کنترلرهای 8Bitdo تا 38 درصد برای Prime Day تخفیف دارند

اگر قابل حمل ترین (یا جذاب ترین) کنترلر را از لیست می خواهید، می توانید به جای آن یک گیم پد بلوتوث 8Bitdo Zero 2 تهیه کنید. در حال حاضر با قیمت 16 دلار به فروش می رسد که 20 درصد کمتر از قیمت خرده فروشی آن است. ما دستگاهی به اندازه جاکلیدی را به‌عنوان یکی از بهترین کنترل‌کننده‌های موبایلی که می‌توانید بخرید نام بردیم، اگرچه اگر دست‌های بزرگی داشته باشید احتمالاً کار نخواهد کرد. همچنین گیم پد بلوتوث 8Bitdo Lite SE برای افرادی که تحرک محدود دارند وجود دارد که می توانید همین الان با قیمت 31 دلار یا 4 دلار کمتر از خرده فروشی آن را تهیه کنید. در بالای یک سطح قرار می گیرد و برای دسترسی طراحی شده است، با دکمه هایی که مقاومت کمتری برای فشار دادن آسان دارند و جوی استیک هایی که نسبت به کنترل کننده های معمولی حساس تر هستند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.





منبع

در حالی که باید با کابل سه متری خود به کنسول یا رایانه وصل شود، می تواند به صورت بی سیم با دستگاه های iOS و اندروید جفت شود. نسخه بی سیم Ultimate Controller 8Bitdo برای ویندوز 10 و بالاتر، اندروید 9 و بالاتر، Raspberry Pi و Steam Deck نیز با 10 درصد کمتر با قیمت 27 دلار به فروش می رسد. از اتصال بی سیم 2.4G استفاده می کند و می تواند تا 25 ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد.

همچنین می توانید گیم پد بلوتوث 8Bitdo Pro 2 را در رنگ های مشکی، خاکستری و کلاسیک با 20 درصد کمتر از حد معمول با قیمت 48 دلار به جای 60 دلار دریافت کنید. این دستگاه با سوییچ، Steam Deck، رایانه های شخصی ویندوز، آیفون، آیپد، دستگاه های اندروید، رایانه های مک، Apple TV و Raspberry Pi سازگار است. این کنترلر به شما امکان می دهد دکمه ها و لرزش را سفارشی کنید، همچنین حساسیت چسب و ماشه را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید حداکثر سه نمایه کنترل‌کننده را ایجاد و ذخیره کنید و سپس در هر زمان بین آنها جابه‌جا شوید. علاوه بر این، دارای یک دکمه تغییر حالت چهار جهته است که به شما امکان می دهد به راحتی اتصال آن را بین چندین دستگاه تغییر دهید.

دسته‌ای از کنترل‌کننده‌های 8Bitdo برای Prime Day به فروش می‌رسند، و اگر می‌خواهید برای بازی‌های مخصوص کنسول، لپ‌تاپ یا موبایل بخرید، می‌توانید یکی را با 38 درصد تخفیف دریافت کنید. Ultimate Wired Controller این برند برای Xbox و Windows در حال حاضر با قیمت 28 دلار به فروش می رسد که 20 درصد کمتر از قیمت فهرست 45 دلاری آن است. این پایین ترین رقم برای دستگاهی است که به طور رسمی توسط Xbox مجوز دارد و با رایانه های سری X و سری S، ایکس باکس وان و ویندوز 10 و بالاتر سازگار است.

کنترلرهای 8Bitdo را در آمازون بخرید – تا 38 درصد تخفیف