گیگابایت مادربرد Z790 XTREME X ICE را با سوکت طلایی LGA-1700 معرفی کرد.

گیگابایت مادربرد Z790 XTREME X ICE را با سوکت طلایی LGA-1700 معرفی کرد.

سری AORUS XTREME ICE ارائه شد

AORUS Z790 XTREME X ICE، منبع: گیگابایت

همانطور که تایید شد، رونمایی گیگابایت از RTX 4080 SUPER XTREME ICE یک شوخی برای روز اول آوریل نبود. آنها در واقع سخت افزار جدیدی را با هدف علاقه مندان معرفی می کنند که همگی از یک مفهوم طراحی یکپارچه پیروی می کنند. یکی از ویژگی‌های برجسته در این مجموعه سخت‌افزاری، زیبایی‌شناسی عمدتاً سفید با لهجه‌های طلایی است که گیمرهای ثروتمند را هدف قرار می‌دهد.

در میان محصولات جدید معرفی شده، مادربرد مبتنی بر چیپست Z790 اینتل است. با پیروی از اخلاق طراحی XTREME X ICE، تابلو دارای لهجه های سفید، نقره ای و طلایی است. در واقع، حتی سوکت LGA1700 نیز روکش طلا دارد. پردازنده و ماژول‌های حافظه توسط یک بلوک شفاف محافظت می‌شوند که شبیه یک بلوک برای خنک‌کردن آب است، اگرچه به نظر می‌رسد که یک پوشش پلاستیکی قابل جابجایی باشد.

AORUS Z790 XTREME X ICE، منبع: گیگابایت

این مادربرد دارای یک اسلات PCIe Gen5 x16 و یک هیت سینک قابل توجه برای AORUS NVMe SSD است. شایان ذکر است که همه کانکتورها زاویه دار هستند که بسته به مورد مورد استفاده، مدیریت کابل را به طور بالقوه ساده یا پیچیده می کند.

AORUS Z790 XTREME X ICE، منبع: گیگابایت

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه، قرار دادن صفحه نمایش بر روی پوشش VRM است که یادآور Z790 AORUS XTREME اصلی است.

البته ذکر این نکته ضروری است که عرضه این قطعات به شدت محدود خواهد بود. طبق بیانیه مدیر فروش ویتنام Gigabyte، تنها 300 باندل شامل مادربرد، کارت گرافیک و خنک کننده CPU تولید خواهد شد.

منبع: Duy Manh (گیگابایت ویتنام)



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر