یک بسته چهار تکه Apple AirTag در حال حاضر به 80 دلار بازگشته است

یک بسته چهار تکه Apple AirTag در حال حاضر به 80 دلار بازگشته است

AirTag اپل بهترین انتخاب برای دارندگان آیفون در راهنمای خرید ردیاب بلوتوث ما است، جای تعجب نیست، و در حال حاضر یک بسته چهارتایی از دستگاه های کوچک با قیمت 80 دلار به فروش می رسد. ما از فصل تعطیلات چندین بار این تخفیف را دیده‌ایم، اما این بسته در چند هفته گذشته با چند دلار بیشتر به فروش رسیده است، بنابراین این زمان مناسبی برای استفاده است. این معامله چند دلار کمتر از پایین‌ترین قیمتی است که تاکنون دیده‌ایم، اما همچنان ۱۹ دلار ارزان‌تر از خرید مستقیم از اپل است. تا زمانی که می‌خواهید چندین مورد را بررسی کنید، از خرید چند AirTag نیز ارزان‌تر است، زیرا در حال حاضر هر کدام ۲۴ دلار قیمت دارند. این پیشنهاد در چندین خرده فروش از جمله آمازون، تارگت و والمارت در دسترس است.

عکس از کریس ولازکو / Engadget

این تخفیف ۱۹ دلار از قیمت فهرست اپل را کاهش می‌دهد و ۵ دلار از بهترین معامله‌ای که ما پیگیری کرده‌ایم، می‌شود.

80 دلار در آمازون

ما AirTag را در راهنمای خود برجسته می کنیم زیرا می تواند از شبکه عظیم دستگاه های اپل برای مکان یابی موارد استفاده کند. به عنوان مثال، اگر یک کیسه کتاب مجهز به AirTag را اشتباه قرار دهید، دستگاه‌های Apple در نزدیکی می‌توانند به‌صورت ناشناس به شبکه Find My اپل در هنگام بسته شدن کیف هشدار دهند، برنامه Find My آن مکان را به شما گزارش می‌دهد. از آنجایی که بیش از دو میلیارد آیفون، آی‌پد، مک و دیگر ابزارهای اپل در طبیعت فعال هستند، احتمال یافتن چیزی در اینجا به طور کلی بهتر از سایر ردیاب‌هایی است که از شبکه‌های جمع‌یابی بسیار کوچک‌تر استفاده می‌کنند.

هنگامی که در مجاورت یک مورد گم شده قرار گرفتید، AirTag از یک اتصال بی سیم به نام باند فوق عریض (UWB) استفاده می کند تا شما را با دقت بیشتری در مسیر درست هدایت کند و زمانی که در نزدیکی هستید یک پیکان و تخمین فاصله را نشان می دهد. این ردیاب دارای رتبه IP67 است، بنابراین می تواند در یک فرو رفتن کوتاه در زیر آب دوام بیاورد و یکی از معدود گجت های اپل است که باتری آن به راحتی قابل تعویض است. اپل می گوید این باتری به تنهایی طراحی شده است تا قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد، «بیش از یک سال» دوام بیاورد.

بزرگترین نقطه ضعف AirTag در مقایسه با رقبایی مانند Tile این است که فقط در یک شکل موجود است. طراحی سکه مانند آن به راحتی قابل جابجایی است اما دارای سوراخ یا چسب داخلی نیست. اگر می خواهید واقعاً آن را به یک مورد وصل کنید، باید برای یک لوازم جانبی جداگانه هزینه کنید.

همچنین شایان ذکر است که AirTag ها برای یافتن طراحی نشده اند به سرقت رفته موارد. آنها می توانند در این زمینه کمک کنند، اما اگر AirTag شما در حال حرکت با شخص دیگری یافت شود، آن شخص یک هشدار دریافت می کند که این موضوع را به او می گوید. این ویژگی به منظور جلوگیری از کسانی است که ممکن است از AirTags برای تعقیب استفاده کنند، که یک عارضه جانبی ناخوشایند اثربخشی دستگاه بوده است. گفتنی است، هم اپل و هم گوگل به‌روزرسانی‌هایی را برای مبارزه بیشتر با بازیگران بد منتشر کرده‌اند. AirTag به عنوان کمی امنیت بیشتر در برابر گم شدن وسایل شما، به خوبی کار می کند، و این معامله آن را کمی در دسترس تر می کند. همچنین نباید نگرانی در مورد عرضه یک مدل جدید به این زودی وجود داشته باشد بلومبرگ در گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر شد، گفته شد که تا سال 2025 انتظار نمی‌رود نسل دوم دستگاه تولید شود.

در همین حال، اگر صاحب یک گوشی سامسونگ گلکسی هستید، باید توجه داشته باشیم که یک بسته چهارتایی از Galaxy SmartTag 2 سامسونگ نیز با قیمت پایین‌ترین قیمت 70 دلاری به فروش می‌رسد. این یکی دیگر از انتخاب‌های راهنمای خرید ما است: به اندازه AirTag دقیق نیست و فقط با تلفن‌های سامسونگ کار می‌کند، اما راه‌اندازی آن آسان است، یک بریدگی داخلی دارد و اگر کاربر متعهد گلکسی باشید، به طور مشابه کار می‌کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع