانگ، مدیر عامل NVIDIA در GTC 2022، تنها رویداد شناخته شده ای که در آن می توان یک سری محصول جدید معرفی کرد، ظاهر می شود.

باید انتظار داشت که حداقل سه کارت جدید در هفته‌های آینده معرفی شوند، از جمله RTX 4090، RTX 4080 و RTX 4070، SKUهایی که متعاقباً با نزدیک‌تر شدن به عرضه، لو رفته‌اند.

حساب‌های شبکه‌های اجتماعی NVIDIA اکنون با یک تیزر ویدیوی مرموز با برچسب #ProjectBeyond پر شده است. به نظر می‌رسد که همه حساب‌ها تحت تأثیر این کمپین بازاریابی قرار نمی‌گیرند، اما بیشتر حساب‌های «GeForce» تحت تأثیر قرار می‌گیرند. دسته رسمی جهانی، حساب های ایالات متحده، برزیل یا حتی ژاپنی همه شامل می شوند. واضح است که این یک کمپین جهانی است.

البته این احتمال وجود دارد که این تیزر خاص به طور خاص در مورد کارت های جدید نباشد، بلکه یک فناوری جدید باشد که هنوز در مورد آن چیزی نشنیده ایم اما ممکن است به نوعی به GeForce GPUS متصل شود. در واقع، هنوز هیچ شمارش معکوس یا هیچ تیزری در وب‌سایت‌های رسمی وجود ندارد، اما حساب‌های توییتر، فیسبوک یا اینستاگرام اکنون همه تغییر کرده‌اند. بنابراین، NVIDIA در حال برنامه ریزی چیست؟ خب باید خیلی زود بفهمیم





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر