گیمرهای دارای کارت گرافیک 3 گیگابایتی دیگر نمی توانند Halo Infinite را بازی کنند

برخی از بازیکنان Halo Infinite ممکن است اکنون نیاز به ارتقاء پردازنده گرافیکی خود داشته باشند

آخرین کارت‌های انویدیا 3 گیگابایتی که عرضه شدند، مدل‌های GTX 1060 3 گیگابایتی (تقریباً 7 سال از عمر آن) و GTX 1050 3 گیگابایتی (5 ساله) بودند. اینها هنوز هم برای گیمرهای قدیمی‌تر و بازی‌های MMO پردازنده‌های گرافیکی توانمندی هستند، اما این روزها غلبه بر محدودیت VRAM بسیار سخت است.

منبع: PCMag





منبع Official Halo Infinite Requirements (2021)، منبع: 343 Industries

Halo Infinite به ۴ گیگابایت VRAM نیاز دارد، منبع: Reddit

آخرین به روز رسانی Halo بسیاری از گیمرها را با پردازنده های گرافیکی قدیمی از بازی خارج می کند.

متاسفانه اجرای Halo Infinite Season 3 با 3GB VRAM دیگر امکان پذیر نیست، بازی به سادگی شروع نمی شود. این بدان معناست که الزامات رسمی دیگر نباید به عنوان یک توصیه در نظر گرفته شود، دیگر راهی برای عبور از این الزام وجود ندارد. البته فقط یک هفته از انتشار پچ جدید می گذرد، پس شاید بالاخره یک نفر راهی پیدا کند.

Halo Infinite رسماً به 4 گیگابایت VRAM نیاز دارد، این مورد توسط مایکروسافت و صنایع 343 در سال 2021 تأیید شد و از آن زمان تاکنون تغییری نکرده است. مشخصات سخت افزار رسمی رایانه شخصی باید برای همه بازیکنان شناخته شود، به ویژه آنهایی که از فروشگاه رسمی مایکروسافت استفاده می کنند، جایی که همان الزامات ذکر شده است. با این حال، بازیکنان Steam این اطلاعات را در لیست مشخصات رسمی پیدا نخواهند کرد.

نیازی به گفتن نیست که برخی از گیمرها بدون اطلاع از این الزامات، بازی را نصب کردند. به هر حال، تنها چیزی که آنها می بینند GPU سطح پایه GTX 1050 Ti یا GTX 1060 است که به عنوان حداقل لیست ذکر شده است، اما دومی با 3 گیگابایت VRAM نیز موجود است. به نظر می رسد، قبل از آپدیت فصل 3 که در این ماه منتشر شده است، پردازنده های گرافیکی 3 گیگابایتی به طور کامل از بازی قفل نشده بودند. با وجود نمایش خطاهای راه اندازی، بسیاری از بازیکنان همچنان می توانند Halo Infinite را اجرا کنند. بسیاری از کاربران گفته اند، به خصوص GTX 1060 3GB در تنظیمات کم عملکرد بسیار خوبی داشت.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر