اسپیکر Everboom UE یک نسخه کوچکتر و قابل شناور از Epicboom آن است

اسپیکر Everboom UE یک نسخه کوچکتر و قابل شناور از Epicboom آن است

Ultimate Ears در حال گسترش مجموعه بلندگوهای بلوتوث قابل حمل خود با Everboom است. این یکی باید برای همراه داشتن در وحشیانه ترین ماجراجویی های خود بسیار ایمن باشد، زیرا دارای طراحی مقاوم و استاندارد IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار است. حتی می تواند شناور باشد، بنابراین می توانید آن را با خود به داخل استخر یا دریاچه بیاورید. همچنین یک دکمه Outdoor Boost وجود دارد که می‌توانید آن را فشار دهید تا صدای بیس را افزایش دهید و صدا را برای فضای بیرونی عالی بهینه کنید.

Everboom بیضی شکل که در اصل نسخه کوچکتری از Epicboom UE است، صدای 360 درجه و برد بلوتوث 180 فوتی را ارائه می دهد. UE می گوید باتری تا 20 ساعت کار می کند قبل از اینکه نیاز به شارژ مجدد آن از طریق USB-C داشته باشید. علاوه بر این، اتصال NFC یک‌لمسی وجود دارد که با گوشی‌های هوشمند سازگار با حداقل اندروید 8 کار می‌کند. UE می‌گوید که این به شما امکان می‌دهد به سرعت بین لیست‌های پخش افراد مختلف هنگامی که چندین تلفن متصل هستند جابه‌جا شوید – برای یک آتش‌سوزی یک‌انگلیسی عالی.

بلندگوهای Ultimate Ears Everboom در چندین رنگ با گیره های کارابین.بلندگوهای Ultimate Ears Everboom در چندین رنگ با گیره های کارابین.

گوش نهایی

در همین حال، برند متعلق به لاجیتک اسپیکرهای Wonderboom، Boom و Megaboom خود را با درگاه‌های شارژ USB-C و رنگ‌های جدید که کاملاً از پارچه بازیافتی پس از مصرف ساخته شده‌اند، به‌روزرسانی کرده است. UE می‌گوید Boom 4 و Megaboom 4 با نسبت بیشتری از مواد بازیافتی نسبت به مدل‌های قبلی ساخته شده‌اند و دارای رادیاتورهای باس عمیق برای باز کردن صدایی حتی بزرگ‌تر هستند. در مورد Wonderboom 4 که حالت پادکست را معرفی می کند – مدل قبلی یکی از بلندگوهای بلوتوث مورد علاقه ما است.

علاوه بر این، UE یک ویژگی جدید را برای همه بلندگوهایی که با برنامه Boom خود کار می کنند، معرفی می کند. با Megaphone، کاربران می توانند با تلفن خود صحبت کنند و صدای خود را از طریق بلندگو پخش کنند.

اسپیکرهای Everboom و تازه‌سازی‌شده همگی از امروز در آمریکای شمالی در دسترس هستند و قرار است در ماه‌های آینده در استرالیا، نیوزیلند و اروپا عرضه شوند. Everboom 250 دلاری در رنگ‌های مشکی زغالی، آبی لاجوردی، یاسی دلربا یا قرمز تمشکی عرضه می‌شود. می‌توانید Wonderboom 4 را در رنگ‌های مشکی فعال، صورتی فوق‌العاده، آبی کبالت یا Joyous Bright با قیمت 100 دلار انتخاب کنید. در مورد Boom 4 150 دلاری و Megaboom 4 200 دلاری، آن ها در رنگ های مشکی فعال، آبی کبالت، قرمز تمشکی و یاسی دلربا موجود هستند.

منبع