آمازون از نسخه تجاری ربات Astro خود استفاده می کند

Menu

پس از کمتر از هشت ماه، آمازون نسخه تجاری ربات امنیتی Astro خود را متوقف کرد. GeekWire روز چهارشنبه گزارش داد که علیرغم “متعهد بودن کامل” به بخش رباتیک خانگی خود، این شرکت مدل بالاتری را که به عنوان یک نگهبان امنیتی برای فضاهایی به وسعت 5000 فوت مربع دو برابر شده بود، متوقف کرده است.

آمازون Astro for Business را در نوامبر 2023 راه اندازی کرد و آن را به عنوان یک ربات امنیتی در محل کار معرفی کرد. صفحه‌نمایش روی چرخ‌های 2350 دلاری دارای پریسکوپ HD و شبکه‌ای درهم از انواع اشتراک و ردیف‌ها، از جمله عضویت Ring Protect Pro، Astro Security و Virtual Security Guard بود. به طور ناگهانی، تنها حدود هشت ماه دوام چندان شگفت انگیز به نظر نمی رسد.

سخنگوی آمازون گفت GeekWire به دلیل از بین رفتن Astro for Business، افراد را اخراج نکرده است و این شرکت قصد دارد منابع را به سمت کارهای رباتیک خانگی خود هدایت کند. نسخه مصرف کننده Astro که در سال 2021 راه اندازی شد، هنوز (فقط برای دعوت) با قیمت 1600 دلار در دسترس است. پانوس پانای، گورو سابق مایکروسافت سرفیس (و خیلی بیشتر)، سال گذشته به این شرکت پیوست تا بخش دستگاه‌ها و خدمات آن را که شامل کارهای رباتیک مصرف‌کننده می‌شود، هدایت کند.

اگرچه نسخه خانگی Astro یک جایگزین کامل برای گارد امنیتی نیست، اما می‌تواند در خانه شما گشت زنی کند و اگر کسی را دید که نمی‌شناسد یا صدای شکستن شیشه یا زنگ هشدار را شنید، به شما هشدار می‌دهد. همچنین می‌تواند کارهایی با ارزش بیشتر انجام دهد، مانند دنبال کردن شما با موسیقی، ارسال پیام به افراد دیگر و تنظیم تایمر – که بیشتر آنها را می‌توان توسط دستگاه‌هایی که هزینه بسیار کمتری دارند، کپی کرد.

منبع