پس از اینکه شهرت آن به آتش کشیده شد، Humane به کاربران هشدار می دهد که ممکن است کیس شارژ آن نیز وجود داشته باشد

پس از اینکه شهرت آن به آتش کشیده شد، Humane به کاربران هشدار می دهد که ممکن است کیس شارژ آن نیز وجود داشته باشد

اگر موج نقدهای بسیار منفی کافی نبود، به نظر می رسد که Humane یک مشکل بزرگ دیگر را در مورد پین هوش مصنوعی خود کشف کرده است. این شرکت به مشتریان هشدار می دهد که به دلیل خطر آتش سوزی احتمالی از کیس شارژ دستگاه استفاده نکنند.

در ایمیلی که به صاحبان AI Pin ارسال شد، این شرکت گفت که گزارشی مبنی بر «مشکل شارژ» دریافت کرده است که منجر به «مشکلات کیفی باتری عرضه‌شده توسط فروشنده شخص ثالث مورد استفاده در لوازم جانبی قاب شارژ شما» شده است. Humane به صراحت اشاره نکرد که آیا “مشکل شارژ” نامشخص باعث آتش سوزی واقعی شده است یا خیر، اما گفت که تحقیقات نشان می دهد که “سلول های باتری خاصی که توسط این فروشنده عرضه می شود ممکن است خطر ایمنی آتش سوزی داشته باشند.”

در حالی که Humane تاکنون از کلمه “یادآوری” استفاده نکرده است، این شرکت به مردم توصیه می کند فورا استفاده از جعبه شارژ را متوقف کنند. سایر لوازم جانبی شارژ، از جمله تقویت کننده باتری و پد شارژ، ظاهراً ایمن هستند زیرا باتری های آنها از تامین کنندگان مختلف تهیه می شود. ما برای کسب اطلاعات بیشتر و اینکه آیا آنها قصد دارند لوازم جانبی 149 دلاری را برای افرادی که قبلاً خریده اند، بازپرداخت یا جایگزین کنند، با Humane تماس گرفتیم. در همین حال، این شرکت دو ماه از خدمات اشتراک خود را به صورت رایگان به مشتریان ارائه می دهد.

متن کامل ایمیل در زیر آمده است.

به دلیل احتیاط فراوان، امروز تماس گرفته‌ایم تا از شما بخواهیم فوراً استفاده و شارژ کردن لوازم جانبی قاب شارژ خود را به دلیل مشکل در سلول‌های باتری خاص لوازم جانبی قاب شارژ متوقف کنید.

به محض دریافت یک گزارش واحد از مشکل شارژ در حین استفاده از کابل USB-C شخص ثالث و منبع تغذیه شخص ثالث، یک مشکل کیفی در سلول باتری ارائه شده توسط فروشنده شخص ثالث مورد استفاده در لوازم جانبی قاب شارژ شما شناسایی کردیم.

بررسی ما نشان داد که تامین‌کننده باتری دیگر استانداردهای کیفیت ما را برآورده نمی‌کند و این احتمال وجود دارد که سلول‌های باتری خاص عرضه‌شده توسط این فروشنده ممکن است خطر ایمنی آتش‌سوزی داشته باشند. در نتیجه، ما بلافاصله این فروشنده باتری را رد صلاحیت کردیم، در حالی که برای شناسایی یک فروشنده جدید تلاش می کنیم تا از چنین مسائلی جلوگیری کنیم و استانداردهای کیفیت بالای خود را حفظ کنیم.

مشکل شناسایی‌شده فقط برای سلول‌های باتری خاصی که در لوازم جانبی جعبه شارژ استفاده می‌شوند جدا شده است و به طراحی سخت‌افزار Charge Case Accessory مربوط نمی‌شود.

نکته مهم این است که پین ​​هوش مصنوعی Humane، تقویت کننده(های) باتری و پد شارژ آن تحت تأثیر قرار نمی گیرند زیرا فروشنده رد صلاحیت شده باتری یا سایر اجزای آن محصولات Humane را عرضه نمی کند و برای استفاده مداوم ایمن هستند.

منبع