پنجمین فیلم ماتریکس در حال وقوع است

پنجمین فیلم ماتریکس در حال وقوع است

یک فیلم دیگر از ماتریکس در دست ساخت است. برادران وارنر فقط پنجمین قسمت از حماسه را روشن کرد، . با این حال، نه لانا واچوفسکی و نه لیلی واچوفسکی وظایف کارگردانی را بر عهده نخواهند داشت. این افتخار نصیب درو گدارد می شود که اقتباس را انجام داد مریخی به فیلمنامه تبدیل شد و افراد جنایتکار را کارگردانی کرد کابین در جنگل. او همچنین در حال نوشتن فیلمنامه است.

گدارد دندان هایش را برید و اپیزودهایش را نوشت Buffy the Vampire Slayer، فرشته و گمشده، از جمله – می توانید بگویید که او راه خود را در مورد محتوای ژانر می داند. لانا واچوفسکی به عنوان تهیه کننده اجرایی در هیئت مدیره خواهد بود، بنابراین برخی از نظرات یکی از سازندگان اصلی فرنچایز وجود خواهد داشت.

هیچ صحبتی در مورد اینکه فیلم درباره چه چیزی خواهد بود وجود ندارد، اما برادران وارنر می‌گویند که گدارد با ایده جدیدی به شرکت آمد که همه ما معتقدیم راهی باورنکردنی برای ادامه دنیای ماتریکس خواهد بود. گدارد اضافه کرد که فیلم‌های اصلی او را به طور روزانه الهام می‌بخشند و او “فراتر از فرصتی برای گفتن داستان” در آن دنیا سپاسگزار است.

برادران وارنر همچنین در مورد اینکه در صورت وجود، بازیگرانی که برمی گردند، نگران است. سه گانه اصلی شامل کیانو ریوز، کری آن ماس، لارنس فیشبرن، هوگو ویوینگ و جادا پینکت اسمیت بود. اکثر این بازیگران برای سال 2021 بازگشتند رستاخیزهای ماتریکس، با یک استثناء مبتنی بر داستان.

صحبت از رستاخیزهای ماتریکس، نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کرد. ما فیلم را دوست داشتیم، تا جایی که آن را درخشان می‌دانیم، اما اعتراف کردیم. این همتراز دوره با این حق رای دادن است. تک تک فیلم های ماتریکس فراتر از فیلم اول، تفرقه انگیز است. باید منتظر بمانیم و ببینیم گودار چه چیزی را روی میز می آورد.

او همچنین در حال نوشتن یک فیلم اقتباسی بر اساس رمان دیگری از مریخی اندی ویر کاتب. پروژه سلام مریم این فیلم توسط فیل لرد و کریستوفر میلر کارگردانی می‌شود و رایان گاسلینگ در نقش فضانوردی که تلاش می‌کند سیاره را از یک میکروب ستاره‌خوار نجات دهد، بازی خواهد کرد.

منبع