گلکسی واچ 5 سامسونگ به پایین ترین قیمت یعنی 199 دلار سقوط کرد

در اینجا شانس شما برای خرید سامسونگ گلکسی واچ 5 با قیمتی کمتر از هر چیزی که در آمازون دیده ایم، است. می‌توانید گلکسی واچ 5 را با قیمت 199 دلار یا 29 درصد کمتر از قیمت خرده‌فروشی‌اش تهیه کنید. این قیمت برای ساعت‌های هوشمند بلوتوث ۴۰ میلی‌متری در رنگ‌های خاکستری و صورتی طلایی اعمال می‌شود، اگرچه رنگ‌های نقره‌ای و آبی/خردلی تنها یک دلار گران‌تر و ۲۰۰ دلار هستند. مدل‌های گلکسی واچ 5 سامسونگ به احتمال زیاد به فروش می‌رسند، زیرا این شرکت می‌تواند گجت‌های پوشیدنی نسل بعدی خود را در رویداد Unpacked خود که برای اواخر جولای برنامه‌ریزی شده است، عرضه کند. اما اگر به دنبال ساعت هوشمندی با قابلیت ردیابی سلامتی هستید، این مدل همچنان یک گزینه محکم است.

ساعت هوشمند بلوتوث 40 میلی‌متری SAMSUNG Galaxy Watch 5

ما در بررسی خود به Samsung Galaxy Watch 5 امتیاز 85 دادیم و آن را به دلیل داشتن طراحی تمیز و ساختار بادوام تحسین کردیم. ما همچنین ساعت هوشمند را به دلیل داشتن ویژگی های جامع سلامت و ردیابی فعالیت تحسین کردیم. این دستگاه دارای یک ردیاب خواب پیشرفته است که می تواند مراحل خواب را شناسایی و تجزیه و تحلیل کند. می‌تواند فعالیت‌های شما را کنترل کند، به شما یادآوری کند که بلند شوید و تمرین‌های ساده را پیشنهاد کند، و همچنین فعالیت‌هایی مانند دویدن، قایقرانی و شنا را دنبال کند. این ساعت همچنین می‌تواند ترکیب بدن شما را تجزیه و تحلیل کند – ما متوجه شدیم که نتایج آن کاملاً مشخص است – و دارای سنسور ضربان قلب دقیق‌تری نسبت به مدل قبلی خود است.

سامسونگ

اگر یکی از ساعت‌های بزرگ‌تر را می‌خواهید، برخی از مدل‌های 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 نیز در فروش هستند. نسخه‌های بلوتوث در حال حاضر با قیمت 229 دلار در لیست هستند، در حالی که مدل‌های LTE حداقل 279 دلار برای شما هزینه خواهند داشت.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.





منبع