یاهو اپلیکیشن خبری Artifact مبتنی بر هوش مصنوعی را از بنیانگذاران اینستاگرام خریداری کرد

یاهو اپلیکیشن خبری Artifact مبتنی بر هوش مصنوعی را از بنیانگذاران اینستاگرام خریداری کرد

را خریداری کرده است، برنامه تجمیع اخبار و توصیه از بنیانگذاران. این برنامه دیگر به عنوان یک سرویس مستقل عمل نخواهد کرد. یاهو فناوری شخصی سازی هوش مصنوعی Artifact و سایر ویژگی ها را در محصولاتی از جمله Yahoo News در ماه های آینده قرار خواهد داد.

شرایط معامله که هفته گذشته بسته شد، فاش نشد. بنیانگذاران Artifact کوین سیستروم و مایک کریگر در طول انتقال به یاهو (شرکت مادر Engadget) مشاوره خواهند داد.

سیستروم، مدیر عامل Artifact گفت: «هوش مصنوعی به ما این امکان را می‌دهد تا تجربه بهتری را در زمینه کشف محتوای عالی به کاربران ارائه دهیم.»

مصنوع و به لطف سیستم اکتشاف مستحکم آن که داستان هایی را که کاربران به طور کلی می خواستند بخوانند، کمی بخار پیدا کرد (این ترکیب خوبی از بازی، اخبار فوری و داستان های معماری را به من ارائه داد). هدف این برنامه بهبود فید اخبار شخصی خود در طول زمان بود. این در حالی که سایر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند خلاصه‌های اخبار را در خود جای داده بود، کار موثری را انجام داد.

با این حال، این برنامه کاملاً مانند اینستاگرام شروع به کار نکرد. در حالی که تیم پشت آن مانند پروفایل ها، رای دادن به نظرات و غیره انجام می داد، Artifact به اندازه کافی مخاطب پیدا نکرد. سیستروم و کریگر برنامه‌های خود را برای بازگشت در ژانویه اعلام کردند، اما این جفت در واقع مدتی دیگر تا فروش آن باقی مانده است.

همانطور که اتفاق می افتد، یاهو برنامه دیگری را خریداری کرد که از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن اخبار استفاده می کرد، Summly، . به طور مشابه، آن برنامه را خاموش کرد و فناوری Summly را در آن قرار داد.

منبع