ال‌جی تلویزیون OLED Flex 42 اینچی خم شونده را معرفی کرد

با گزینه های سفارشی سازی قانع کننده برای تجربه کاربری شخصی تر، صفحه نمایش 42 اینچی قابل خم شدن شبیه هیچ چیز دیگری در بازار نیست. کاربران می توانند به سرعت انحنای LX3 را به یکی از دو پیش تنظیم موجود با استفاده از دکمه اختصاصی روی کنترل از راه دور تنظیم کنند یا به صورت دستی درجه انحنا را با افزایش پنج درصدی در 20 سطح مختلف تغییر دهند. علاوه بر این، صفحه نمایش LG OLED Flex را می توان تا 10 درجه یا تا 5 درجه از کاربر متمایل کرد و دارای یک پایه قابل تنظیم ارتفاع – بالا یا پایین 140 میلی متری است – که راحتی ارگونومیک را برای کسانی که دوست دارند بنشینند تضمین می کند. و کسانی که دوست دارند به عقب تکیه دهند.

گیمرها همچنین از حالت Multi View LX3 استقبال می کنند، که به آنها امکان می دهد محتوا را از دو منبع مختلف به طور همزمان مشاهده کنند و انتخاب کنند که کدام صدایی را که می خواهند بشنوند. این بدان معنی است که آنها می توانند همزمان با تماشای ویدیوهای YouTube5 که از تلفن هوشمند خود پخش می شوند، یک رایانه شخصی یا یک بازی کنسول بازی کنند.

برنامه جدید Game، که منحصر به LX3 است، از محافظ صفحه نمایش سفارشی پشتیبانی می کند، میانبرهایی را برای برنامه های محبوب مانند Twitch و YouTube ارائه می دهد و لیستی از دستگاه های ورودی خارجی متصل را ارائه می دهد، همه در یک صفحه نمایش. Gaming Optimizer ال‌جی که برای LG OLED Flex بازسازی شده است، تنظیمات صدای سفارشی شده برای ژانرهای خاص بازی را به طیف متنوعی از گزینه‌های تصویر و صدا با محوریت گیمر اضافه می‌کند. منوی اختصاصی تنظیمات صدای بازی آن شامل یک اکولایزر، سوئیچ‌هایی برای AI Game Sound و Dolby Atmos است و دسترسی به تنظیمات صوتی پیشرفته را ارائه می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد تا تجربه بازی را دقیقاً همانطور که می‌خواهند تنظیم کنند.

مجموعه تلویزیون های OLED برجسته ال جی، از جمله LG OLED Flex جدید، با پشتیبانی از بازی Dolby Vision با فرکانس 4K 120 هرتز و آخرین ویژگی های HDMI 2.1، مانند نرخ نوسازی متغیر (VRR) یکی از بهترین تجربه های بازی با صفحه نمایش بزرگ را ارائه می دهد. حالت تأخیر کم خودکار (ALLM). علاوه بر این، صفحه‌نمایش خم‌شونده ال‌جی سازگار با G-SYNC® و دارای گواهینامه AMD FreeSync™ Premium است که تصاویری بدون پارگی و لکنت را تضمین می‌کند که به جان بخشیدن به بازی‌ها کمک می‌کند.

ال‌جی OLED Flex برای تکمیل تجربه کاربری شخصی‌سازی‌شده، یک ویژگی نورپردازی قابل تنظیم را در طراحی سپر مانند عقب خود گنجانده است. نور LX3 با همگام سازی با ویدیو یا صدای محتوای پخش شده روی صفحه، جو را بهبود می بخشد و پنج حالت 6 را برای انتخاب کاربران ارائه می دهد.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

سئول، 31 آگوست 2022 — ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) ال‌جی OLED Flex (مدل LX3) را معرفی می‌کند، یک تلویزیون ابتکاری جدید که دارای اولین صفحه نمایش OLED 42 اینچی خم‌شونده در جهان است. ال‌جی OLED Flex برای کنسول‌های همهجانبه، رایانه‌های شخصی و بازی‌های ابری، و برای لذت بردن از پخش زنده تلویزیونی و سرویس‌های پخش محتوا، ایده‌آل است و دوره جدیدی از قابلیت سفارشی‌سازی صفحه را آغاز می‌کند. صفحه نمایش قابل توجه LX3 می تواند از حالت کاملاً مسطح به خمیدگی فوق العاده (900R) تبدیل شود، 1 که به کاربران اجازه می دهد قوس ایده آل خود را از بین بیست سطح انحنا انتخاب کنند تا یک تجربه تماشای واقعاً شخصی شده داشته باشند.

LG Flex در نمایشگاه IFA 2022 در غرفه ال‌جی در سالن 18 مسه برلین به نمایش گذاشته خواهد شد.


علاوه بر کیفیت تصویر واقعی، مجهز به پردازنده هوشمند α (آلفا) 9 نسل 5 و الگوریتم‌های تصویر منحصربه‌فرد، ال‌جی OLED Flex راحتی چشم‌گیری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند که گواهینامه‌های متعدد بدون سوسو و تابش 3 آن نشان می‌دهد. صفحه نمایش OLED LX3 آسانتر برای چشم ها، کاربران را قادر می سازد تا از جلسات بازی طولانی تری لذت ببرند و برنامه های مورد علاقه خود را بدون خستگی چشم تماشا کنند. در همین حال، استفاده از پوشش فوق العاده ضد انعکاس (SAR) ال جی به کاهش حواس پرتی بصری کمک می کند، به طوری که کاربران می توانند تمام توجه خود را بر روی صفحه نمایش متمرکز کنند.

برای حداکثر راحتی، عملکرد Switching Hub امکان استفاده از میکروفون داخلی ال‌جی OLED Flex و هر دستگاهی که از طریق درگاه‌های USB آن مانند هدست، صفحه‌کلید یا ماوس با رایانه‌ای که با کابل HDMI متصل است، متصل می‌شود. با فشار دادن دکمه سوئیچ منبع در کنار پایه LX3، کاربران می‌توانند اتصال دستگاه را بین رایانه شخصی و ال‌جی OLED Flex بدون نیاز به قطع فیزیکی و اتصال مجدد چیزی به عقب و جلو تغییر دهند. علاوه بر این، میکروفون داخلی، لغو موثر اکو را برای چت صوتی شفاف در حین بازی فراهم می کند.

تغییر شکل بازی ال‌جی OLED Flex با فناوری OLED بدون نور پس‌زمینه و خود روشن ال‌جی امکان‌پذیر شده است. چه مسطح باشد چه خمیده، LX3 مجهز به فناوری OLED evo همان کیفیت تصویر استثنایی و عملکردی را ارائه می دهد که ال جی OLED را به انتخاب مصرف کنندگان باهوش در سراسر جهان تبدیل کرده است. ال‌جی OLED Flex با ارائه کنتراست بی‌نهایت، رنگ‌های مشکی عمیق، رنگ‌های بسیار دقیق (صد درصد تاییدیه وفاداری رنگ)، ۲ زمان پاسخگویی سریع ۰.۱ میلی‌ثانیه‌ای و تاخیر ورودی کم، به کاربران این احساس را می‌دهد که بخشی از صفحه نمایش هستند. عمل.

علاوه بر این، LX3 دارای ویژگی ها و عملکردهای انحصاری است که به کاربران کنترل بیشتری بر تجربه بازی خود می دهد. به عنوان مثال، آنها می توانند اندازه تصویر روی صفحه را با توجه به ترجیحات فردی خود یا ژانر بازی که انجام می دهند، تنظیم کنند. طرفداران بازی‌های نقش آفرینی (RPG)، بازی‌های مسابقه‌ای یا پلتفرمرها احتمالاً می‌خواهند از تمام صفحه نمایش ۴۲ اینچی استفاده کنند، در حالی که گیمرهای استراتژی زمان واقعی (RTS) یا تیراندازی اول شخص (FPS) ممکن است یک صفحه نمایش ۳۲ یا ۲۷ اینچی را ترجیح دهند. تصویری که به آن‌ها اجازه می‌دهد همه چیز را در محیط بازی در یک نگاه ببینند. ویژگی تغییر اندازه تصویر را می توان به راحتی از منوی بسیار راحت داشبورد بازی دسترسی داشت، جایی که کاربران همچنین می توانند موقعیت تصویر کوچکتر روی صفحه را در بالا، پایین یا وسط انتخاب کنند.


LG Electronics ال‌جی با اولین تلویزیون OLED 42 اینچی خم‌شونده جهان در سطح بعدی غوطه‌ور در بازی قرار می‌گیرد.

LX3 همچنین صدای عالی را با دو بلندگوی 40 واتی در جلو ارائه می‌کند که به ارتقای بیشتر تجربه بازی و مشاهده محتوا کمک می‌کند. و با پشتیبانی داخلی از Dolby Atmos، تلویزیون وضوح، عمق و سرزندگی بیشتری را در عناوین سازگار به صدا اضافه می‌کند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر