گوگل به‌روزرسانی Android Auto را با پشتیبانی از برنامه‌های جدید و ارسال محتوا اعلام کرد

گوگل به‌روزرسانی Android Auto را با پشتیبانی از برنامه‌های جدید و ارسال محتوا اعلام کرد

گوگل به تازگی در به‌روزرسانی اندروید برای اتومبیل‌ها اعلام کرده است که توجه به جاده را کمی سخت‌تر می‌کند. این سیستم‌عامل مبتنی بر خودرو در حال دریافت برنامه‌های جدید، ارسال صفحه نمایش و موارد دیگر است که در Google I/O 2024 فاش شد.

اول از همه، مدل‌های خودروی منتخب مجموعه‌ای از برنامه‌های سرگرمی جدید، مانند Max و Peacock را دریافت می‌کنند تا مسافران را در طول سفرهای جاده‌ای مشغول نگه دارند. این شرکت اعلام نکرده است که کدام خودروها و مدل‌ها این به‌روزرسانی خاص را دریافت می‌کنند، و ده‌ها مدل خودروی اصلی وجود دارد که از این پلت فرم استفاده می‌کنند. با این حال، گزینه های بیشتر سرگرمی هرگز چیز بدی نیستند.

برای این منظور، Android Auto در حال دریافت است پرندگان خشمگین، برای کسانی که می خواهند یک بازی دیگر را در حالی که در ترافیک گیر کرده اند گول بزنند. شبیه ساز پرنده پرنده که زمانی نمادین بود، احتمالاً بهترین IP بازی شناخته شده در این پلتفرم است، زیرا سایر بازی های Android Auto شامل مواردی مانند یوفو را سنجاق کنید و بوم باغ وحش.

خودروهای دارای سیستم عامل Android Automotive به عنوان بخشی از به‌روزرسانی آتی Google Cast دریافت می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهد محتوا را از تلفن‌ها و تبلت‌ها پخش کنند. مدل‌های Rivian اولین مدل‌هایی خواهند بود که از این ویژگی خاص بهره می‌برند و سازندگان بیشتری در راهند.

Google همچنین ابزارهای توسعه‌دهنده جدیدی را ارائه می‌کند تا ایجاد برنامه‌ها و تجربیات جدید برای Android Auto را برای مردم آسان‌تر کند. حتی یک برنامه جدید وجود دارد که تبدیل برنامه‌های تلفن همراه از قبل موجود را به تجربه‌های آماده برای ماشین بسیار آسان‌تر می‌کند.

Android Auto در حال تبدیل شدن به استاندارد واقعی در مورد سیستم عامل های مبتنی بر خودرو است. گوگل همچنین از این رویداد برای اعلام این موضوع استفاده کرد که اکنون بیش از 200 میلیون خودرو در جاده ها وجود دارد که با سیستم عامل سازگار هستند. به‌روزرسانی‌های اخیر این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد که فوراً سطح باتری خودروهای برقی را بررسی کنند و در هنگام سفر از زوم تماس بگیرند.

همه اخبار مربوط به Google I/O 2024 را به درستی دنبال کنید اینجا!

منبع