کاهش قیمت 100 دلاری AMD Ryzen 9 7950X3D خطای فروشگاه AMD بود

AMD Ryzen 9 7950X3D، منبع: Hardware Unboxed

خیر، 100 دلار تخفیف روی Ryzen 9 7950X3D وجود ندارد

AMD اکنون تأیید کرده است که این یک خطا در فروشگاه اینترنتی رسمی است. الگوریتمی که قیمت شروع را نشان می‌دهد، داده‌های نادرستی داده شده است، در این مورد از BestBuy که به دلایلی CPU را 599 دلار نشان می‌داد. با این حال، با کلیک کردن، قیمت همچنان 699 دلار بود. نیازی به گفتن نیست، این جرقه چرخه اخباری را ایجاد کرد که خود AMD اکنون قیمت جدید را تأیید می کند.

AMD Ryzen 9 7950X3D با قیمت کمتر فهرست شده است، منبع: AMD/Wccftech

متأسفانه یا نه، این بدان معناست که مشتریانی که این پردازنده را فقط 2 هفته پیش خریده بودند، اکنون پشیمان خواهند شد. خبر خوب (و خبر بد) این است که هیچ کاهش قیمتی وجود ندارد. Ryzen 9 7950X3D همچنان حداقل به طور رسمی 699 دلار قیمت دارد زیرا در دسترس بودن هنوز یک مشکل بزرگ است.

خطا توسط Wccftech:

اکنون AMD این خطا را تایید کرده است سخت افزار تام، که جزو اولین کسانی بودند که خبر کاهش احتمالی قیمت را به اشتراک گذاشتند. این اشتباه بلافاصله بحث را برانگیخت و AMD را با کلماتی نامطلوب هدف قرار داد. در همان زمان، تغییر قیمت روی CPU دیگری تأثیر گذاشت، Ryzen 9 7900X3D 12 هسته ای اکنون با قیمت 549 دلار از طریق برخی خرده فروشان مانند MicroCenter در دسترس است. این اطلاعات اشتباه نبود.





منبع

گزارش هایی وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است AMD قیمت پردازنده 16 هسته ای پرچمدار خود رایزن را کاهش داده باشد، اما متأسفانه اینطور نبود.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر