پلتفرم ریمستر بازی NVIDIA RTX Remix اکنون منبع باز است

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

برای تقویت بیشتر جامعه توسعه‌دهنده مودها برای گسترش سازگاری و مجموعه ویژگی‌های بازی Remix، NVIDIA امروز زمان اجرا RTX Remix را به عنوان منبع باز در GitHub منتشر می‌کند.

RTX Remix، بخشی از مجموعه برنامه‌های NVIDIA Studio، از دو جزء اصلی تشکیل شده است که با هم کار می‌کنند تا موددرها را قادر می‌سازد تا بازی‌های PC کلاسیک را بازسازی کنند: جعبه ابزار سازنده RTX Remix و زمان اجرای سفارشی RTX Remix.

Modding تماماً در مورد جامعه است، و ارائه یک زمان اجرا RTX Remix منبع باز به توسعه دهندگان مد کمک می کند تا سازگاری Remix را به بازی های رایانه شخصی کلاسیک بیشتری گسترش دهند. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم سازندگان چگونه با RTX Remix وارد دوره جدید مودینگ می شوند.


زمان اجرا RTX Remix منبع باز با مجوز MIT مجاز است و شامل اجزای زیر است:

  • ماژول‌های کپچر و جایگزینی USD، که وظیفه ضبط صحنه بازی به USD، و جایگزینی دارایی‌های اصلی بازی با دارایی‌های بازی مود شده در زمان اجرا را بر عهده دارند.
  • Bridge که رندر را از یک x86 به یک مجموعه دستورالعمل x64 ترجمه می کند. این مؤلفه حافظه موجود برای رندر را باز می کند.
  • مدیر صحنه، که از اطلاعات دریافتی از طریق API عملکرد ثابت D3D9 برای ایجاد نمایشی از صحنه اصلی، ردیابی اشیاء بازی فریم به فریم، و تنظیم صحنه برای ردیابی مسیر استفاده می کند.
  • ردیاب مسیر اصلی، که شامل حلقه رندر، مدیریت مواد، و ویژگی‌های رندر خاص بازی (مانند عکس برگردان و ذرات) است. لطفاً توجه داشته باشید، فناوری‌های مختلف (DLSS، NRD، RTXDI) که ردیاب مسیر ما را تسریع می‌کنند و آن را قادر می‌سازند در زمان واقعی ارائه شود، از طریق SDK‌های موجود و مجوزهای پورتال توسعه‌دهنده NVIDIA در دسترس خواهند بود.

برای کمک بیشتر به جامعه با Remix، چندین مهندس Remix به انجمن رهبری شده اند سرور Discord RTX Remix Showcase، در حال ارائه دستورالعمل هایی در مورد سازگاری و پاسخ به سؤالات توسعه دهندگان مد در مورد RTX Remix هستند. اگر به دنبال شروع کار با پروژه متن باز زمان اجرا Remix خود هستید، به Discord بروید تا کارشناسان موضوعی را برای همکاری پیدا کنید. ما هم آماده کرده ایم برخی از راهنمای شروع و مستندات برای توسعه دهندگان مد در حالی که ما به آماده سازی برنامه RTX Remix ادامه می دهیم.

زمان اجرا RTX Remix صحنه بازی را به تصویر می‌کشد و همزمان با تزریق فناوری RTX، مانند ردیابی مسیر، DLSS 3 و Reflex به بازی، دارایی‌ها را در هنگام پخش جایگزین می‌کند. در حال حاضر، توسعه دهندگان مود از زمان اجرا RTX Remix از Portal With RTX برای ایجاد صحنه های آزمایشی ray traced در بازی های کلاسیک متعدد استفاده کرده اند.

فرصت کافی برای تغییر نحوه پخش عناوین کلاسیک وجود دارد و منبع باز امکانات فراتر از تصور ما را افزایش می دهد. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم توسعه دهندگان مد با دسترسی به منبع چه خواهند ساخت.

هدف اصلی ما گسترش سازگاری بازی و گسترش ویژگی های Remix با همکاری جامعه است. در راستای این هدف، NVIDIA درخواست‌های کشش در Github را برای ارسال کد از انجمن می‌پذیرد، بازخورد ارائه می‌کند و به پیشبرد کد کمک می‌کند تا زمانی که به اندازه کافی بالغ شود تا در زمان اجرا رسمی RTX Remix ادغام شود.

چگونه درگیر شویم

[NVIDIA GeForce] بازی های کلاسیک را به راحتی با NVIDIA RTX Remix بازسازی کنید (185548 بازدید)

برای گیمرهای رایانه شخصی، یک زمان اجرا RTX Remix منبع باز به گسترش تنوع بازی‌ها با مدهای RTX و خود انواع مدها کمک می‌کند.

را کد منبع زمان اجرا RTX Remix را می توان در GitHub یافت، و اشکالات را می توان گزارش کرد اینجا.


NVIDIA RTX Remix Runtime Source Open اکنون در دسترس است

RTX Remix یک پلتفرم مودینگ انقلابی برای بازسازی بازی های کلاسیک DirectX 8 و 9 با ردیابی مسیر، NVIDIA DLSS، بافت های تقویت شده با هوش مصنوعی و دارایی های ایجاد شده توسط کاربر است.

جعبه ابزار خالق RTX Remix که بر روی NVIDIA Omniverse ساخته شده و برای توسعه پورتال با RTX استفاده می‌شود، به موددرها اجازه می‌دهد تا دارایی‌ها و چراغ‌های جدید را در صحنه بازسازی‌شده خود اختصاص دهند و از ابزارهای هوش مصنوعی برای بازسازی ظاهر هر دارایی استفاده کنند. بسته ابزار ایجاد کننده RTX Remix Early Access به زودی عرضه می شود.

منبع باز امکانات متعددی را برای گسترش مجموعه ویژگی های زمان اجرا Remix باز می کند. چند نمونه از پروژه هایی که توسعه دهندگان مدهای پیشرفته ممکن است از طریق دسترسی به کد منبع با آنها مقابله کنند عبارتند از:

  • بیشتر بازی های مورد علاقه خود را با Remix سازگار می کنند
  • مدرن سازی شبیه سازی سیال برای ارائه دود و آتش با حجم سنجی واقعی
  • تزریق شیدرهای افکت پست سفارشی در زمان اجرا
  • اضافه کردن نورهای متحرک (به عنوان مثال، آتش سوسوزن، یا نورهایی که در میان رنگ ها می چرخند)
  • جایگزینی مش های شخصیت های متحرک
  • تغییر موقعیت دوربین در بازی ها (به عنوان مثال، تبدیل یک بازی اول شخص به بازی ایزومتریک)
  • گنجاندن پشتیبانی از واقعیت مجازی در رندر
  • اجرای جایگزین های شرطی پویا (به عنوان مثال، اضافه کردن مه یا تغییر نور در پاسخ به موقعیت بازیکن)

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر