کیت های توسعه دهنده Apple Vision Pro اکنون در دسترس هستند

در نتیجه ممکن است کیت فعلی فقط به دست توسعه دهندگان بزرگتر برسد. با این حال، راه‌اندازی نشان می‌دهد که اپل چگونه قصد دارد از سازندگان اپلیکیشن‌ها محاکمه کند، و احتمالاً چه عناوینی را در اوایل سال آینده زمانی که Vision Pro وارد بازار می‌شود، ببینید. تمرکز بر تجربیات صیقلی است که به فروش مفهوم کمک می کند، نه یک کاتالوگ بزرگ. وقتی Vision Pro یک دستگاه 3499 دلاری برای حرفه ای ها و علاقه مندان است، تعجب آور نیست، اما ممکن است لازم باشد مدتی صبر کنید تا استودیوهای کوچک برنامه هایی را بر اساس آزمایش در دنیای واقعی منتشر کنند.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.



منبع

شما همچنین نمی توانید از پوشیدنی ها برای لاف زدن استفاده کنید. اپل از توسعه‌دهندگان می‌خواهد که Vision Pro را در یک فضای کاری امن نگه دارند که فقط اعضای تیم مجاز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. شرکت همچنین می تواند در هر زمان درخواست بازگشت واحد را داشته باشد. به عبارت دیگر انتظار جزئیات لو رفته زیادی نداشته باشید.

اصطلاح عملیاتی، همانطور که ممکن است حدس بزنید، “اگر” است. شما در حال ارسال یک برنامه هستید، نه محصولی مانند کیت انتقال برنامه نویس سیلیکون قدیمی اپل. علاوه بر اینکه بخشی از برنامه توسعه‌دهنده اپل هستید، باید برنامه‌های موجود و استعدادهای کلی تیم خود را با جزئیات توضیح دهید. این شرکت از سازندگانی که برنامه‌شان از ویژگی‌های Vision Pro استفاده می‌کند، حمایت می‌کند. پس نمی‌توانید تصور کنید که یک هدست دریافت خواهید کرد، و اگر تازه وارد هستید یا به سادگی یک برنامه iPad را منتقل می‌کنید، کمتر احتمال دارد که یک هدست دریافت کنید. اگر این کار را انجام ندهید، باید از نرم افزار بتا visionOS راضی باشید.

اگر اپل می‌خواهد Vision Pro را به موفقیت برساند، به برنامه‌های قانع‌کننده نیاز دارد – و این به معنای ارائه سخت‌افزار به توسعه‌دهندگان است. بر این اساس، این شرکت در حال حاضر کیت های توسعه دهنده Vision Pro را در دسترس قرار می دهد. اگر واجد شرایط باشید، یک هدست واقعیت ترکیبی امانت گرفته شده و همچنین در راه‌اندازی، «اعلام حضور» متخصص و درخواست‌های پشتیبانی اضافی فراتر از آنچه توسعه‌دهندگان معمولاً دریافت می‌کنند، کمک دریافت خواهید کرد.