گزارش شده است که اینتل در حال آماده سازی یک به روز رسانی اصلی درایور با افزایش عملکرد است

– سخت افزار بازی های رایانه ای، رافائل ووتر (ترجمه)

همین چند ماه پیش، این سایت آلمانی نگاهی جامع به وضعیت درایور پردازنده گرافیکی اینتل به اشتراک گذاشت. همانطور که می دانیم، تیم گرافیک اینتل نسبتاً ساده بود که درایورهای Arc GPU از همان ابتدا مشکلات خود را داشتند. همچنین بر کسی پوشیده نیست که بزرگترین مشکل در ارائه به موقع پردازنده های گرافیکی Arc، نرم افزار بود.

[…] همانطور که از محافل آگاه شنیده‌ایم، اینتل در حال حاضر در حال آماده‌سازی یک به‌روزرسانی بزرگ درایور است که قصد دارد عملکرد را در سراسر جهان افزایش دهد – ظاهراً یکی از ترمزهای بدون شک موجود شناسایی و حذف شده است.

منبع: سخت افزار بازی های کامپیوتری





منبع

چند هفته پیش اینتل یک به روز رسانی اصلی درایور منتشر کرد که عملکرد DirectX9 API را به طور قابل توجهی بهبود بخشید. این شرکت تاکید کرد که سری‌های گرافیکی Arc Alchemist به خوبی برای DirectX12 و APIهای Vulkan بهینه‌سازی شده‌اند، اما بهینه‌سازی کامل آن‌ها برای بازی‌های قدیمی‌تر زمان می‌برد. با این حال، درایورها اغلب رایج‌ترین مشکل پردازنده‌های گرافیکی Intel ARC هستند و دلیل اصلی انتخاب مشتریان NVIDIA یا AMD است.

مرورگر خاطرنشان می‌کند که پردازنده‌های گرافیکی Arc دستخوش تغییرات اساسی شده‌اند و آینده امیدوارکننده‌ای برای پردازنده‌های گرافیکی اینتل به نظر می‌رسد. اگر اینتل واقعاً به زودی یک ارتقای عملکرد مهم دیگر را ارائه دهد، پردازنده‌های گرافیکی Arc بالاخره می‌توانند جایگاه خود را در میان رقبا به دست آورند.

مطابق با سخت افزار بازی های کامپیوتری، اینتل در حال آماده سازی به روز رسانی اصلی درایور با عملکرد بالاتر است.

در مورد وضعیت فعلی درایورهای GPU، PCGH یک نمودار به روز شده با 66 عنوان محبوب دارد. آنها APIهای گرافیکی مختلف و برخی از عناوین عجیب و غریب و محبوب را برای بررسی سازگاری انتخاب کردند و در اینجا نتایج آمده است:

لطفا توجه داشته باشید که این پست با عنوان a برچسب گذاری شده است شایعه.

به روز رسانی ورودی درایور پردازنده گرافیکی Intel Arc

از میان 66 بازی تست شده، تنها یکی از آن‌ها مشکلات عمده‌ای با بافت داشت (Halo Infinite)، اما اینتل از این مشکل آگاه است و تیم در حال کار بر روی رفع آن است. برخی از بازی‌ها همچنان به گیمرها در مورد درایورهای ناسازگار/ قدیمی اطلاع می‌دهند، که متأسفانه برای برخی از عناوین حل نشده است، اما برای گیمرهایی که از قبل آخرین درایورهای اینتل را دارند بسیار آزاردهنده است.

وضعیت درایور پردازنده گرافیکی اینتل، منبع: PCGamesHardware

همانطور که از مقاله PCGH یاد گرفتیم، اینتل گلوگاه درایورهای GPU را “شناسایی و حذف” کرده است. بدون پرداختن به جزئیات، این سایت ادعا می کند که منابع آگاه آنها انتظار یک به روز رسانی اصلی درایور را از اینتل دارند. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان انتشار چنین درایورهایی وجود ندارد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر