گیگابایت بیان می کند که مادربردهای AMD AM5 آنها از ولتاژ SOC 1.3 ولت تجاوز نمی کنند.

ما می‌خواهیم به گزارش‌های اخیر رسانه‌ها در مورد ولتاژ SOC بیش از 1.3 ولت در مادربردهای AMD AM5 گیگابایت بپردازیم، به ویژه زمانی که EXPO در آخرین نسخه بتا بایوس فعال است.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

گیگابایت به طور مداوم با AMD کار می کند و از دستورالعمل های AMD پیروی می کند تا به طور کامل با مشخصات و الزامات رسمی AMD مطابقت داشته باشد. ما از تمام توجه و حمایت رسانه ها و مشتریان قدردانی می کنیم. همیشه انگیزه ما برای ارائه محصولات نوآورانه تر و موفق تر به مشتریان بوده است. ما به عنوان یک تولید کننده پیشرو مادربرد، به ارائه محصولات با کیفیت بالا برای کاربران ادامه خواهیم داد تا از بهترین تجربه رایانه شخصی لذت ببرند.

کاربران می‌توانند از نرم‌افزار HWiNFO برای نظارت دقیق بر ولتاژ SOC داخلی CPU (رابط SVI3) استفاده کنند، که در HWiNFO به‌عنوان «ولتاژ CPU VDDCR_SOC (SVI3 TFN)» نشان داده شده است. این مقدار توسط سنسور داخلی CPU برای نشان دادن ولتاژ واقعی گزارش می شود. گیگابایت از HWiNFO برای نظارت بر ولتاژ SOC در مادربردهای AM5 استفاده می کند و ولتاژ آن زیر 1.3 ولت است که به طور رسمی توسط AMD تأیید شده است. مجموعه کامل مادربردهای AM5 گیگابایت از آخرین دستورالعمل AMD برای ولتاژ 1.3 ولت در هنگام فعال بودن EXPO پیروی می کند. لطفا برای جزئیات بیشتر به ویدیوی زیر مراجعه کنید.


بیانیه گیگابایت در مورد ولتاژ بیش از 1.3 ولت SOC در مادربردهای AMD AM5

منبع: TechPowerUP


گیگابایت برای مدت طولانی به حمایت و لطف رسانه ها نسبت به مادربردهای گیگابایت احترام می گذارد و قدردانی می کند. از نظر اندازه گیری ولتاژ SOC، نقطه و روش اندازه گیری معتبر بسیار مهم است زیرا ولتاژ SOC با آن تفاوت دارد. ولتاژ SOC داخلی CPU (رابط SVI3) مهمترین شاخص برای مادربردها است و به طور کلی ولتاژ خروجی PWM به دلیل عوامل فیزیکی مختلف از ولتاژ SOC داخلی CPU (رابط SVI3) بالاتر خواهد بود.

[AORUS] نمایش اندازه گیری ولتاژ SoC در مادربردهای AMD AM5 گیگابایت (67 بازدید)

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر