یکی از جفت‌های هدفون بی‌سیم مورد علاقه ما برای دویدن تنها با ۷۸ دلار به فروش می‌رسد

یکی از جفت‌های هدفون بی‌سیم مورد علاقه ما برای دویدن تنها با ۷۸ دلار به فروش می‌رسد

هدفون های Jabra Elite 4 Active هستند که 35 درصد تخفیف دارند. این یک قیمت بی سابقه برای هدفون نیست، اما بسیار نزدیک است. متأسفانه، این تخفیف عمده فقط برای نسخه مشکی اعمال می شود، اگرچه بسیاری از رنگ های دیگر هنوز در فروش هستند.

جبرا

این هدفون‌ها به راحتی در فهرست ما قرار گرفتند، و این فقط به این دلیل نیست که کلمه «فعال» در نام آن وجود دارد. ما از تناسب راحت و حفاظت IP57 در برابر آب و گرد و غبار که شامل محافظت در برابر عرق می شود، قدردانی کردیم. آنها با برنامه ورزشی روزانه شما خوب عمل خواهند کرد.

البته، ایربادها با کیفیت صدایشان زنده می مانند و می میرند و Elite 4 در این بخش بی کیفیت نیست. نمایه صدای فوق‌العاده‌ای دارد، اما می‌توانید EQ را از طریق برنامه اختصاصی این شرکت تغییر دهید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات از پیش تعیین شده پروفایل را ذخیره کنید. گاهی اوقات شما فقط به مقداری بیس بیشتر در هنگام دویدن نیاز دارید تا تمام این نویزهای بیرونی را در نظر بگیرید.

در مورد نویز بیرونی، این هدفون ها دارای ANC مناسبی هستند. عمر باتری، به لطف کیف شارژ همراه، پایدار است و اتصال چند نقطه ای هنگام تعویض منابع صوتی مفید است. این کیس همچنین دارای گزینه شارژ بی سیم است که همیشه یک امتیاز خوب است.

اینها کامل نیستند، اما چیست؟ حالت شفافیت HearThrough این شرکت به اندازه فناوری موجود در محصولات رقیب، صدای طبیعی ندارد. هدفون های Elite 4 Active همچنین فاقد قابلیت پخش صدای فضایی با صدای دالبی هستند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع