گوگل نسخه ای از کروم را منتشر کرد که برای رایانه های شخصی ویندوز 11 مجهز به اسنپدراگون بهینه شده است

Menu

تا به حال، شبیه سازی برنامه های x86 و x64 در . تلاش می‌کند به توسعه‌دهندگان بازی اطمینان دهد که اکثر برنامه‌هایشان بر روی سیستم‌های مجهز به سیستم‌های آینده خواهند بود، اما برنامه‌هایی که برای Arm بهینه‌سازی شده یا به آن منتقل شده‌اند، احتمالاً نرم‌تر از برنامه‌هایی که شبیه‌سازی هستند اجرا می‌شوند.

برای این منظور، گوگل این هفته نسخه ای از آن را عرضه می کند که برای رایانه های شخصی ویندوزی مجهز به اسنپدراگون بهینه شده است. در ژانویه شروع به آزمایش عمومی یک برنامه کروم که از معماری Arm64 پشتیبانی می کرد، کرد.

این شرکت می گوید که این برنامه مرور وب را در رایانه های شخصی با چیپست های اسنپدراگون روان تر و سریع تر می کند. هر دو کوالکام و گوگل خاطرنشان می‌کنند که، بر اساس بنچمارک‌های اولیه در دستگاه‌های مرجع Snapdragon X Elite، کروم در راستای افزایش عملکرد بیشتر در هنگام ورود رایانه‌های شخصی با آن چیپست است. اولین مورد از آن سیستم ها انتظار می رود که .

بهینه‌سازی محبوب‌ترین مرورگر کره زمین و احتمالاً یکی از پرکاربردترین برنامه‌های ویندوز به طور کلی احتمالاً تا حدودی به سمت خوش‌آمدتر کردن ویندوز مبتنی بر Arm برای بسیاری پیش می‌رود. مایکروسافت در سال 2020 منتشر کرد، اما کروم است.

منبع