پرواز خدمه استارلاینر تمیز می شود

پرواز خدمه استارلاینر تمیز می شود

اولین پرتاب خدمه استارلاینر بوئینگ کمتر از چهار دقیقه قبل از بلند شدن به دلیل شکست کامپیوتری در پرتاب شمارش معکوس صحیح پاک شد. این سکویلیونمین شکست برای این فضاپیما است (ریاضیات ما ممکن است کمی از بین رفته باشد) که باید از نسل بعدی پروازهای فضایی پشتیبانی کند. ناسا می گوید 5 ژوئن را برای پرتاب بعدی خود هدف قرار خواهد داد. در این مرحله، وقتی آن را ببینیم، آن را باور خواهیم کرد.

– دن کوپر

این ابزار قابلیت فراخوانی مبتنی بر هوش مصنوعی ویندوز را برای رایانه های شخصی پشتیبانی نشده باز می کند

مارول “چه می‌شد اگر…؟” برای اپل ویژن پرو باورنکردنی به نظر می رسد، اما به طرز وحشتناکی بازی می کند

IRS جایگزین رایگان Turbo Tax خود را دائمی می کند

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

TMATMA

Engadget

ایسوس می داند که چگونه یک رایانه شخصی خوب بسازد، بنابراین تعجبی ندارد که ببینیم نسل دوم بازی دستی آن نسبت به نسخه اصلی پیشرفت کرده است. سام رادرفورد در حال آزمایش ROG Ally X بوده است که فقط نمایشگر و تراشه آن نسبت به نسخه اصلی تغییر نکرده است. و در حالی که می توانید حدس بزنید برداشت او از سرفصل چیست، همچنان باید روی آن کلیک کنید تا ببینید آیا ارزش خرید دارد یا خیر.

به خواندن ادامه دهید.

جای تعجب نیست که فیس بوک 20 ساله آن چیزی نیست که جوانان به آن هجوم می آورند. اما متا را به خاطر تلاش برای تغییر آن ببخشید. در یک به روز رسانی، تام آلیسون، که مدیر برنامه فیس بوک برای متا است، می گوید که این سرویس در حال تغییر است تا تمرکز فزاینده بر بزرگسالان جوان را منعکس کند. مدیران متا در تلاش برای جلب نظر جوانان هستند سال ها. مارک زاکربرگ تقریباً سه سال پیش گفت که می‌خواهد آن‌ها را به «ستاره شمالی» شرکت تبدیل کند.

یادداشت آلیسون هیچ اشاره‌ای به متاورس فراتر از استفاده از هوش مصنوعی در محصولاتش ندارد (بدون اینکه از راه دور مشخص شود) – مطمئن نیستم که فیس‌بوک چگونه قصد دارد برای آن بزرگسالان جوان جذاب باشد.

به خواندن ادامه دهید.

TMATMA

Engadget

دایسون به آزمایش در عرصه خلاء روبات ادامه می دهد. Dyson 360 Vis Nav مدتی است که در سایر نقاط جهان در دسترس بوده است، اما اخیراً به قیمت 1200 دلار به بازار آمده است. این شرکت ادعا می کند که یک سیستم دید 360 درجه، با دوربین ها و چراغ های LED، به همراه قدرت مکش مشابه با جاروبرقی چوبی آن. آیا در زندگی واقعی خوب است؟ آره. آیا کامل است؟ خیر

به خواندن ادامه دهید.

منبع