کیف پول چرمی MagSafe اپل به ارزان ترین قیمت خود در سال جاری کاهش یافته است

آمازون کیف پول چرمی آیفون اپل با MagSafe را با قیمتی نزدیک به پایین ترین قیمت تاریخ خود – و ارزان ترین قیمت (تا کنون) آن در سال 2023 به فروش می رساند. کیف پول مغناطیسی، معمولاً 59 دلار، در حال حاضر با قیمت 48 دلار در دسترس است. این برای آوردن چند کارت شناسایی و اعتباری به جهان بدون نیاز به کیف پول مستقل بسیار مفید است. اگرچه این فروش فقط برای رنگ‌های Midnight (مشکی) اعمال می‌شود، رنگ خنثی نباید با هیچ مدل یا قاب گوشی تضاد داشته باشد.

کیف پول چرمی اپل با MagSafe (برای آیفون) - اکنون با Find My Support - Midnight

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.





منبع

علاوه بر معامله بر روی جدیدترین AirPods Pro، فروش لوازم جانبی اپل آمازون شامل بسته باتری Apple MagSafe نیز می شود: به جای 99 دلار معمول آن، می توانید افزونه شارژ را با قیمت 84 دلار دریافت کنید. همچنین برای آیفون 12 و نسخه‌های جدیدتر طراحی شده است، روی گوشی شما می‌چسبد تا باتری اضافی را تامین کند تا به دستگاه شما کمک کند روزهای طولانی‌تری را پشت سر بگذارد. همچنین دارای مزایایی نسبت به بسته‌های باتری مغناطیسی شخص ثالث است: ولتاژ بالاتر (که آن را قوی‌تر از ظرفیت 1460 میلی‌آمپر ساعتی می‌کند) و راندمان شارژ بیشتر. در نهایت، به شدت با iOS ادغام می‌شود و به نرم‌افزار اجازه می‌دهد شارژ را برای شما مدیریت کند و به شما امکان می‌دهد سطح باقی‌مانده آن را در ویجت باتری در صفحه اصلی خود مشاهده کنید.

سیب

کیف پول چرمی آیفون با MagSafe اکنون از Find My پشتیبانی می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد لوازم جانبی را با Apple ID خود پیوند دهید و در صورت گم شدن آن، آخرین مکان شناخته شده آن را روی نقشه مشاهده کنید. برای راه‌اندازی، آیفون از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید آن را به Find My متصل کنید یا خیر. یا، می‌توانید آن را بعداً با انتخاب نماد مثبت و سپس «افزودن لوازم جانبی MagSafe» در برنامه «یافتن من» اضافه کنید.

اگر یک گوشی اپل سازگار با MagSafe (iPhone 12 یا جدیدتر) دارید، می توانید کیف پول چرمی را برای نگهداری در پشت تلفن خود (یا یک قاب سازگار با MagSafe) ببندید. آهنرباها بسیار قوی هستند، بنابراین می توانید نگران گم شدن کارت های شناسایی یا کارت اعتباری خود در حال حرکت نباشید. و اگرچه فقط برای سه کارت جا دارد، اما می‌تواند به عنوان فضای ذخیره‌سازی کارت مینیمالیستی برای سفرهایی به خارج از کشور که نیازی به پشته ضخیم پرداخت یا کارت‌های تخفیف فروشگاهی ندارید، باشد.