یوبی سافت جزئیات بیشتری از Star Wars Outlaws و Assassin's Creed Red را در ماه می فاش خواهد کرد

Menu

با زیر کمربند خود در ماه های اخیر، به دنبال حفظ شتاب خود در سال 2024 و پس از آن خواهد بود. این ناشر ممکن است خود را برای میزبانی رویداد Ubisoft Forward در ماه می آماده کند، زیرا در آن زمان قول داده شده است که جزئیات بیشتری را در مورد چندین پروژه آینده خود فاش کند.

در آخرین گزارش درآمد این شرکت، اعلام کرد که بخش عمده محصولات خود را برای سال مالی 2024-25، که تا مارس 2025 ادامه دارد، در ماه مه فاش خواهد کرد. جزئیات بیشتری را در مورد آن فاش خواهد کرد و یک بازی Assassin's Creed در ژاپن و همچنین عناوین رایگان موبایل و . دومی تقریباً دو سال از آنچه که قبلاً انتظار می رفت وارد خواهد شد.

یوبی سافت قبلاً به این موضوع اشاره کرده بود قانون شکنان، که قرار است یک بازی واقعاً جهان باز جنگ ستارگان باشد، است. اکنون نیز می توانیم انتظار داشته باشیم Assassin's Creed Red (یا هر نام رسمی آن است) تا قبل از آوریل 2025 نیز کاهش یابد.

در همین حال، احتمالاً اخباری در مورد این موضوع وجود دارد جلو هم به زودی Ubisofot انتظار دارد “سهم محدودی از XDefiantدر این سه ماهه به نتیجه نهایی رسیده است، بنابراین شاید این زمانی باشد که شوتر تاکتیکی رایگان برای بازی از راه برسد. .

منبع