پلاگین NVIDIA DLSS برای Unreal Engine برای ویژگی از پیش تنظیم جدید “G”.

منبع از طریق Reddit:

این یادآوری است که حالت‌های DLSS (عملکرد فوق‌العاده / کیفیت و غیره) با از پیش تنظیم‌ها یکسان نیستند. مورد دوم را باید یک گزینه تنظیم دقیق برای توسعه دهندگانی در نظر گرفت که به دنبال بهترین بهینه سازی برای بازی های خود هستند. با تنظیمات از پیش تعیین شده، DLSS با محتوای بازی، سناریوهای مقیاس بندی، سرعت بازی یا عدم وجود بردارهای حرکتی در برخی مناطق سازگار می شود.

از پیش تنظیم های NVIDIA DLSS، منبع: NVIDIA

NVIDIA DLSS3 مدل جدید “G” را دریافت می کند

با انجام یک پخش زنده که یک افزونه DLSS به روز شده برای Unreal Engine را پوشش می دهد، ارائه دهنده نشان داد که ویرایشگر نمایه جدیدی به نام “G” را شامل می شود. هنوز هیچ اشاره ای به این پیش تنظیم در اسناد افزونه UE5 نشده است، بنابراین قطعاً جدید است. در حال حاضر، مشخص نیست که این نمایه چه چیزی را بهبود می بخشد یا روی چه چیزی تمرکز می کند، اما مطمئناً اولین بار است که به آن اشاره می شود.

[Unreal Engine] پیشرفت در هوش مصنوعی با DLSS 3 در Unreal Engine 5.2 | Inside Unreal (16,150 بازدید)





منبع

پلاگین جدید DLSS هر روز باید منتشر شود، بنابراین به احتمال زیاد به زودی پیش تنظیم G با جزئیات توضیح داده خواهد شد.

Unreal Engine به زودی افزونه جدیدی را برای NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) دریافت خواهد کرد. گفته می شود که این نسخه از افزونه یک پیش تنظیم جدید DLSS را فعال می کند که قبلاً توسط NVIDIA ذکر نشده است.

NVIDIA DLSS “G” از پیش تنظیم شده، منبع: NVIDIA

Modders قبلاً از گزینه Preset استفاده کرده‌اند و ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند هر یک از پروفایل‌ها را بدون توجه به آنچه توسعه‌دهنده انتخاب کرده است، مجبور کنند. DLSS3 Preset F عموماً بهترین کیفیت و حداقل شبح را ارائه می دهد.

ویدیوی زیر دارای مهر زمانی است

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر