گروهی از سازندگان TikTok نیز از دولت ایالات متحده برای توقف ممنوعیت این برنامه شکایت کرده اند

گروهی از سازندگان TikTok نیز از دولت ایالات متحده برای توقف ممنوعیت این برنامه شکایت کرده اند

گروهی از سازندگان TikTok به مبارزه قانونی برای جلوگیری از ممنوعیت این برنامه در ایالات متحده پیوستند. هشت خالق دارند دولت ایالات متحده در تلاش برای جلوگیری از قانونی که شرکت مادر تیک‌تاک بایت‌دنس را ملزم می‌کند این سرویس را بفروشد.

این دادخواست ادعا می کند که “قانون محافظت از آمریکایی ها در برابر برنامه های کاربردی کنترل شده توسط دشمنان خارجی” خلاف قانون اساسی است زیرا حقوق متمم اول سازندگان را که به پلتفرم وابسته هستند نقض می کند. آن‌ها صدای خود را پیدا کرده‌اند، مخاطبان قابل‌توجهی جمع‌آوری کرده‌اند، دوستان جدیدی پیدا کرده‌اند، و با روش‌های جدید و متفاوتی از تفکر روبرو شده‌اند – همه اینها به دلیل روش جدید TikTok برای میزبانی، سرپرستی و انتشار سخنرانی است. ممنوعیت TikTok توسط قانون، آنها و بقیه کشور را از این ابزار متمایز بیان و ارتباط محروم خواهد کرد.»

این شکایت یک هفته پس از طرح شکایت TikTok علیه دولت صورت می گیرد. مطابق با ، این شرکت هزینه های قانونی را برای سازندگان شرکت کننده در جدیدترین طرح “پوشش” می دهد. این استراتژی نیز در گذشته برای شرکت کارآمد بوده است. گروهی از سازندگان TikTok مستقر در مونتانا از ایالت به دلیل تلاش برای ممنوعیت در سراسر ایالت در سال گذشته شکایت کردند. این تلاش در نهایت انجام شد و این ممنوعیت هرگز اجرایی نشد. سازندگان مونتانا توسط همان شرکت حقوقی نمایندگی شدند که در حال حاضر هشت خالق درگیر در آخرین کت و شلوار را تشکیل می دهند.

منبع