پین هوش مصنوعی Humane داغ است (به روش خوبی نیست)

Menu

پین هوش مصنوعی Humane را به خاطر دارید که تا زمانی که مردم از آن استفاده کردند به عنوان چیز بزرگ بعدی تبلیغ می شد؟ معلوم شد که یک تکه تت غیر قابل استفاده بودن تنها مشکل آن نبوده است: Humane اکنون دارد. روش‌های کمتر قابل اشتعال دیگری برای آبگیری مجدد دستگاه شما وجود دارد که خطای آن محدود به یک جزء است. اما، با این حال، برای شرکتی که قبلاً تخم‌های زیادی در چهره مجازی خود دارد، ظاهر خوبی نیست.

– دن کوپر

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

تصویر ستاره لاینر روی پد.تصویر ستاره لاینر روی پد.

بوئینگ

Starliner نزدیک به یک ماه پس از برنامه ریزی اولیه انجام داده است. این کشتی اکنون با دو خدمه و 760 پوند محموله در مسیر لنگر انداختن به ایستگاه فضایی بین‌المللی است و تا هشت روز آینده در آنجا خواهد ماند. پس از این همه شروع نادرست، بیایید امیدوار باشیم که Starliner بالاخره بتواند به وعده‌های داده شده در آن سال‌ها عمل کند.

YouTube سیاست های خود را در مورد تغییر داده است. به طور مشابه، از 18 ژوئن کلیپ هایی را که در مورد نحوه برداشتن وسایل ایمنی برای همه سنین توضیح می دهد ممنوع می کند. یک سال کامل پس از اینکه یک گروه ناظر متوجه شد که یوتیوب محتوای اسلحه را به حساب‌های «کودک» توصیه می‌کند.

سامسونگسامسونگ

سامسونگ

رابین ویلیامز یک بار گفت (ماده ای خاص که بهتر است از طریق بینی استنشاق شود) راهی است که خدا به شما می گوید پول زیادی به دست می آورید. . فقط تصور کنید که پناهگاه بی خانمان محلی شما با این نوع پول چه کاری می تواند انجام دهد.

منبع