کالیفرنیا قبض حق قطع اتصال را معرفی می کند

کالیفرنیا قبض حق قطع اتصال را معرفی می کند

حتی با وجود فرسودگی شغلی، بیکاری، کاهش بودجه، توقف استخدام، موج تعدیل نیرو و هر چیز دیگری در سال 2024، هنوز مقررات کمی در ایالات متحده وجود دارد که کارفرمایان را از ضربه زدن به کارگران برای پاسخگویی به درخواست‌ها یا روی میزشان یا از طریق تلفن‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌هایشان در خانه منع کند.

(البته، فرانسه همه ما را نشان می دهد، زیرا در سال 2017 یک سیاست حق قطع ارتباط را معرفی کرده است. این فرانسوی های مزاحم و کاملاً درست …)

این هفته، مت هانی، نماینده مجلس ایالتی کالیفرنیا، AB 2751، یک پیشنهاد «حق قطع ارتباط» را معرفی کرد. در صورت تصویب، هر کارفرمای کالیفرنیایی دقیقاً ساعات کاری افراد را مشخص می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که آنها ملزم به پاسخگویی به ارتباطات مربوط به کار در خارج از ساعت نیستند. دوره های زمانی که در آن یک کارمند حقوق بگیر ممکن است مجبور باشد ساعات بیشتری کار کند باید در قرارداد آنها مشخص شود.

هانی گفت: «من فکر می‌کنم مناسب است کالیفرنیا، که بسیاری از این فناوری‌ها را ایجاد کرده، ایالتی باشد که چگونه آن را پایدار می‌کنیم و حفاظت‌های خود را برای زمان‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم و جهانی که ایجاد کرده‌ایم به روز می‌کنیم.» استاندارد سانفرانسیسکو

او اشتباه نمی کند: کالیفرنیا زادگاه جیمیل، آیفون است، اگرچه Slack نیست – مراقب ونکوور، کانادا باشید.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

استشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

Smart Swim 2 کوچکتر، سبک تر و مفیدتر است.

TMATMA

Engadget

Form عینک های شنای هوشمند خود را در سال 2019 عرضه کرد. آنها دارای یک صفحه نمایش داخلی بودند که داده های زمان واقعی را هنگام شنا نشان می دهد و جانشین آن، Smart Swim 2، از هر نظر بهبود یافته است. Form مدل موجود را با بسته بندی فناوری 15 درصد کوچکتر از مدل قبلی خود حذف کرده است. همچنین روی راحتی و تناسب کار می‌کرد و به عینک‌ها تسمه‌های بلندتر، قابل تنظیم‌تر و طیف وسیع‌تری از پل‌های بینی قابل تعویض می‌داد.

به خواندن ادامه دهید.

این شرکت در حال حذف Just Walk Out از فروشگاه های مواد غذایی Fresh در ایالات متحده است.

TMATMA

آمازون

آمازون در حال حذف فناوری بسیار معروف Just Walk Out خود از تمام فروشگاه های مواد غذایی Fresh در ایالات متحده است. سیستم تسویه‌حساب خودکار از دوربین‌ها، حسگرها و کره چشم‌های قدیمی انسان برای ردیابی آنچه مردم فروشگاه را ترک می‌کنند، استفاده می‌کرد و بر اساس آن مشتریان را بدون نیاز به اسکن چیزی از مشتری، شارژ می‌کرد.

یک مشکل این بود که سیستم آنقدر که آمازون می‌خواهد باور داشته باشید از تشخیص شی AI و هوشمندهای پیشرفته استفاده نمی‌کند. طبق گزارش‌ها، بیش از 1000 نفر در هند فیدهای دوربین را اسکن می‌کنند تا از پرداخت دقیق اطمینان حاصل کنند.

آمازون تلاش کرد تا این فناوری را به دیگر زنجیره‌های خرده‌فروشی بفروشد، اما تنها معامله مهم آن با استارباکس در چند مکان بود. این سیستم ها برای قرار دادن دوربین ها و سنسورها به سقف های بلند نیاز دارند. رویترز به بسیاری از خرده فروشان پیشنهاد کرد که آمازون را یک رقیب بدانند و نمی‌خواهند قلاب‌های آن در سیستم‌هایشان وجود داشته باشد. در حال حاضر، این سیستم ها در فروشگاه های منتخب بریتانیا ادامه خواهند داشت.

به خواندن ادامه دهید.

منبع