گفته می شود که Humane تنها پس از 10000 سفارش پین هوش مصنوعی وحشتناک خود به دنبال خرید یک میلیارد دلاری است.

گفته می شود که Humane تنها پس از 10000 سفارش پین هوش مصنوعی وحشتناک خود به دنبال خرید یک میلیارد دلاری است.

اخیراً مشخص شد که Humane پس از شکست پین هوش مصنوعی گیج‌کننده، گران و در نهایت بسیار بی‌فایده، تلاش می‌کرد تا خود را به قیمت ۱ میلیارد دلار بفروشد. آ نیویورک تایمز گزارشی که در روز پنج‌شنبه منتشر شد، کمی بیشتر به ارقام فروش شرکت می‌پردازد و مانند خود دستیار هوش مصنوعی پوشیدنی، جزئیات خوب نیستند.

در اوایل آوریل، تقریباً در زمانی که بسیاری از بررسی‌های ویرانگر درباره پین ​​هوش مصنوعی منتشر شد، گفته می‌شود که Humane حدود 10000 سفارش برای این دستگاه دریافت کرده است. این با 100000 موردی که قرار بود امسال ارسال کند بسیار متفاوت است و حدود 9000 بیشتر از چیزی است که من فکر می کردم ممکن است به دست بیاورد. پس از اینکه منتقدان پین هوش مصنوعی را قتل عام کردند، سخت است فکر کنیم که سفارشات بسیار بیشتری فراتر از 10000 اولیه دریافت کرده است.

با قیمت 700 دلار (به اضافه 24 دلار اجباری در ماه برای سرویس 4G)، که درآمد اولیه Humane را حداکثر در حدود 7.24 میلیون دلار قرار می دهد، بدون احتساب سفارش های لغو شده. و با این حال، Humane پس از تاب خوردن و از دست دادن آنقدر سخت که عملاً داور را از پای درآورد، یک خریدار به قیمت 1 میلیارد دلار می‌خواهد.

طبق گزارش ها، HP یکی از شرکت هایی است که Humane در حال مذاکره با آن بر سر فروش احتمالی بود و بحث ها تنها یک هفته پس از بررسی ها آغاز شد. هر خریداری که از این فرصت استفاده کند و به تجارت و فناوری Humane دست پیدا کند، ممکن است تا حدودی جامی مسموم را انتخاب کند. نه تنها به این دلیل که شرکت این هفته از آن خواست نشانه ها مشتریان استفاده از کیس شارژ AI Pin را به دلیل احتمال خطر آتش سوزی متوقف کنند.

منبع