چه چیزی را باید انتظار داشت و چگونه بازی ها را به صورت زنده تماشا کرد

چه چیزی را باید انتظار داشت و چگونه بازی ها را به صورت زنده تماشا کرد

ممکن است E3 مرده و دفن شده باشد، اما هنوز تعداد زیادی اخبار بازی در روزهای آینده وجود دارد که منتظر آن باشیم زیرا Summer Game Fest 2024 به جای نمایشگاه قدیمی ایستاده است. SGF در چند سال گذشته به‌تدریج اهمیت بیشتری به‌عنوان یک چتر برای تمام ویترین‌های بازی‌های مختلف که هر ماه ژوئن برگزار می‌شود، پیدا کرده است.

از 7 ژوئن تا 10 ژوئن، مجموعه ای از رویدادهای SGF ده ها بازی را برجسته می کند. اعلان‌های بزرگ همگی پخش زنده می‌شوند تا شما در خانه تماشا کنید، اما یک جزء حضوری نیز برای SGF وجود دارد. Engadget چکمه هایی روی زمین خواهد داشت تا بینش بیشتری و همچنین برداشت های ما از بسیاری از بازی های ارائه شده در طول رویداد را به شما ارائه دهد.

برای کسانی از شما که از دور از جشن‌ها لذت می‌برند، در اینجا خلاصه‌ای از نحوه تماشای Summer Game Fest 2024 و آنچه که باید انتظار داشته باشید، آورده شده است.


نحوه تماشا: یوتیوب و توییچ

ما در چند سال گذشته برخی از اعلان‌های مهم را در نمایشگاه دو ساعته SGF دیده‌ایم، اما به نظر می‌رسد نسخه 2024 خاموش‌تر خواهد بود. Geoff Keighley، سازمان‌دهنده و میزبان SGF، با گفتن اینکه بیشتر آنچه امسال نشان داده می‌شود، اطلاعات جدیدی در مورد بازی‌های اعلام‌شده قبلی خواهد بود، سعی کرده است انتظارات را کاهش دهد.

او این را تایید کرده است Monster Hunter Wilds، Kingdom Come 2: Deliverance و استعاره: Refantazio (یک JRPG فانتزی از تیم پشت پرسونا) مدتی در کانون توجه قرار خواهد گرفت. همچنین تاریخ انتشار تیراندازی رایگان co-op در عرشه است اولین نسل، نگاهی به جنگنده سه بعدی توپ اژدها: جرقه! صفر و نگاهی به سریال انیمیشن Among Us.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater، Kingdom Hearts IV، گرگ در میان ما 2 و کن لوین قطعا-نه-BioShock پیگیری به BioShock یهودا برجسته نخواهد شد. افشاگری های تازه ای وجود خواهد داشت، اگرچه شاید سعی کنید سطح تبلیغات خود را برای این مورد کنترل کنید. کیگلی می‌گوید: «قطعا چیزهایی وجود دارد که اعلام می‌شود، اما این نمایشی نیست که چیزهای زیادی مانند «آینده در 2026» یا «2027» یا تیزرهایی برای بازی‌هایی که سال‌ها و سال‌ها به پایان می‌رسند داشته باشد.

شانس الف شوالیه توخالی: Silksong ظاهر: در حد متوسط.


نحوه تماشا: YouTube (همان جریان SGF Live بالا) و Twitch

Day of the Devs یک نمایش قابل اعتماد از بازی‌های مستقل آینده است. این تیم همیشه موفق می شود مجموعه ای از عناوین متنوع و جذاب را جمع آوری کند. به عنوان مثال، نسخه Game Awards سال گذشته شامل نگاهی به آن بود جاده های باز، کشور کلاغ و مریخ بعد از نیمه شب، که امسال تا اینجا از همه آنها لذت برده ایم. من به ناچار حداقل چهار یا پنج بازی از Day of the Devs را به لیست علاقه مندی های Steam خود اضافه می کنم، بنابراین تماشای آن ضروری است.

شانس الف شوالیه توخالی: Silksong ظاهر: Team Cherry یک استودیوی مستقل است، اما خیر.


نحوه تماشا: YouTube (همان جریان SGF Live بالا) و Twitch

کمک سالانه Devolver Digital برای هرج و مرج بار دیگر پیش روی ما است. جریان مستقیم و قابل اعتماد ناشر شامل جزئیات حداقل چند بازی خواهد بود. در اینجا امیدواریم که تاریخ انتشار را دریافت کنیم Squire Plucky و داستان اسکیت، دومی که برای چند سال در صدر لیست بازی های من قرار داشت. قرار است هر دو عنوان در سال 2024 وارد بازار شوند، بنابراین اکنون زمان خوبی برای به روز رسانی خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در مورد شبیه ساز راه رفتن مرد-کودک انگشتان خود را روی هم نگه دارید قدم های کودک در میان “افشای جدید هیجان انگیز” Devolver برنامه ریزی کرده است.

شانس الف شوالیه توخالی: Silksong ظاهر: بسیار غیر محتمل.


نحوه تماشا: YouTube و Twitch (گزینه ASL)

این به خوبی می تواند بزرگترین ویترین هفته از نظر اعلان بازی های اصلی باشد. این اولین بار است که استودیوهای Xbox Game، Bethesda و Activision Blizzard همگی بخشی از یکی از این رویدادها هستند.

مایکروسافت تعداد کمی بازی و به‌روزرسانی‌های اصلی را در نسخه 2024 خود دارد. ما احتمالاً جزئیات و یا تاریخ انتشار را دریافت خواهیم کرد ایندیانا جونز و دایره بزرگ، اقرار کردMicrosoft Flight Simulator 2024, Starfield و دیابلو IV گسترش و فصل بعدی از Overwatch 2. امیدواریم نگاهی اجمالی به آرکان لیون داشته باشیم تیغه بازی هم انتظار داشته باشید که در مورد عناوین بیشتری که در راه Game Pass هستند و احتمالاً بازی‌های شخص اول دیگری که به PlayStation و Switch جهش می‌کنند، بشنوید.

برای بسیاری، رویداد اصلی پس از نمایشگاه اصلی برگزار می شود زیرا همه چیز را در مورد آن یاد خواهیم گرفت Call of Duty: Black Ops 6. قسمت بعدی این مجموعه احتمالا در طول جنگ خلیج فارس اتفاق می افتد. این اولین عنوان Call of Duty است که در روز انتشار در Game Pass در دسترس خواهد بود. این یک خطر بزرگ برای مایکروسافت در فروش قبلی نسخه های جعبه ای بازی به نفع افزایش تعداد مشترکان است.

شانس الف شوالیه توخالی: آهنگ ابریشم ظاهر: متوسط ​​به بالا. آخرین موردی که در مورد این بازی زیاد شنیدیم در این نمایشگاه در سال 2022 بود.


نحوه تماشا: یوتیوب (با زیرنویس انگلیسی، توضیحات صوتی و گزینه های زبان اشاره آمریکایی) و Twitch

دوشنبه، روز شلوغی برای خدمه Engadget خواهد بود، زیرا ما مستقیماً از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل به Ubisoft Forward خواهیم رفت. این ناشر چند بازی مهم را برای بقیه سال آماده کرده است قانون شکنان جنگ ستارگان و Assassin's Creed Shadows، و در هر دو “ظاهر انحصاری” امیدوار کننده است.

XDefiant همان درمان را دریافت خواهد کرد. احتمالاً در مورد آینده برخی دیگر از بازی های در حال اجرا یوبی سافت، مانند Rainbow Six: Siege و جمجمه و استخوانو شاید برخی از برنامه های آینده برای The Division. Ubisoft Forward یک پیش نمایش و یک نمایش پس از نمایش خواهد داشت، بنابراین چیزهای زیادی از سوی این شرکت در پیش است.

شانس الف شوالیه توخالی: آهنگ ابریشم ظاهر: مگر اینکه یوبی سافت ناگهان Team Cherry را بخرد، هیچ.


فایل - این عکس بالونی از شخصیت ماریو برادران ماریو را در طی رویدادی در توکیو، در 15 فوریه 2024 نشان می دهد. سازنده بازی های ویدیویی ژاپنی، نینتندو، سه شنبه، 7 می 2024 گفت که در مورد جانشین آن اعلامیه خواهد کرد. قبل از مارس 2025 به کنسول خانگی سوییچ خود. (AP Photo/Hiro Komae، فایل)فایل - این عکس بالونی از شخصیت ماریو برادران ماریو را در طی رویدادی در توکیو، در 15 فوریه 2024 نشان می دهد. سازنده بازی های ویدیویی ژاپنی، نینتندو، سه شنبه، 7 می 2024 گفت که در مورد جانشین آن اعلامیه خواهد کرد. قبل از مارس 2025 به کنسول خانگی سوییچ خود. (AP Photo/Hiro Komae، فایل)

ASSOCIATED PRESS

نحوه تماشا: یوتیوب

خانه ای که ماریو ساخته است به دنیا اطمینان داده است که در ماه ژوئن یک نینتندو دایرکت وجود خواهد داشت، اما هنوز جزئیات آن را اعلام نکرده است. یک چیز که خواهد شد نه یکی از عوامل این ویترین جانشین نینتندو سوییچ است. در حالی که این شرکت متعهد شده است که سیستم پرچمدار بعدی خود را تا مارس آینده معرفی کند، در اینجا این کار را انجام نخواهد داد.

شانس الف شوالیه توخالی: آهنگ ابریشم ظاهر: بالا، به خصوص اگر ایکس باکس آن را ندارد.


و این همه نیست، مردم. چندین نمایشگاه دیگر نیز در روزهای آینده برگزار می شود. Atlus میزبان یک جریان YouTube است که به استعاره: ReFantazio در روز جمعه در ساعت 9 شب به وقت شرقی اختصاص دارد. به طور خاص شنبه مجموعه‌ای برای بررسی دارد، از جمله Future of Play Direct، Wholesome Direct (که هر دو دارای بازی‌های خانواده پسند هستند)، نمایشگاه بازی‌های آمریکای لاتین و جریان بازی‌های تحت رهبری زنان. این برنامه‌ها در طول روز، از ساعت 11 صبح به وقت شرقی اجرا خواهند شد. روز یکشنبه، PC Gaming Show به دنبال Call of Duty Direct در ساعت 16:00 به وقت شرقی برگزار خواهد شد.

منبع