کارگران سگا آمریکا با اکثریت قاطع به تشکیل اتحادیه رای می دهند

ما بردیم!

این واحد متشکل از بیش از 200 کارگر در بخش های مختلف در سراسر شرکت، از جمله بازاریابی برند، بازی ها به عنوان خدمات، بومی سازی، خدمات بازاریابی، توسعه محصول، فروش و تیم های تضمین کیفیت است. در حالی که در آمریکای شمالی است، کارگران می گویند که “بزرگترین اتحادیه چند بخشی از کارگران سازمان یافته در کل صنعت بازی است.” با این حال، ZeniMax Workers United/CWA در ZeniMax Studios گنجانده شده است.

ما به تازگی در انتخابات اتحادیه 91-26 پیروز شدیم.

کارگران در رای داده اند. در یک انتخابات نمایندگی اتحادیه با هیئت ملی روابط کار، کارگران با 91-26 رای به نفع واحد خود رای دادند که آن را انجمن صنفی کارمندان متحد بهبود سگا (AEGIS-CWA) می نامند. 19 رای به چالش کشیده شد، در حالی که سه رای باطل شد. در نتیجه، این گروه اکنون به طور رسمی با سازماندهی شده است.

AEGIS-CWA قصد دارد برای بهبود دستمزد پایه و مزایا، کارکنان بیشتر برای “حذف الگوهای کار بیش از حد” و بارهای کاری متعادل تر تلاش کند. کارگران همچنین به دنبال گزینه های کار از راه دور، مسئولیت های مشخص برای هر نقش و موارد دیگر هستند.

آنجل گومز، مترجم سگا و عضو AEGIS-CWA گفت: “ما بسیار خوشحالیم که پیروزی انتخابات اتحادیه خود را به عنوان اعضای AEGIS-CWA جشن می گیریم. از ابتدای این کمپین، واضح است که همه ما عمیقاً به کار خود در سگا اهمیت می دهیم.” در یک بیانیه. “اکنون، از طریق اتحادیه خود، می‌توانیم از بخش‌هایی از مشاغل خود که دوست داریم محافظت کنیم و مزایا، دستمزد و ثبات شغلی در دسترس همه کارگران را تقویت کنیم. با هم می‌توانیم سگا بهتری بسازیم. امیدواریم پیروز شویم. امروز مایه الهام سایر کارگران در سراسر صنعت بازی است. ما با هم می توانیم استانداردها را برای همه کارگران در سراسر صنعت افزایش دهیم.”





منبع