گیگابایت لپ‌تاپ‌های گیمینگ G5/G7 را با پردازنده مرکزی Core i5-12500H و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3060 عرضه می‌کند.

متفاوت از ظاهر قبلی، الگوی مد روز Mecha بر روی سطح کیف لپ‌تاپ نفیس برای نشان دادن سلیقه شخصی قوی به کار گرفته شده است. لپ‌تاپ‌های سری G با تمرکز بر «چند وظیفه‌ای» برای جذابیت گیمرهای Gen Z، نه تنها برای بازی، بلکه تعادل زیبایی بین سرگرمی و قابلیت‌های کاری ارائه می‌دهند.

مجهز به آخرین پردازنده نسل 12 اینتل برای اجرای چند وظیفه ای نهایی

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع


یک بازیکن شیک باشید: گیگابایت لپ تاپ گیمینگ جدید G5/G7 را عرضه می کند

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، برند جهانی رایانه های شخصی، لپ تاپ های گیمینگ G5/G7 گیگابایت مجهز به پردازنده 10 نانومتری نسل دوازدهم اینتل را امروز عرضه می کند. یک لپ‌تاپ برای پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازها در چندوظیفه، بازی و سرگرمی، با پردازنده لپ‌تاپ Intel® Core™ i5-12500H نسل دوازدهم، که از 12 هسته، 16 رشته و حداکثر سرعت کلاک 4.5 گیگاهرتز تشکیل شده است. برای رفع نیازهای دورکاری و کلاس‌های آنلاین، خرید لپ‌تاپ‌های با کارایی بالا با استفاده از Core i5-12500H آسان‌تر شده است، پردازنده Core i5 به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند بدون زحمت به کارهای روزمره کاربران رسیدگی کند. مجهز به کارت های گرافیک NVIDIA GeForce RTX 30 Series، همچنین فناوری سوئیچ کارت گرافیک سوئیچ MUX را معرفی می کند، GPU گسسته را می توان مستقیماً با یک کلیک به نمایشگر خروجی داد که به راحتی می تواند عملکرد بازی را بهبود بخشد و نرخ فریم را در بازی شدید افزایش دهد. نبردها برای ارائه مشخصات بازی معتبر و قابلیت توسعه انعطاف پذیر سخت افزار. این سریال می تواند نیازهای کاربر را برای ایفای نقش های متعدد در زندگی برآورده کند.


علاوه بر ارتقای عملکرد، قابلیت حمل و نقل G5/G7 یک پیشرفت مهم دیگر نیز دارد. این تصور کلیشه ای که بدنه یک لپ تاپ با کارایی بالا باید حجیم و سنگین باشد را کنار بگذارید، اندازه لپ تاپ ها در مقایسه با لپ تاپ های نسل های قبل 22 درصد کاهش یافته است. لپ تاپ یک وسیله جانبی شیک است که می تواند با یک دست در هر مناسبتی مانند کلاس ها و جلسات قابل حمل باشد. برای گروه‌های پخش‌کننده همه کاره، لپ‌تاپ‌ها همچنین می‌توانند مشخصات جامع نهایی از جمله نمایشگر بازی با نرخ تازه‌سازی بالا 144 هرتز را ارائه دهند. پورت Type-C تاندربولت 4 نیز معرفی شده است که سرعت انتقال تا 40 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای پورت‌های خروجی ویدیویی غنی و پورت‌های ورودی/خروجی کامل هستند که به کاربران کمک می‌کنند تا در هر زمان و در هر مکان به راحتی محیط‌های چندوظیفه‌ای ایجاد کنند. اسلات SSD از PCle Gen4 با سرعت بالا پشتیبانی می کند تا زمان انتظار برای خواندن و کپی هر فایل بزرگ را کاهش دهد. کاربران عملکرد بازی قدرتمندی دارند و از عملکرد چندوظیفه ای بی سابقه لذت می برند. لپ‌تاپ‌ها نه تنها برای سرگرمی در بازی‌ها بلکه برای نبرد در زندگی روزمره نیز هستند.

از نظر عملکرد بازی، لپ‌تاپ‌ها به تراشه‌های NVIDIA® GeForce RTX™ 3050، RTX™ 3050 Ti و تراشه‌های 3060 مجهز هستند. با استفاده از معماری برنده جایزه NVIDIA Ampere، پیشرفت در عملکرد گرافیکی می تواند از تکنیک ترسیم از طریق ردیابی پرتو و همچنین هوش مصنوعی پیشرفته برای نمایش جلوه های نور و سایه واضح تر پشتیبانی کند. این مطمئناً به شما امکان می دهد بازی های شاهکار AAA را انجام دهید. پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ سری RTX 30 همچنین از فناوری‌های جدید نسل سوم Max-Q برای قدرت و عملکرد بهینه بهره می‌برند، سرعت محاسبات کلی و تجربه بازی به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد. مجهز به سیستم خنک کننده منحصر به فرد WINDFORCE، فن های دوگانه 59 پره بسیار کارآمد، 5 لوله حرارتی منحصر به فرد و 4 دریچه خروجی اگزوز، این لپ تاپ ها می توانند گرمای تولید شده پس از عملکرد پرسرعت CPU و GPU را دفع کنند و 100% خود را اعمال کنند. عملکرد پایدار و کامل

GIGABYTE TECHNOLOGY لپ تاپ های گیمینگ 15 اینچی G5 و 17 اینچی G7 را برای ارائه یک تجربه چندوظیفه ای بی نظیر عرضه می کند. سبک زندگی مردم، از جمله الگوهای در جنبه های مطالعه، کار، سرگرمی و غیره، به دلیل همه گیری COVID-19 به طور قابل توجهی تغییر کرده است. در نتیجه، لپ‌تاپ با کارایی و قابلیت حمل بالا برای افراد ضروری است تا زندگی روزمره جدید خود را انجام دهند. این منجر به ساخت نهایی آخرین نسل لپ‌تاپ‌های گیمینگ چندوظیفه‌ای گیگابایت می‌شود.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر