گیگابایت مینی پی سی های BRIX را با APU های AMD Ryzen 7030U معرفی می کند

جدیدترین نسل از محصولات اصلی BRIX در سال 2023 از طراحی شاسی کاملاً جدید استفاده می کند. عملکرد محاسباتی افزایش یافته است، اما طراحی نیازی به افزایش اندازه شاسی ندارد. ظاهر آن دارای خطوط منحنی، نرم و پیچ خورده با سرزندگی است که آن را بسیار محجوب می کند. با نحوه مونتاژ و لایه بندی آن و طراحی زوایای اریب در اطراف پایه، حس سادگی برای دستیابی به طراحی سبک وزن ایجاد می شود. این به کاربران اجازه می دهد تا از عملکرد محاسباتی نهایی لذت ببرند و در عین حال محصولی شیک و زیبا داشته باشند.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

مناسب برای هر فضایی

با پردازنده‌های AMD Ryzen 7030U، BRIXs سری اصلی خود را با عملکرد بالا حتی بهتر می‌کند و پردازنده‌های موبایل نسل دهم اینتل را بهتر می‌کند. پردازنده های جدید موبایل – سری AMD Ryzen 7030U با معماری AMD Zen3 و فرآیند 7 نانومتری، AMD عملکرد تراشه خود را ارتقا داده تا کاربران بتوانند کارهای اختصاصی را سریعتر و آسان تر انجام دهند. علاوه بر آن، هسته‌های با کارایی بیشتر با مدیریت هوشمند انرژی، چند کار را بهتر انجام می‌دهند، به طوری که کاربران همچنان می‌توانند با عمر باتری عالی در حرکت بمانند.

۲۷ ژوئن ۲۰۲۳ Giga Computing، یکی از شرکت‌های تابعه گیگابایت و پیشرو در صنعت در سرورها، ایستگاه‌های کاری و مینی رایانه‌های شخصی با کارایی بالا، امروز یک مینی رایانه معمولی و بسیار فشرده جدید طراحی شده برای سری BRIX گیگابایت را معرفی کرد که از AMD استفاده می‌کند. پردازنده های سری Ryzen™ 7030. AMD با معماری AMD Zen3 و فرآیند 7 نانومتری TSMC، پردازنده‌های تلفن همراه با کارایی بالا و کارآمد خود را برای بازار تلفن همراه به منظور چندوظیفگی و سرگرم ماندن ارتقا داد. حتی در حالی که از یک اندازه جمع و جور استفاده می شود، همه BRIX های جریان اصلی جدید همچنان محاسبات قدرتمندی را ارائه می دهند که کاملاً در هر استقرار اینترنت اشیا مناسب است، چه برای استفاده اداری، استفاده آموزشی، استفاده خانگی، علامت دیجیتال، مراقبت های پزشکی یا KIOSK.

ارائه تمام آخرین فن آوری های شما می خواهید

این پردازنده‌های پیشرفته همچنین گرافیک خیره‌کننده و اتصال بی‌نظیری را ارائه می‌کنند و صفحه‌نمایش همه‌جانبه و اتصالات سیمی و بی‌سیم سریع رعد و برق را ارائه می‌دهند. می‌توانید عملکرد BRIX را از سیستم‌هایی با AMD Ryzen™ R3 7330U که دارای حداکثر 4 هسته و فرکانس توربوی 4.3 گیگاهرتز است به AMD Ryzen™ R7 7730U با حداکثر 8 هسته و فرکانس توربو D 4.5 گیگاهرتز تغییر دهید. علاوه بر این، این محصول با AMD RZ608 Wi-Fi 6 (Gig+)، AMD Radeon™ Graphics، و پردازش تصویر پیشرفته برای لذت بردن از تعادل عملکرد و ارزش برای BRIX های ضروری که برای شما مناسب است، می درخشد. در مقایسه با نسل قبلی BRIX با پردازنده‌های موبایل نسل دهم اینتل، نسل جدید به راحتی می‌تواند با عملکرد تک رشته‌ای تا 70 درصد سریع‌تر و عملکرد چند رشته‌ای 140 درصد بهتر، عملکرد قابل توجهی داشته باشد. با مزایای فوق، کاربران می توانند سرعت و عمر باتری باورنکردنی را برای کار، بازی، ایجاد، همکاری و پخش جریانی از هر کجا تجربه کنند.

