گیگابایت کارت گرافیک نقره ای-سفید GeForce RTX 4090 AERO OC را معرفی کرد

کارت گرافیک GeForce RTX 4090 AERO OC 24G از سیستم خنک کننده WINDFORCE استفاده می کند. دارای سه فن تیغه ای منحصر به فرد، چرخش متناوب، یک محفظه بخار بزرگ با لمس مستقیم GPU، لوله های حرارتی مسی کامپوزیت، فن های فعال سه بعدی و خنک کننده صفحه نمایش برای به حداکثر رساندن اتلاف گرما. فن های WINDFORCE از روان کننده نانو گرافن استفاده می کنند که عمر فن را 2.1 برابر افزایش می دهد و تقریباً طول عمر فناوری بلبرینگ دوبل را ارائه می دهد و در عین حال عملکرد بی صدا را ارائه می دهد. علاوه بر این، طراحی بایوس دوگانه یک حالت بی‌صدا را فراهم می‌کند که به سازندگان اجازه می‌دهد در محیطی ساکت‌تر کار کنند. این حالت بی صدا سطوح نویز کمتری را بدون کاهش عملکرد ارائه می دهد.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع


گیگابایت کارت گرافیک GeForce RTX 4090 AERO OC 24G را معرفی کرد

17 فوریه 2023 – GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو سخت افزارهای بازی ممتاز، امروز کارت گرافیک GeForce RTX 4090 AERO OC 24G را با معماری NVIDIA® ADA Lovelace عرضه می کند. کارت گرافیک AERO OC برای سازندگان و مصرف کنندگانی طراحی شده است که طراحی زیبایی نقره ای-سفید را ترجیح می دهند. گیگابایت برای رهایی کامل از عملکرد بی‌نظیر GeForce RTX 4090، این کارت گرافیک را با طراحی‌های تقویت‌شده و ویژگی‌های بهبود یافته تجهیز کرد و به تولیدکنندگان محتوا و مصرف‌کنندگان همه چیز را بیشتر کرد. علاوه بر این، برخلاف کارت‌های گرافیک بازی که بر ظاهر سیاه تیره تأکید دارند، طراحی ساده نقره‌ای-سفید AERO OC مورد علاقه بسیاری از مصرف‌کنندگان است.

در حال حاضر کارت گرافیک های بازی موجود در بازار که برای گیمرها طراحی شده اند، بیشتر دارای ظاهر مشکی هستند. کارت گرافیک AERO OC سبک طراحی متفاوتی را ارائه می‌کند و رنگ‌های نقره‌ای و سفید ترکیب شده با روکش فلزی برس‌خورده را به نمایش می‌گذارد که به این سری چشم‌اندازی شیک و با تکنولوژی بالا می‌دهد. لوگوی کناری کارت گرافیک نیز از ماده خاصی ساخته شده بود که می تواند الگوهای رنگین کمان مختلف را در زوایای مختلف نمایش دهد. این لوگو دارای جلوه نورپردازی داخلی RGB است که از طریق نرم افزار CONTROL CENTER گیگابایت قابل شخصی سازی است. کارت گرافیک دارای صفحه پشتی فلزی ارتقا یافته و براکت ضد افتادگی مناسب برای تقویت بهینه است. طراحی نقره‌ای-سفید براکت تقویت بهینه‌تری را ارائه می‌کند و ظاهر بصری کلی را بهبود می‌بخشد. کارت گرافیک AERO OC برای نصب در شاسی کامپیوتر با رنگ روشن و سبک مینیمالیستی مناسب است. اگر با مادربردهای سری AERO جفت شود، سبک کلی کامپیوتر حتی عالی خواهد بود.

RTX 4090 گیگابایت 24 گیگابایت AERO OC
مشخصات ارائه شده توسط VideoCardz.NET پایگاه داده
پردازنده گرافیکی: AD102-300 ساعت پایه: 2235 مگاهرتز
هسته ها: 16384 ساعت تقویت کننده: 2535 مگاهرتز (+0.6%)
TMU ها: 512 ساعت حافظه: 21 گیگابیت بر ثانیه
ROPs: 176 حافظه: 24 گیگابایت GDDR6X 384b



طرح نقره ای-سفید سبک مد AERO را به رایانه خود تزریق کنید

کارت گرافیک AERO OC به دلیل عملکرد چشمگیر و ظاهر زیبا بسیار مورد علاقه مصرف کنندگان است. برای ارائه تجربه کاربری بهتر، کارت‌های گرافیک سری AERO – GeForce RTX 4090 AERO OC 24G، GeForce RTX 4080 16GB AERO OC و GeForce RTX 4070 Ti AERO OC 12G 4 سال گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهند (به 30 روز ثبت نام آنلاین نیاز دارد. تاریخ خرید) به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد با خیال راحت در بازی یا خلقت غرق شوند.


محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر