گیگابایت از سری مادربردهای AMD A620 رونمایی کرد

31 مارس 2023 – شرکت GIGABYTE TECHNOLOGY Ltd، تولیدکننده پیشرو در مادربردها، کارت‌های گرافیک و راه‌حل‌های سخت‌افزاری امروز از جدیدترین مادربردهای سری A620 AMD با عملکرد بهینه حافظه و ویژگی‌های همه جانبه رونمایی کرد. مادربردهای A620 گیگابایت با پشتیبانی کامل از جدیدترین پردازنده‌های AMD RyzenTM 7000، رقابتی‌ترین پلتفرم AM5 را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا از عملکرد انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه لذت ببرند.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

در همین حال، مادربردهای A620 گیگابایت از فناوری نوآورانه PCIe® EZ-Latch بهره می‌برند تا ارتقای کارت‌های گرافیک را ساده‌تر کرده و از آسیب تصادفی به اجزای اطراف جلوگیری کند. با استفاده از ویژگی انحصاری Q-Flash Plus گیگابایت، کاربران می توانند بایوس را بدون نصب پردازنده، حافظه یا حتی کارت گرافیک به روز کنند و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی از مزایای کد و پردازنده های جدید بایوس بهره مند شوند. علاوه بر پلتفرم نرم‌افزار GCC گیگابایت، گیگابایت پلتفرم رقابتی A620 را با ویژگی‌های کاربرپسند و گزینه‌های چندگانه فرم فاکتور ارائه می‌کند که Micro ATX تا Mini ITX را پوشش می‌دهد.


مادربردهای A620 گیگابایت هوشمندانه ترین انتخاب را برای لذت بردن از پلتفرم AM5 برای شما به ارمغان می آورند.

مادربردهای A620 گیگابایت هم اکنون در بازار موجود هستند. اکنون از تمام ویژگی های استثنایی مادربردهای گیگابایت لذت ببرید و انتخاب بهینه پلتفرم AM5 را تجربه کنید.


با عملکرد بهینه حافظه و ویژگی های سازگار با DIY

با طراحی چیدمان انحصاری گیگابایت و تنظیمات BIOS، مجموعه A620 می‌تواند به عملکرد حافظه بهینه از اورکلاک DDR5 EXPO/XMP تا DDR5-6400 دست یابد، که بیشترین ارزش و عملکرد پلتفرم AM5 را اعمال می‌کند. مادربردهای A620 گیگابایت با داشتن ویژگی‌های جامع می‌توانند به بهترین وجه با نیازها و بودجه کاربران مطابقت داشته باشند و بهترین انتخاب برای کاربرانی باشند که قصد دارند به آخرین پلتفرم AM5 بروند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر