کاغذ دیواری در فست فود و رستوران

از طرف دیگر، این جلسات مشاوره کمک می کند تا چند فرد یا مجموعه متخصص را از نزدیک مورد بررسی قرار دهید. به طور مثال محوطه رستوران باید حدود 1680 فوت مربع باشد که 112 صندلی را در اختیار صاحب رستوران قرار دهد. طرح منحنی شکل مانند طرح گلدار و هندسی که باز هم باید در قسمت درز تنظیم گردند. این اصول، راهکارهایی را پیش پای شما میگذارد که در فرآیند کار، پاسخگوی مخاطبان مختلف باشید و درب هتل شما برای همیشه به روی مشتریان باز باشد. ایجاد فضاهای دنج و محل های مناسب برای نشستن جمع های خصوصی و دوستانه یا کاری در کافی شاپ ها بسیار مهم است و می تواند در رونق کافی شاپ و رستوران شما بسیار موثر باشد اگر بتوانید از یک نماد خاص برای کافی شاپ یا رستوران خود استفاده کنید این کار به برندسازی کافی شاپ تان کمک زیادی نماید زیرا مشتریان کافه و رستوران شما را با آن نماد به یاد می آورند و حتی شما از نام آن نماد نیز می توانید برای نام گذاری رستوران و کافی شاپ تان کمک بگیرید. چرا که مشتری ها باید به راحتی وارد شوند و پس از نشستن پشت میزها در اولین فرصت از آن ها پذیرایی شود.

و از بهترین طرح ها و پلان ها برای طراحی دکوراسیون رستوران شما استفاده می کنیم. همه ما معمولا یک رستوران با کیفیت و با کلاس را از روی نمای بیرونی و نوع دکوراسیونی که درون ان انجام شده است شناسایی می کنیم و بی انکه حتی یک بار غذای آنرا تست کرده باشیم به صرف اینکه از طراحی با کلاس و شیکی درون ان استفاده شده است و در واقع طراحی داخلی رستوران به صورت مدرن می باشد فکر می کمنیم این می تواند بهترین گزینه برای خرید غذا باشد.طراحی دکوراسیون داخلی برای رستوران باید به نوعی اجرا شود که جذب مشتری کند. در این رستوران زیبا شما میتوانید کنار دوستانتان مهمانی بگیرید و از لذت صرف غذای خوشمزه درکنار رودخانه را تجریه کنید.مشتریان این رستوران،آن را در گروه بهترین رستوران های حاشیه رودخانه می دانند.این رستوران با غئاهای دریایی اش شهرت خاصی پیدا کرده است. اما اگر از تنالیته های تیره این طیف رنگی زیاد به کار ببرید ممکن است که فضای شما را گرفته و کسل کننده سازد. غذای خوب یک رستوران بهترین معیار برای انتخاب رستوران است اما در کنار غذای خوب محیط دلنشین و آرامش بخش نیز نیاز است تا مشتری بتواند غذای خود را بدون دغدغه و در آرامش صرف نماید.

در دیزاین داخلی فست فود می توان قفسه هایی بر روی دیوارها نصب کرد و اکسسوری ها و وسایل دکوری با مزه ای متناسب با سبک فست فود در آن قرار داد . طراحی چیدمان رستوران در کشورهای مختلف بر اساس مؤلفه های متناسب با آن کشور صورت می گیرد. در ضمن بهتر است آن ها از فضای آشپزخانه دور باشند چون هر چقدر هم که سیستم کاری و مراحل طبخ غذا در رستوران شما تمیز و بهداشتی باشد باز هم از نظر ذهنی مجاورت این دو مکان چندان جالب نیست. قیمت های این رستوران نیز بسیار مقرون بصرفه بوده و هزینه یک وعده غذای آن به ازای هر دونفر چیزی حدود 100 درهم امارات معادل 348,470 تومان است. مسلما زیبایی طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ باعث ثبت خاطره ای خوش از گذراندن زمان در آن محل می شود. این حس و حال را می توانید با استفاده از صندلی های راحت و خوش نشین در مشتری ها تقویت کنید. این مجموعه با تیم متخصص و انتشار منظم مقالات آموزشی، قدم هایی برای آگاهی و انتقال دانش دکوراسیون به عموم مردم برداشته است و به مرور زمان تبدیل به یکی از مراجع مفید در زمینه دکوراسیون داخلی شده است.

اما در فست فودها حداکثر به یک متر مربع برای هر نفر نیاز دارید. بنابراین، در یک غذاخوری درجه یک و متوسط باید برای هر نفر فضایی به اندازه حداقل ۱.۸ متر مربع در نظر بگیرید. بنابراین دستیابی به اندازه حریم خصوصی در یک کافه، قرار دادن عناصر طراحی داخلی را تعیین می کند. لطفا موارد زیر را مد نظر قرار دهید و ما را دنبال بفرمایید زیرا در مورد تمام اینها توضیحات بیشتری خواهیم داد. تا زمانی که رستوران شما یک ورودی کاملا وسیع و بزرگ ندارد باید میز میزبان را در کنار ورودی قرار دهید. کافی است در اختیار یک معمار متریال و مواد اولیه قرار دهید و نظارگر معجزه خلق شده توسط او باشید.این رستوران به خوبی گویا این حقیقت است.طراحی این رستوران قدمی فراتر از یک طراحی برداشته و طراحی آن نشان دهنده ی هویت رستوران است.معمار پروژه ایده طراحی اش را از لباس دختران گرفته است و با ترکیب خلاقیت و تجربه اش،رستورانی شگفت انگیز خلق کرده است. خلق محیطی دوستانه و صمیمی در فضای رستوران، در پرتو بکارگیری نور کم محقق می شود. سعی کنید برای نورپردازی از لامپ های تزیینی استفاده کنید که بتوانید میزان نور لازم رستوران تان را تنظیم کنید. همچنین می توان قسمت هایی از دیوار رستوران را به دست نوشته ها یا دلنوشته های مشتری ها اختصاص داد به این معنی که با آویزان کردن کاغذی بزرگ و یا بهتر است پارچه ای بلند و دراز آویزان کرد، تمامی مشتری ها را ترغیب به این کرد که حتماً در بدو ورود یا هنگام خروج، جمله ای زیبا بر روی این پارچه به یادگار از خود بنویسند، این ایده می تواند بهترین و بامزه ترین ایده برای هر رستوران و البته برای هر مشتری باشد زیرا مشتری می تواند جملۀ با ارزش و پرمفهوم خود را همراه با امضایی زیبا و حتی نام خود برای همیشه در این قسمت از دیوار ثبت و ضبط نماید.

به سبب وجود چوب در دیوارها و سقف قدیمی پروژه، طراحان تصمیم گرفتند تا از چوب در طراحی نما و دکوراسیون داخلی طراحی داخلی رستوران استفاده کنند. در این رستوران از ساعت ۷ عصر تا ۱۱ شب گروه موسیقی زنده، برنامه اجرا میکنند تا شما را سرگرم کنند. در این سبک با کنار هم قرار دادن اشیاء هم رنگ می توان به نتیجه رسید. اما با این حال اگر به دلایلی می خواهید در چیدمان و طراحی دکور رستوران شیک خود از چنین میزهایی استفاده کنید، بهتر است آن را در مجاورت قسمت های پر تردد مثل سرویس های بهداشتی قرار ندهید. اما ستون از عناصری است که امکان تغییر آن وجود ندارد. خاطره به یاد ماندنی از حضور در چنین محیطی آن ها را به مشتری های همیشگی شما تبدیل می کند. بنابراین، اگر سرویس های بهداشتی در پشت دیوار یا یک راهرو قرار دارند نصب تابلوهای راهنما کمک کننده است. ترکیب متناسب چند رنگ با یکدیگر، رنگین کمانی از رنگ ها را در فضای چیدمان در معرض نمایش قرار می دهد.

در کافی شاپها که شیوههای مختلف دیزاین در سفارش های متنوع و با تعداد زیاد وجود دارد، این چیدمان میتواند گزینه بهتری باشد. استفاده از اکسسوریهای لوکس مانند لوسترهای کریستالی نیز میتواند بسیار جالب باشد. در واقع، رنگ به تنهایی می تواند تا 90 درصد از برداشت اولیه مهمان تأثیر بگذارد. همه رستوران دارها می خواهند در همان بدو ورود تأثیر قابل توجهی روی مشتری ها بگذارند. رنگ انتخاب شده در معماری رستوران نقش قابل توجهی در نوع احساسی که به فرد انتقال داده می شود دارد. برای دکوراسیون سبک مدرن، استفاده از رنگ طوسی، انتخاب هوشمندانه ای به شمار می رود. یکی از مکان هایی که قطعا نوع طراحی و دکوراسیونی که در ان به کار می رود می تواند به به شدت بر میزان جذب مشتری تاثیر گذار باشد قطعا محیط رستوران است. کانتر چوبی با پایه های برنجی که طراحی آن برگرفته از سبک روستایی و سنتی می باشد در قسمت کافی شاپ قرار گرفته و برای بخش غذا خوری رستوران از ترکیب صندلی و مبلمان استفاده شده است. برای انتخاب یک شرکت حرفه ای باید ابتدا به رزومه و سابقه کاری آن ها توجه کرد. طراحی داخلی باید همچون عاملی نیرومند تصمیم به بازگشت مجدد به رستوران را در مشتریان تقویت کند.چنانچه طراحی ظاهر ساختمان و تجهیزات مناسب نباشد مردم همیشه و با شک و تردید غذا انتخاب می کنند که آیا غذا سالم است یا خیر چنین می پندارند که مثل رستورانهای کنار جاده ها محیط غیر بهداشتی دارند وانتظار سرو غذا با ظروف لب پریده وغیر بهداشتی و قاشق چنگال چرب را رستورانی با ساختاری غیرازاین غیر عادی جلوه می نماید.

اما آنها کنترل بیشتری هم نسبت به مشکلات داشتند در مقایسه با حالت عادی و در مقابله با مشکلات اساسی سرویسدهی، نارضایتی بیشتری از خودشان نشان میدادند؛ به عبارت دیگر، در یک محیط زیبا و خوشایند، انتظارات مشتریها از سرویسدهی بالاتر از حالت عادی بود. رستوران کرمانی هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر و از ساعت ۸ غروب تا ساعت ۱۰ شب آمادۀ پذیرایی از مهمانان نازنین شهر قزوین خواهد بود. این هر دو تجربه ناهار خوری را افزایش می دهد و از جامعه شما حمایت می کند. چند نکته برای رستورانهای مدرن باید درنظر گرفت تا علاوه بر افزایش مشتری بتوان خدمات بهتری ارائه داد.بکارگیری از رنگهای گرم در رستوران به واسطه نورپردازی از مهمترین ویژگیهای یک رستوران مدرن به حساب می آید، حتی اگر شما هزینهی گزافی برای صندلیهای شیشهای یا فلزی پرداخت کرده باشید و از مدرنترین متدهای روز با بالاترین قیمت استفاده کنید تا زمانی که با رنگها و تاثیر آن بر ذهن مشتری آشنا نباشید به نتیجه دلخواه در کسب و کار نمیرسید. ضمنا قیمت آنچه که در تریا مصرف می شود ارزانتر از قیمتی است که در رستوران حساب می شود . اگر هنوز برای ارائه این خدمات برنامه ریزی نکرده اید ، در اینجا چند نکته را برای شما یادآوری می کنیم که در این زمینه می تواند راهگشای شما باشد.

اگر نام رستوران خوشبین به گوش شما ناآشناست، باید بگوییم که این رستوران، همان رستوران حسن رشتی سابق است که نام آن را بسیاری از بازاریان قدیم میشناسند. از رنگ آبی در پارچه ی صندلی استفاده کنید و چاشنی های آبی رنگ دیگر مانند کوسن و پرده را به آن بیفزایید تا چشم گیر ترین رستوران را برای طراحی کنید. در این کافه رستوران، از قسمت های چوبی در میان پنجر ها استفاده شده که از دیوار ها امتداد یافته و به میز تبدیل شده است. سایه های چند رنگ قهوه ای با بافت های متفاوت، یک دیوار آجری در نمای داخلی، یک قفسه کتاب بلند، یک طرح رنگی خاکستری و چراغ هایی با فرم های مکعبی ساده از ویژگی های این کافه هاست. رنگ های به کار رفته در رستوران ترکیبی از سفید و قهوه ای و سبز می باشند و این ترکیب، فضایی گرم با حسی آشنا پدید آورده است. این روزها کافهها و رستورانها طرفداران پر و پا قرص خودشان را پیدا کردهاند و مردم بیشتر از قبل به غذاهای غیرخانگی تمایل نشان میدهند. این روزها در بیشتر رستوران ها از ایستگاه سرور یا میز میزبان استفاده می کنند اما این کار به احتمال زیاد باعث شلوغی و اختلال در رفت و آمد خواهد شد.

تزئین دیوار رستوران همیشه توسط رنگ و تابلو و چیزهای دیگر انجام نخواهد شد بلکه می توان توسط چنین ایده هایی، رستوران را تبدیل به مکانی دوستانه و جذاب و البته پر از مشتری کرد که در اینجا میتوانیم به طراحی باغ رستوران ها نیز اشاره کنیم ، انرژی مثبتی که از فضای سبز میگیریم. میزها چوبی هستند و دیوارها با فانوس و وسایل کشتی تزئین شدهاند. Mayak یک رستوران در فضای سبز با دید و منظره عالی است.سالن و تراس بزرگ،با منظره خاص و مجلل از رودخانه دنیپر است.در طراحی داخلی از عناصری استفاده شده است که برای مراجعه کنندگان حس حضور درون یک کشتی را تداعی می کند.برای مثال به آینه های گرد،تراس و عرشه،روکش روی دیوار ها و … همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در طراحی این رستوران از ترکیب رنگ آبی و صورتی با الوارهای چوبی و گیاهان سبز در کنار منظره زیبا استفاده شده است.

این نورپردازی در فضای ورودی، فضای غذاخوری، بار و کافی شاپ، آینه های سرویس بهداشتی و آشپزخانه اپن استفاده می شود که شدت نور آن با توجه به کاربری هر فضا تنظیم می شود. سیستم نورپردازی شما باید علاوه بر زیبایی و ایمنی، به تعمیرات و مراقبت کمتری نیاز داشته باشند و بتوان به راحتی شدت نور را در طول روز و ساعات مختلف تنظیم کرد. به عنوان مثال ممکن است بخواهید دکوراسیون کافی شاپ چوب داشته باشید که با نور پردازی ملایم می تواند فضایی فوق العاده آرامش بخشی را برایتان فراهم کند. به این ترتیب کارکنان شما مشتری هایی را که تازه وارد شده اند، راهنمایی می کنند و از طرف دیگر بدون آنکه ازدحام ایجاد شود، به خارج شدن بقیه مشتری ها سر و سامان می دهند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر