کیت بررسی نسل سیزدهم Core “Raptor Lake” اینتل با پردازنده‌های Core i9-13900K و i5-13600K ارائه می‌شود.

Caseking یک ویدیوی تبلیغاتی دارد که کیت با جزئیات بسیار عالی نشان داده شده است. این دستگاه دارای دو SKU دسکتاپ است: i9-13900K و i5-13600K در یک جعبه بزرگ. دای شات رپتور لیک در یک محفظه پلاستیکی کوچک محصور شده است که همچنین یک برگه تقلب با مشخصات Raptor Lake است.

کیت های بررسی اینتل Raptor Lake قبلاً تحویل داده شده است

[Caseking] CPU های NEUE! Intel lässt die Raptoren aus dem Käfig (758 بازدید)





منبع اکنون تأیید شده است که کیت های بررسی به Caseking و Benchmark.pl رسیده اند. این بدان معناست که آزمایش اکنون می تواند آغاز شود، حتی اگر جدیدترین مادربردهای سری 700 در حال حاضر در دسترس باشند، زیرا Raptor Lake از مادربردهای سری 600 موجود نیز پشتیبانی می کند.

منبع شماره 2:

مشخصات Intel 13th Core “Raptor Lake” منبع: Caseking

منبع:

پردازنده های اینتل Core i9-13900K و i5-13600K، منبع: Caseking

سری 13th Gen دارای حداکثر 24 هسته، به لطف هسته های کارآمد اضافی است. یک عکس دای شامل یک دسته اضافی از هسته‌های Gracemont روی درج جعبه چاپ شده است. هسته‌های عملکرد نیز به ریزمعماری Raptor Cove ارتقا یافتند که حافظه نهان L2 بالاتر و ساعت‌های بالاتر را ارائه می‌دهد.

خرده‌فروش آلمانی Caseking جزو اولین کسانی است که کیت بررسی نسل سیزدهم Core اینتل را دریافت کرده است.

کیت بررسی هسته سیزدهم اینتل “Raptor Lake” منبع: Caseking

رسانه‌های فناوری و خرده‌فروشانی که در معرفی سری Core نسل سیزدهم اینتل شرکت کردند، اکنون کیت‌های بررسی را دریافت می‌کنند. بر اساس آنچه نشان داده شد، تنها 962 کیت از این نوع ساخته شد و اکنون حداقل دو مورد به مقصد رسیده اند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر