از کجا بفهمم گرافیک کامپیوترم چنده

خب حالا که با ساده ترین راه تشخیص مشخصات کارت گرافیک آشنا شدید باید سوالی که مطرح- میشود این است که از کجا بفهمیم گرافیک کامپیوتر چنده در ویندوز 10 ؟ در این صورت ممکن است مجبور شوید آنها را با تنظیمات گرافیکی پایین تر بازی کنید. در کادر باز شده ، “dxdiag” (بدون علامت نقل قول) را تایپ کنید و سپس در صفحه باز شده روی OK کلیک کنید. سپس روی Device Manager کلیک کنید تا Windows Device Manager باز شود. R” را همزمان فشار دهید تا پنجره RUN باز شود. Esc را همزمان فشار دهید تا تس منیجر باز شود. “msinfo32” را تایپ کرده و Enter را فشار دهید تا “System Information” باز شود. روی کارت گرافیک راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. در منوی Start ، روی Run کلیک کنید. برای شناسایی مشخصات و مدل کارت گرافیک در ویندوز 10 راه های زیادی وجود دارد که ساده ترین راه را به شما میگوییم. برای تشخیص مشخصات کارت گرافیک در ویندوز 10 نیز میتوانید از روش های گفته شده در قسمت های بالا استفاده کنید. برای ادامه دستورالعمل های زیر را دنبال کنید. در ادامه از نقاط قوت و ضعف هر برند گفته و بررسی میکنیم که هر کدام در چه زمینههایی بیشترین میزان طرفداران را دارند.

Display کلیک کنید ، سپس کارت (های) گرافیکی نصب شده و اطلاعات آن را در Windows 10 خود مشاهده خواهید کرد. اگر میخواهید مدل کارت گرافیک نصب نشده را بفهمید باید منو استارت کامپیوترتان را باز کنید و در قسمت search آن کلمه cmd را تایپ کنید. البته تمام راهکار های گفته شده در قسمت پيدا كردن مدل كارت گرافيك در ویندوز 10 برای ویندوز 7 و ویندوز 8 نیز کاربر دارد و به درستی کار میکند. سپس پنجره ای باز می شود که شامل تمام اطلاعات کارت گرافیک رایانه می شود. در حالی که CPU و RAM رایانه شما جز قطعات مهم هستند، GPU یا پردازنده گرافیکی معمولاً مهمترین جزء در هنگام انجام بازی های رایانه ای است. “GPU 0” را در نوار کناری انتخاب کنید. روی برگه Display کلیک کنید. ساده ترین راه برای اینکه بفهمید کارت گرافیک تان چند گیگ است و چه مدلی است ای است که روی صفحه مانیتور کلیک راست کنید و گزینه graphics prpperties را انتخاب کنید.

در این قسمت مجموعه ای از اطلاعات گرافیک سیستم تان به شما نشان داده میشود. اگر GPU قدرتمندی ندارید ، نمی توانید بازی های رایانه ای جدیدتری انجام دهید و از بازی های جدید عقب میمانید. برای این کار شما باید از دستورالعمل زیر کمک بگیرید. گاهی پیش میاید که اصلا کارت گرافیک روی سیستم نصب نشده ولی شما از مجا باید بفهمید که کارت گرافیک در ویندوز 10 نصب شده یا نه ؟ سپس می توانید به پایین بروید و روی گزینه “Display adapter properties” کلیک کنید ، سپس کارت (های) گرافیکی نصب شده را در Windows 10 خود مجله خبری videocardz مشاهده خواهید کرد. شما از همان روشی که در ابتدای مقاله توضیح داده شده میتوانید مشخصات کارت گرافیک را تشخیص دهید و بفهمید که کارت گرافیک نصب شده یا نه. در این مقاله میخواهیم نحوه تشخیص مشخصات کارت گرافیک کامپیوتر در ویندوز های مختلف را به شما آموزش دهیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید. همان طور که میدانید کارت گرافی با نام های Graphic card یا VGA نیز معروف هستند. همچنین می توانید اطلاعات کارت های گرافیک را از طریق Device Manager به راحتی بررسی کنید. چگونه رم و گرافیک کامپیوتر را بفهمیم و مشخصات و مدل گرافیک کامپیوتر را از کجا تشخیص دهیم.

معمولا بعد از نصب ویندوز و درایو های سیستم یکی از مهمترین سوالاتی که باری کاربران پیش میاید این است که از کجا بفهمم گرافیک کامپیوترم چنده ؟ یکی از سوالات پر تکراری که کاربران از ما میپرسند این است که از کجا بفهمیم کارت گرافیک نصب شده در ویندوز ۱۰ یا ویندوز 7 یا ویندوز 8 ؟ نصب شده روی رایانه Windows 10 خود را مشاهده خواهید کرد. می توانید روی Start کلیک کرده و Device Manager را تایپ کنید. می توانید روی فضای خالی روی صفحه کامپیوتر راست کلیک کرده و “Display Settings” را انتخاب کنید. روی “Advanced Display Settings” کلیک کنید. شما میتوانید با طراحی پورتال تحت وب به راحتی کسب و کارتان را بهبود ببخشید و درآمدتان را چندین برابر کنید. شما میتوانید از دیگر خدمات ما در شرکت Atgo که طراحی پورتال سازمانی است با قیمت ویژه بهره مند شوید. از خدمات ویژه ما در شرکت Atgo طراحی پورتال میباشد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر