کارت microSD مورد علاقه ما به 11 دلار کاهش می یابد، به علاوه بقیه بهترین معاملات فنی هفته

کارت microSD مورد علاقه ما به 11 دلار کاهش می یابد، به علاوه بقیه بهترین معاملات فنی هفته

Super Bowl تنظیم شده است، و ما در حال حاضر شاهد تعداد انگشت شماری از معاملات در تلویزیون های با بازبینی خوب قبل از بازی بزرگ هستیم. Sonos فروش برخی از تجهیزات سینمای خانگی خود را نیز آغاز کرده است. اگر به دنبال ارتقاء اتاق نشیمن نیستید، بهترین توصیه در راهنمای خرید کارت microSD ما، Samsung Pro Plus، برای مدل 128 گیگابایتی به 11 دلار کاهش می یابد. و برای کسانی که به دنبال هدفون های جدید هستند، Anker's Soundcore Space A40 بهترین انتخاب در راهنمای ما برای بهترین هدفون های مقرون به صرفه است، و اکنون با 20 دلار تخفیف در 59 دلار است. تعدادی از گجت‌های اپل نیز به پایین‌ترین حد خود رسیده‌اند، از جمله iPad Air، Apple Watch SE و MacBook Air 15 اینچی. در اینجا بهترین معاملات فنی این هفته است که هنوز هم می توانید امروز دریافت کنید.

سامسونگ

نسخه 128 گیگابایتی کارت microSD Pro Plus سامسونگ با قیمت 11 دلار در آمازون و آدوراما به فروش می رسد که با کمترین قیمتی که ما ردیابی کرده ایم مطابقت دارد. در ماه های اخیر، میانگین قیمت خیابانی آن حدود 14 دلار بوده است. Pro Plus بهترین انتخاب کلی در راهنمای ما برای بهترین کارت‌های microSD است: فضای ذخیره‌سازی خوبی را با هزینه نسبتا کم ارائه می‌کند و برای ذخیره و اجرای بازی‌های Steam Deck، ضبط ویدیوی 4K یا به‌عنوان فضای ذخیره‌سازی به اندازه کافی سریع است. برای رزبری پای همچنین دارای 10 سال گارانتی می باشد.

11 دلار در آمازون

عکس جف دان / Engadget

Anker Soundcore Space A40 در فروشگاه آنلاین آمازون و Anker به 59 دلار کاهش یافته است. برای دومی، از کد استفاده کنید WS7DYZRZ5Q در پرداخت این 4 دلار بیشتر از پایین ترین قیمت هدفون های بی سیم است، اما هنوز 20 دلار کمتر از نرخ معمولی آن ها است. Space A40 به دلیل قرارگیری راحت، حذف موثر نویز فعال (ANC)، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و توانایی اتصال همزمان با دو دستگاه، راهنمای ما برای بهترین هدفون‌های بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه است. عمر باتری هشت ساعت ثابت است، با 40 ساعت دیگر از طریق یک قاب جمع و جور در دسترس است، در حالی که درجه مقاومت در برابر آب IPX4 به آن اجازه می دهد تا در اکثر تمرینات دوام بیاورد. به‌طور پیش‌فرض، دارای پروفایل صدای گرم است، با برآمدگی در محدوده باس بالایی. در مقایسه با جفت‌های رده‌بالا، برخی جزئیات را در سه‌گانه از دست می‌دهد، اما خوشایند است، و می‌توانید منحنی EQ را از طریق برنامه همراه Anker تغییر دهید. میکروفون داخلی برای تماس‌های تلفنی متوسط ​​است، و هر زمان که می‌خواهید هدفون را بردارید، باید موسیقی خود را به صورت دستی متوقف کنید.

59 دلار در آمازون

عکس از Billy Steele / Engadget

هدفون بی سیم سونی WH-1000XM5 با قیمت 328 دلار در آمازون، آدوراما و B&H به فروش می رسد. چندین خرده فروش دیگر این جفت را با چند دلار بیشتر دارند. این بهترین قیمتی نیست که دیده‌ایم – هدفون‌ها در ماه دسامبر برای مدت کوتاهی تا 250 دلار کاهش یافتند – اما با معامله‌ای که در بیشتر فصل تعطیلات شاهد بودیم مطابقت دارد و نشان‌دهنده کاهش 70 دلاری از قیمت فهرست سونی است.

XM5s بهترین انتخاب در راهنمای ما برای بهترین هدفون های بی سیم است و در بررسی ما امتیاز 95 را کسب کرده است. آن‌ها طراحی راحت، یکی از ویژگی‌های قوی‌تر ANC را که ما آزمایش کرده‌ایم و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید مفید، از جمله Speak to Chat (که به طور خودکار موسیقی را با شروع صحبت متوقف می‌کند) و جفت‌سازی چند دستگاه ارائه می‌دهند. نمایه صدای باس سنگین سونی ممکن است برای علاقه مندان به صدا مناسب نباشد، اما برای اکثر موسیقی های محبوب سرگرم کننده است و می توانید منحنی EQ را بیشتر به دلخواه خود از طریق برنامه سونی تنظیم کنید. میکروفون ارائه شده برای تماس‌های تلفنی واضح و شفاف است، اگرچه طراحی آن تا می‌شود.

328 دلار در آمازون

عکس از Cherlynn Low / Engadget

آخرین ساعت اپل واچ SE با قیمت 179 دلار در والمارت در دسترس است که با پایین ترین قیمت ساعت هوشمند مطابقت دارد و حدود 20 دلار کمتر از قیمت معمولی آن در خیابان است. ما امتیاز بررسی 89 را به SE دادیم و در حال حاضر آن را در راهنمای خود برای بهترین ساعت‌های هوشمند به‌عنوان گزینه‌ای عالی برای خریدارانی که برای اولین بار خریداری می‌کنند برجسته می‌کنیم. این صفحه نمایش کمی کوچکتر و روشن تر از پرچمدار اپل واچ سری 9 است و صفحه نمایش همیشه روشن نیست، بنابراین برای فعال کردن آن باید به صورت دستی روی آن ضربه بزنید یا مچ دست خود را بالا ببرید. همچنین فاقد تعدادی از توانایی‌های پیشرفته‌تر سری 9، از جمله سنسور دما، ویژگی ECG یا کنترل‌های هندزفری «دو ضربه‌ای» است. همانطور که گفته شد، همچنان ویژگی های اصلی بیشتری را که از اپل واچ انتظار دارید، از جمله اعلان های فشار، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی فعالیت، تشخیص سقوط و SOS اضطراری ارائه می دهد. هنوز هم سریع است و عمر باتری و مقاومت آن در برابر آب تقریباً مشابه سری 9 است. اگر بودجه کمتری دارید یا فقط می خواهید ساعت هوشمندی داشته باشید که راحت تر از آن استفاده کنید، ارزش دیدن این قیمت را دارد.

179 دلار در والمارت

هایسنس

تلویزیون 55 اینچی Hisense U6K با قیمت 348 دلار در آمازون و والمارت به فروش می رسد. Best Buy آن را با 2 دلار بیشتر عرضه می کند. این با پایین ترین قیمتی که نزدیک به تعطیلات دیدیم مطابقت دارد و حدود 50 دلار کمتر از میانگین قیمت خیابانی مجموعه در چند ماه گذشته است. نسخه 75 اینچی نیز به 648 دلار کاهش یافته است. U6K به دلیل ارائه کنتراست و عملکرد رنگ بهتر نسبت به اکثر تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه، بازخوردهای مثبتی در سراسر وب دریافت کرده است. همچنین بر روی سیستم عامل Google TV با استفاده آسان اجرا می شود. بیشتر آن به این دلیل است که یکی از معدود تلویزیون‌هایی است که در محدوده قیمتی خود از نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی، کم‌نور محلی با آرایه کامل و نقاط کوانتومی استفاده می‌کند. همچنان به روشنایی بیشتر مجموعه‌های گران‌تر نمی‌رسد، و برای بازی ایده‌آل نیست، زیرا به نرخ تازه‌سازی 60 هرتز محدود شده و فاقد پورت‌های HDMI 2.1 است. اما اگر نمی خواهید زیاد خرج کنید، باید ارزش خوبی داشته باشد.

348 دلار در آمازون

TCL

TCL Q6 55 اینچی با قیمت 320 دلار در آمازون و Best Buy به فروش می رسد، که 20 دلار بیشتر از پایین ترین قیمت خود است اما هنوز حدود 80 دلار کمتر از میانگین قیمت خیابانی خود در ماه های اخیر است. مدل 65 اینچی به 500 دلار کاهش یافته است، که دومین قیمتی است که در ماه اکتبر گذشته شاهد کاهش به 480 دلار بوده ایم. در همین حال، نسخه 75 اینچی با قیمت 650 دلار به فروش می رسد که با قیمت پایینی که آخرین بار در دسامبر شاهد آن بودیم مطابقت دارد.

Q6 یک جایگزین ارزش گرا برای Hisense U6K است که ممکن است مخصوصاً برای گیمرها جذاب باشد. به گفته سایر بازبینانی که ما به آن اعتماد داریم، از نظر کنتراست یا رنگ نمی‌تواند با مجموعه Hisense مطابقت داشته باشد، اما برای پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی سریع‌تر 120 هرتز وقتی روی وضوح 1080p یا 1440p تنظیم می‌شود، قابل توجه است. برای خریدارانی که از بودجه آگاه هستند و مایلند کیفیت تصویر را با تصویری سریعتر و پاسخگوتر معامله کنند، ممکن است ارزشمند باشد.

320 دلار در آمازون

سامسونگ

زیرمجموعه آمازون Woot چندین نسخه تلویزیون The Frame سامسونگ را تخفیف داده است. به عنوان مثال، مدل 65 اینچی به 1398 دلار کاهش یافته است که حدود 600 دلار کمتر از میانگین قیمت فروش آن در ماه های اخیر و 200 دلار کمتر از قیمت فروش آن در جمعه سیاه است. مدل های 43، 50، 75 و 85 اینچی نیز به ترتیب با قیمت های پایین 728، 868، 1968 و 2698 دلار به فروش می رسند. توجه داشته باشید که دو نسخه کوچکتر دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز هستند، در حالی که سایر مدل ها از نرخ سریع 120 هرتز پشتیبانی می کنند.

تلویزیون فریم پر جنب و جوش ترین تصویر را برای تلویزیون در محدوده قیمتی خود ارائه نمی دهد، زیرا فاقد نور پس زمینه mini-LED یا ویژگی کاهش نور محلی است. همچنین به یک پورت HDMI 2.1 محدود شده است. اما پنل QLED آن می‌تواند روشنایی مناسبی داشته باشد، و طراحی آن مانند یک قطعه هنری دیواری قابل نصب متمایز است، صفحه‌ای که می‌تواند آثار و عکس‌های مختلفی را در زمانی که چیزی را تماشا نمی‌کنید نمایش دهد. چند قطعه همراه با تلویزیون ارائه می شود، در حالی که سامسونگ سایر قطعات را از طریق اشتراک در دسترس قرار می دهد. اگر تلویزیون خود را به عنوان یک دکور خانه در نظر می گیرید، همه اینها ارزش در نظر گرفتن دارد. فقط توجه داشته باشید که سامسونگ یک مدل به روز شده را بعداً در سال 2024 عرضه خواهد کرد. می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد تلویزیون فریم، نوشته Engadget Commerce Writer Amy Skorheim را بخوانید. و اگر به‌دنبال تخفیف‌های تلویزیونی بیشتر قبل از Super Bowl هستید، جمع‌بندی گسترده‌تر ما را در اوایل هفته بررسی کنید.

1398 دلار در Woot

عکس از Nathan Ingraham / Engadget

آی‌پد ایر با قیمت 450 دلار در Best Buy و Amazon به فروش می‌رسد که پایین‌ترین قیمت و 50 دلار کمتر از قیمت فروش معمول تبلت در چند ماه گذشته است. خود اپل این دستگاه را با قیمت 599 دلار به فروش می رساند. هنگامی که Air در مارس 2022 وارد شد، امتیاز بررسی 90 را به Air دادیم و به طور کلی آن را بهترین iPad برای اکثر مردم می‌دانیم. فضای ذخیره‌سازی آن محدود است، اما طراحی مشابه آی‌پد پروهای پیشرفته‌تر، با نمایشگر بهتر و چیپ‌ست آینده‌نگرتر نسبت به تبلت‌های ارزان‌تر اپل دارد. همچنین از بهترین لوازم جانبی iPad اپل مانند صفحه کلید جادویی و قلم قلم نسل دوم پشتیبانی می کند.

اما هشدار داده شود: با توجه به بلومبرگ گزارشگر مارک گورمن، اپل قصد دارد در اوایل سال جاری از دو مدل جدید آیپد ایر، احتمالاً در ماه مارس، رونمایی کند. این احتمالاً افت قیمت شدیدتر از حد معمول را در اینجا توضیح می دهد. Air فعلی هنوز هم ارزش خوبی دارد، اما اگر به یک تبلت جدید نیاز نداشته باشید، ممکن است چند هفته دیگر منتظر بمانید و ببینید اپل چه چیزی در انبار دارد.

450 دلار در بهترین خرید

عکس از Nathan Ingraham / Engadget

مک بوک ایر 15 اینچی نیز به فروش می رسد. پیکربندی با تراشه Apple M2، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD در Best Buy به 1399 دلار کاهش یافته است، در حالی که مدل پایه با نیمی از حافظه و فضای ذخیره سازی به 999 دلار کاهش یافته است. هر دو معامله 300 دلار از قیمت فهرست اپل کم می کنند و با بزرگترین تخفیف هایی که ما دنبال کرده ایم مطابقت دارند. M2 Air بهترین انتخاب در راهنمای خرید لپ‌تاپ ما است و ما به مدل 15 اینچی امتیاز 96 را در ژوئن گذشته دادیم. همچنان همه چیزهایی را که ما در یک نوت بوک معمولی به دنبال آن هستیم ارائه می دهد: صفحه نمایش واضح و روشن، صفحه کلید راحت و پد لمسی، بلندگوهای خوب، باتری بادوام و عملکرد عالی برای کارهای روزمره.

هر چند باز هم بلومبرگ گزارش می دهد که اپل ممکن است مک بوک ایرهای به روز شده را در ماه آینده عرضه کند. انتظار نمی‌رود که این به‌روزرسانی یک تعمیر اساسی باشد، بنابراین اگر امروز مجبور به ارتقای لپ‌تاپ خود هستید، پیشنهادات بالا ارزش در نظر گرفتن را دارد، اما باید از تراشه جدید M3 اپل استفاده کند.

1399 دلار در بهترین خرید

لنوو

Lenovo IdeaPad Flex 5i Chromebook Plus برای پیکربندی با تراشه Intel Core i3-1315U، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه eMMC و صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 1920 در 1200 به 369 دلار در Best Buy کاهش یافته است. در حالی که این 20 دلار بیشتر از کمترین قیمتی است که دیده ایم، 10 دلار کمتر از معامله ای است که در جمعه سیاه دیدیم و 130 دلار از MSRP لنوو کمتر است. ما در پاییز گذشته Flex 5i Plus را بهترین کروم بوک برای اکثر مردم نامیدیم: صفحه نمایش لمسی IPS آن نسبت به پول قابل توجه است و برای کارهای سبک و مرور وب که با سیستم عامل Chrome انجام می دهید به اندازه کافی سریع است. هر دو صفحه کلید و ترک پد آن راحت هستند، به علاوه دارای یک وب کم 1080p مناسب است. فریم 3.6 پوندی آن می‌تواند سبک‌تر باشد، و عمر باتری تقریباً هفت ساعته آن خوب است. با این حال، اگر فقط می خواهید یک نوت بوک ارزان قیمت برای اصول اولیه داشته باشید، باید این کار را انجام دهد.

369 دلار در بهترین خرید

عکس از Kyle Maack / Engadget

Sonos فروش جدیدی را در دستگاه های سینمای خانگی خود قبل از Super Bowl آغاز کرده است که شامل نوار صوتی پیشرفته Sonos Arc به قیمت 719 دلار می شود. این با تخفیفی که در جمعه سیاه دیدیم مطابقت دارد و 180 دلار از قیمت لیست دستگاه را کاهش می دهد. جدیدترین ساب ووفر Sonos نیز با قیمت 639 دلار به فروش می رسد که پایین ترین قیمت نیست اما کاهش 160 دلاری را نشان می دهد. تعداد انگشت شماری نوار صوتی، بلندگوی هوشمند و بسته‌های ساب ووفر نیز تخفیف دارند.

ما در بررسی سال 2020 به Arc امتیاز 85 دادیم. این آرک همچنان طراحی تمیز و صدای بسیار گسترده ای را ارائه می دهد که به کمک دو درایور حرکت رو به بالا و پشتیبانی از Dolby Atmos کمک می کند. از نظر کیفیت صدا، حتی با این تخفیف، بهترین ارزش مطلق نیست، اما برای ارائه مزایای هر بلندگوی Sonos برجسته است: جفت شدن آسان با سایر دستگاه های Sonos، یک راه اندازی ساده و برنامه ای که دسترسی سریع به خدمات استریم متعدد این برنامه از پروتکل AirPlay 2 اپل پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید صدا را از آیفون به آن ارسال کنید، به علاوه با الکسا و Google Assistant کار می کند. این دستگاه هنگام پخش محتوای Atmos با صداهای عجیب و غریب مواجه شده بود، اما Sonos در اواخر سال گذشته اصلاحاتی را برای آن صادر کرد. نقطه ضعف اصلی این است که دستگاه فقط یک پورت HDMI دارد که خود فاقد گذرگاه HDMI است، بنابراین باید مطمئن شوید که تلویزیون شما دارای یک پورت eARC برای ارسال سیگنال‌های Atmos از طریق یک کابل است. در همین حال، Sub مقدار قابل توجهی باس اضافه می کند، اگرچه ارزان نیست.

تمام آنچه گفته شد، این دو دستگاه دیگر هستند که می توانند در اواخر امسال به روز شوند. آ بلومبرگ در گزارش ماه نوامبر آمده است که Sonos قصد دارد چندین دستگاه جدید را در سال 2024 منتشر کند، از جمله Arc و ساب ووفر به روز شده و همچنین اولین تلاش این شرکت در زمینه هدفون.

719 دلار در Sonos

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع