گیگابایت RTX 4090 دو هفته قبل از عرضه در هنگ کنگ به فروش می رسد

Gigabyte RTX 4090 Gaming OC، منبع: Likhg

Gigabyte RTX 4090 GAMING OC در فروش

NVIDIA هنوز درایوری را منتشر نکرده است که عملکرد و عملکرد کامل را ارائه دهد. این درایور قرار است تا 12 اکتبر، زمانی که کارت به طور رسمی راه اندازی شد، برای عموم منتشر شود. گفتنی است، فقط به این دلیل که این کارت را به این زودی می خرید، بدون این درایور هیچ شانسی وجود ندارد که کار کند. برای اعضای مطبوعات، این درایور اواخر این هفته در دسترس خواهد بود.

Gigabyte RTX 4090 Gaming OC، منبع: Likhg

با تشکر فراوان از ZirconZer0 برای راهنمایی!





منبع

شخصی موفق به خرید کارت گرافیک RTX 4090 گیگابایت بیش از دو هفته قبل از انتشار رسمی شد. معمولاً نمی‌توان پردازنده‌های گرافیکی نسل بعدی را به این زودی‌ها به فروش رساند، اما ممکن است تأیید کند که شرکای برد NVIDIA واقعاً کارت‌های زیادی در انتظار مشتریان دارند.

Gigabyte RTX 4090 Gaming OC، منبع: Likhg

به نظر می رسد که تحریم فروش برای فروشندگان خیابانی در هنگ کنگ اعمال نمی شود.

درست مانند هر کارت RTX 4090، این مدل با یک آداپتور برق چهار پین به یک 16 پین عرضه می شود که بیش از 450 وات برق را باز می کند. خود کارت دارای جدیدترین معماری Ada Lovelace انویدیا بر اساس فناوری فرآیند TSMC 4N است. RTX 4090 به پردازنده گرافیکی AD102 با 16384 هسته CUDA و 24 گیگابایت حافظه GDDR6X مجهز شده است.

منبع: LikHK

این هفته، شرکای هیئت مدیره فقط شروع به ارسال نمونه های آزمایشی RTX 4090 کرده اند که باید خیلی زود به دست بازبینان برسد. به گفته منابع ما، برخی از رسانه ها قبلاً کارت های خود را دریافت کرده اند، از جمله Founders Edition خود NVIDIA. اما آنچه بسیار مهم است این است که نه بازبینان و نه مشتریان اولیه هنوز نمی توانند از این کارت ها استفاده کنند.

قیمت این مدل هنوز تایید نشده است، اما احتمالاً قیمت آن بیش از 1599 دلار MSRP رسمی خواهد بود. شخصی که این کارت را خریداری کرده است هزینه آن را فاش نکرد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر