یوتیوب‌برها لپ‌تاپ «بازی» 43 اینچی با فناوری Intel NUC ساختند

2016: ASUS ROG GX700

یک لپ تاپ خانگی با سایز فوق العاده چیزی نیست که هر روز شاهد آن باشیم. این جفت لپ تاپ مخصوص به خود را طراحی و ساختند که وزن آن بیش از 100 پوند (حدود 45 کیلوگرم) است. با این وزن، ممکن است تعجب کنید که چگونه ممکن است چیزی به اندازه سنگینی روی پا نگه دارید، اما برای مدت بسیار کوتاهی ممکن است (برای یک عکس سریع) قابل انجام باشد.

منبع: یوتیوب از طريق سخت افزار بازی های کامپیوتری





منبع

لپ تاپ 43 اینچی DIY، منبع: Evan and Katelyn

بزرگترین لپ تاپ های ساخته شده تا کنون

ایوان و کاتلین ایده ای برای ساخت بزرگترین لپ تاپ جهان به وجود آمد.

2017: ACER PREDATOR 21X

در سال 2016، ایسوس ROG GX700 را معرفی کرد لپ تاپ از سری بازی های پرچمدار خود. این لپ‌تاپ که از نسل ششم سری Core Intel و GTX 980 GPU پشتیبانی می‌کند، در واقع یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های آن زمان بود. اگرچه این فقط یک سیستم 17.3 اینچی بود، اما با سیستم ROG Hydro Cooling ارائه شد و به عنوان اولین لپ تاپ با خنک کننده آبی تبلیغ شد. سیستم خنک‌کننده به صورت اختیاری به لپ‌تاپ متصل می‌شد، اما پس از اتصال همه‌چیز، به لطف اورکلاک کردن، عملکرد را تا 48 درصد افزایش می‌داد. خبر خوب این است که این لپ تاپ به اندازه Predator سنگین نبود. در واقع، وزن آن تنها 3.8 کیلوگرم بود، اما با مولفه ROG Hydro وزن کل به 4.8 کیلوگرم افزایش یافت.

در سال 2010، دل خود را راه اندازی کرد XPS M2010 لپ تاپ، یا باید بگوییم یک کامپیوتر رومیزی تبدیل به یک چمدان. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 20 اینچی و صفحه کلید قابل جدا شدن بود. این لپ تاپ به عنوان یکی از غیر عملی ترین طراحی های لپ تاپ تا کنون در نظر گرفته می شد (و هنوز هم هست). این لپ تاپ 21 پوند (حدود 10 کیلوگرم) وزن دارد. اخیرا توسط نکات فنی لینوس.

این سیستم دارای دو باتری بزرگ است و دارای سیستم مخفی Intel NUC 11 است. این مینی کامپیوتر دارای پردازنده های Core i7-1165G7 و گرافیک RTX 2060 است. در داخل، هاب‌های USB، کابل‌ها و کنترل‌کننده‌های زیادی برای نوارهای RGB که در اطراف کیس قرار گرفته‌اند، وجود دارد.

2010: DELL XPS M2010

این پروژه دارای یک صفحه تلویزیون با اندازه کامل 43 اینچی است که در جعبه ای با چوب، وینیل و ABS طراحی شده است. در اوج بازی، 260 وات مصرف می کند. اگرچه توضیح داده نشد، اکثریت قریب به اتفاق قدرت به احتمال زیاد به خود نمایشگر می رود.

لپ تاپ 43 اینچی DIY، منبع: Evan and Katelyn

2017 ایسر پرداتور X21 هنوز هم یکی از مسخره ترین طرح هایی است که تا کنون ساخته شده است. این لپ تاپ دارای صفحه کلید دسکتاپ با اندازه کامل، صفحه نمایش خمیده 21 اینچی فوق العاده عریض و GPU دوگانه GTX 1080 (بله، در SLI) بود. وزن سیستم کامل 8.5 کیلوگرم است و تا به امروز یکی از سنگین‌ترین لپ‌تاپ‌های مصرف‌کننده‌ای است که تاکنون ساخته شده است. احتمالاً به همین دلیل، آن را با یک چمدان غلتان ارسال کرده است.

این لپ تاپ 43 اینچی خانگی 260 وات برق مصرف می کند و 45 کیلوگرم وزن دارد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر