انتظار می رود ایسر کارت های گرافیک سفارشی AMD Radeon را عرضه کند

گزارش شده است که برنامه های ایسر در اینتل متوقف نخواهد شد. این شرکت خطوط تولید خود را برای شروع ساخت پردازنده‌های گرافیکی AMD آماده کرده است، اما دقیقاً مشخص نشده است که کدام مدل‌ها. محصولات مذکور قرار است در سال 2023 عرضه شوند، اما باز هم گزارش اصلی جزئیاتی ندارد که دقیقاً چه زمانی این اتفاق بیفتد.

پست اصلی (ترجمه)، منبع: بورد کانال

پردازنده‌های گرافیکی Predator Radeon ممکن است در سال 2023 عرضه شوند

ایسر ممکن است به زودی با اولین پردازنده گرافیکی Radeon خود به طور کامل وارد بازار پردازنده های گرافیکی DIY شود.

برای ایسر که قبلاً سال‌ها کارت‌های گرافیکی را برای سیستم‌های بازی از پیش ساخته‌شده خود می‌ساخت، تصرف بازار DIY زمان می‌برد. بازار پردازنده‌های گرافیکی در حال حاضر در رکود است و همه مدل‌های رده بالا در انبار موجود هستند. احتمالاً منطقی است که ایسر ابتدا منتظر مدل های میان رده مانند سری آینده Radeon RX 7800/7700 باشد.

تاکنون تنها گیگابایت از هر سه فروشنده (AMD، NVIDIA و Intel) پردازنده‌های گرافیکی را راه‌اندازی کرده است. طبق گزارش ها، ایسر حداقل در حال حاضر علاقه ای به پردازنده های گرافیکی NVIDIA ندارد.

منبع: BoardChannels از طریق ITHhome/Wccftech





منبع

طبق گزارش‌ها، ایسر در حال ایجاد زمینه‌ای برای ورود کامل به تجارت GPU گسسته با سری Predator خود است. این شرکت تاکنون تنها دو کارت دسکتاپ را برای بازار DIY (خرده فروشی) عرضه کرده است: A770 16GB Predator BiFrost و A380 Predator که هر دو بر پایه پردازنده‌های گرافیکی Intel Arc Alchemist هستند.

پردازنده‌های گرافیکی Acer Predator A770/A380، منبع: ایسر

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر