یک پرچمدار بیهوده با قیمتی عالی

یک پرچمدار بیهوده با قیمتی عالی

شاید عجیب باشد که ببینیم یک دستگاه جدید به زمانی کمتر از یک دهه پیش باز می گردد. اما فناوری به سرعت پیش می‌رود و با استفاده از آن، به نظر می‌رسد کسی تلفنی برای دوران پیش از هوش مصنوعی ساخته است. به جای ویرایشگرهای جادویی و دسته ای از یادگیری ماشینی، آخرین پرچمدار فوق العاده ساده است. دارای صفحه نمایش زیبا، ساختار محکم، دوربین های قابل اعتماد، عملکرد عالی و حتی عمر باتری بهتر است. بنابراین در حالی که به شما در خلاصه کردن یک جلسه یا بازسازی مجدد یک عکس کمکی نمی کند، OP12 تمام اصول اولیه را با دقت پوشش می دهد. و با قیمت اولیه 800 دلار (200 دلار کمتر از S24+ با تجهیزات مشابه)، قیمت بسیار خوبی نیز دارد.

عکس سام رادرفورد/Engadget

OnePlus 12 عملکرد سریع و عمر باتری بهتری نسبت به Galaxy S24+ همراه با دوربین های جامد و صفحه نمایش عالی با 200 دلار کمتر ارائه می دهد.

طرفداران

  • عمر باتری درجه یک
  • قیمت مناسب
  • عملکرد قوی
  • صفحه نمایش روشن 120 هرتزی
  • بلستر IR
  • آداپتور برق گنجانده شده است
منفی

  • مقاومت در برابر آب می تواند بهتر باشد
  • پروتکل شارژ اختصاصی
  • ماژول دوربین زشت

800 دلار در آمازون

طراحی و نمایش: یک شبح قدیمی با مشخصات مدرن

به نظر می رسد شکل وان پلاس 12 از گوشی های قدیمی تر مانند لبه های مخروطی و گوشه های گرد الهام گرفته شده است. این باعث می شود گوشی در دست گرفتن بسیار راحت باشد، نقطه ضعف آن این است که در اطراف صفحه نمایش در جایی که منحنی می شود کمی اعوجاج وجود دارد. خوشبختانه، پنل 6.8 اینچی OnePlus 3168 x 1440 آنقدر خوب به نظر می رسد که ممکن است متوجه آن نشوید. حداکثر روشنایی اسمی آن 1600 نیت است که می تواند در شرایط خاص (مانند نور مستقیم خورشید) تا 4500 نیت هم برسد، بنابراین هرگز کسل کننده یا شسته به نظر نمی رسد. صفحه نمایش همچنین از رفرش متغیر 120 هرتز در کنار تکنیک جدید 2610 هرتز PWM (مدولاسیون عرض پالس) پشتیبانی می کند تا از سوسو زدن صفحه در هنگام تنظیم روی روشنایی بسیار کم (زیر 70 نیت) جلوگیری کند.

در اطراف پشت یک ماژول دوربین بزرگ و تا حدودی نامناسب وجود دارد که با یک صفحه شیشه ای گوریلا گلس Victus 2 با روکش مات دوست داشتنی احاطه شده است. بافت آن نسبت به شیشه مات معمولی شما بیشتر است اما به اندازه پشتی ماسه سنگی قدیمی این شرکت خراشدار نیست و آنقدر احساس خوبی دارد که برای پوشاندن آن با یک قاب مشکل دارم. OP12 همچنین دارای رتبه IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که به خوبی آنچه از گوشی های رقیب سامسونگ و گوگل دریافت می کنید نیست. با این حال، این بالاترین امتیازی است که تا به حال در OnePlus وجود دارد و هنوز هم برای کنترل مواردی مانند باران و پاشیدن آب کافی است. و بر خلاف اکثر گوشی‌های این روزها، OnePlus دارای یک IR blaster است تا بتوانید به راحتی تنظیمات تلویزیون یا نوار صوتی خود را بدون نیاز به کنترل از راه دور اختصاصی تنظیم کنید.

عملکرد: فوق العاده سریع

وان پلاس 12 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز است.وان پلاس 12 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز است.

عکس سام رادرفورد/Engadget

در حالی که OP12 ممکن است طراحی نوستالژیکی داشته باشد، عملکرد آن به خوبی گوشی های اندرویدی است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به همراه 12 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی است. علیرغم برخی معیارهای غیرقابل تحمل (که سایر رسانه ها نیز با آن مواجه شده اند)، گوشی فوق العاده روان به نظر می رسد. چرخش بین برنامه‌ها در حالی که بازی‌ها لود می‌شوند و بدون هیچ اشاره‌ای به لکنت بازی می‌شوند، بسیار روان است. برای کمک به اطمینان از اینکه برنامه‌های پرکاربرد همیشه آماده هستند، OnePlus دارای یک ویژگی بهینه‌سازی حافظه است که می‌تواند تا ۶ برنامه را تا ۷۲ ساعت در پس‌زمینه معلق نگه دارد، بنابراین نیازی به بارگیری مجدد بازی مورد علاقه‌تان ندارید.

دوربین ها: ماژول حجیم Hasselblad ارائه می دهد

منبع