جریان اصلی BRIX دارای آخرین فناوری‌هایی است که شما می‌خواهید. BRIX های جدید با جدیدترین گرافیک Radeon™ AMD بهبود یافته و عملکرد گرافیکی بهینه شده ای را برای کاربران ارائه می دهد تا جزئیات 4K بیشتری را تجربه کنند. موتور گرافیکی جدید AMD Radeon از خروجی‌های نمایشگر HDMI 2.0b و Mini DP 1.4 پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن‌ها را همزمان بر روی چندین مانیتور که تا رزولوشن 3840×2160 @ 60 هرتز را پشتیبانی می‌کنند، استفاده کرد و عملکرد محاسباتی عالی را روی 4 نمایشگر (از 2x) ارائه کرد. HDMI و 2x USB نوع C با حالت DP alt) برای پخش ویدیو، ویرایش ویدیو، استفاده خانگی یا برنامه های تجاری. برای مدیریت بهتر کابل‌ها، تمام رابط‌های نمایشگر در پشت BRIX برای محیطی تمیزتر یافت می‌شوند. علاوه بر ویژگی‌های فوق، همه BRIX‌های جدید می‌توانند از کانکتورهای Type-C™ با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و همچنین پشتیبانی از M.2 SSD و 2.5 اینچی HDD/SSD پشتیبانی کنند تا تجربه کاربری جذابی را ارائه دهند. البته، اگر به ظرفیت ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، می توانید نسخه HS ما را انتخاب کنید که اسلات های دوگانه M.2 اضافی را برای افزایش فضای ذخیره سازی فعال می کند. علاوه بر این، BRIXs به پشتیبانی از نصب VESA ادامه می‌دهد تا راهی ساده و موثر برای تبدیل هر نمایشگر یا تلویزیون سازگار با VESA به یک رایانه با امکانات کامل یا واحد ساینیج دیجیتال ایجاد کند.


Giga Computing سری Mini-PC BRIXs گیگابایت را برای پردازنده AMD Ryzen™ Series 7030U گسترش داد

ارتقا به آینده؛ مینیمالیسم با قدرت روبرو می شود

گیگابایت با به چالش کشیدن ماهیت نحوه تعریف یک کامپیوتر کوچک، یک رایانه شخصی فوق فشرده و کم مصرف با عملکرد چشمگیر در طراحی مینیمال ساخته است. ایده‌آل برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های محاسباتی برای خانه، مدرسه یا اداره، BRIX ها سادگی و راحتی محض را نشان می‌دهند. با انتخاب گسترده ای از پردازنده های تلفن همراه AMD که کل طیف عملکرد را پوشش می دهد، BRIXs استاندارد جدیدی را برای کوچک سازی دسکتاپ تعیین می کند که آن را به عنوان یک هاب گسسته HTPC/مولتی مدیا، یک کامپیوتر با قدرت فوق العاده کم برای خانواده، دفتر، یا مدرسه، یا عالی می کند. به عنوان یک واحد علامت دیجیتال

سری BRIX 7030 گیگابایت
مدل GB-BRR7H-7730 GB-BRR5H-7530 GB-BRR3H-7330 GB-BRR7HS-7730 GB-BRR5HS-7530
CPU / فرکانس AMD 7730U, 8C, 16T, تا 4.5GHz, 15W AMD 7530U, 6C, 12T, تا 4.5GHz, 15W AMD 7330U, 4C, 8T, تا 4.3GHz, 15W AMD 7730U, 8C, 16T, تا 4.5GHz, 15W AMD 7530U, 6C, 12T, تا 4.5GHz, 15W
ذخیره سازی 1 x M.2 – PCIe x4 / SATA
1 x 2.5 اینچ HDD/SSD
1 x M.2 – PCIe x4 / SATA
2 x M.2 – PCIe x1 / SATA
1 x 2.5 اینچ HDD/SSD
گرافیک گرافیک AMD Radeon™
پشتیبانی DDR/حداکثر 2 x SO-DIMM DDR4 3200 مگاهرتز، 32 گیگابایت
شبکه / بی سیم شبکه 2.5G
Wi-Fi 6 / BT
خروجی گرافیکی 2 x HDMI 2.0
2 x DP 1.4
یو اس بی 2 x USB 3.2 gen2 نوع A
2 x USB 3.2 gen2 Type C/DP
2 x USB 2.0 نوع A


نسل جدید پردازنده های سری AMD Ryzen™ 7030U

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر