پرده برقی هوشمند لیست قیمت پرده برقی بارزانته 09909221104 09100627420-خانه هوشمند آکو

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان با متخصصان شرکت، با ما در ارتباط باشید. BACpress بک‌پرس مجله تخصصی حوزه اتوماسیون ساختمان و فناوری‌های نوین درحوزه هوشمندسازی است. این رسانه در کنار مجله‌ اتوماسیون ساختمان اقدام به انتشار اخبار، تحلیل‌ها و تفسیر‌ها در مورد آخرین فناروی‌های روز در حوزه فناروی هوشمند کرده و تمامی بخش‌ها را در این حوزه را پوشش می‌دهد.

محصولات مرتبط

پرده برقی هوشمند لیست قیمت پرده برقی بارزانته 09909221104 09100627420-خانه هوشمند آکو شرکت ما پرده برقی را در انواع پرده شید ، پرده رومن ، پرده زبرا و… تولید می کند. خیر، پرده های هوشمند بر خلاف پرده های برقی از قابلیت های هوشمند برخوردار بوده و از طریق اپلیکیشن تلفن همراه قابلیت کنترل را دارند. Yoolax همچنین دارای یک مجموعه پرده هوشمند عالی در انتخاب بهترین پرده های هوشمند است.

معرفی کلید پرده لمسی هوشمند WiFi مدل EC:

که بهتر است به آن اشاره کنیم امکان زمان دهی به پرده اتوماتیک می باشد. اما یک خانواده همچنین از راحتی ، ایمنی و رفاه یک خانواده مراقبت می کند. سایه های تیره از پارچه ضخیم ساخته شده اند که تا زمانی که سایه ها باز نشوند اتاق های شما را کاملا تیره نگه می دارد. در سطح بسیار ابتدایی، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پرده، بصورت سایه ای باشد یا پرده پنجره های شما را بپوشاند. این پرده ها با اتصال تایمر ، امکان باز و بسته شدن در زمان های دلخواه را پیدا می کنند .

  • بعد از مشخص شدن پهنای عرض، جای علامت گذاری شده را با دریل سوراخ می کنیم.
  • جنس آنها می تواند پنبه، ابریشم یا هر جنس دیگری باشد و همچنین جهت افقی یا عمودی برای اتوماسیون مهم نمی باشد.
  • امروزه استفاده از پرده های هوشمند در بین مردم سراسر دنیا از جمله ایران رواج پیدا کرده است.
  • در این صورت این وسیله به راحتی می تواند از مبلمان در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور خورشیدمحافظت نماید و به صورت خودکار بسته شود.
  • امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و با توجه به نقش یاری دهنده آن در جوامع انسانی، استفاده از امکاناتی نظیر درب های مدرن، راهبندها، کرکره و جک های برقی و … جایگاه ویژه ای را پیدا کرده اند.

کارخانه ها و برندهای متفاوتی در تولید پرده های برقی فعال هستند. اما برند‌ های بارزانته ایتالیا، AOK آلمان و سامفی فرانسه بهترین و کاملترین سیستم موتور پرده هوشمند را ارائه میدهند که امکانات خوب و قیمت مناسبی را دارا هستند. به صورت کلی پرده های برقی هوشمند در دو مدل کنار رو و بالا رو موجود می باشند که با توجه به نیاز و کاربری هر محیط انتخاب می پرده هوشمند گردند. البته موتور پرده ها به لحاظ برند بسیار متنوع هستندو که شرکت خانه های هوشمند ترجیح میدهد از موتور پرده هایی استفاده کند که کیقیت و مقاومت بالایی دارند. نوع دوم پرده های هوشمند نیز موتور دار هستند اما تنها از طریق کنترل از راه دور قابل کنترل هستند. گاهی اوقات، کنترل از راه دور ممکن است با صدا فعال شود و اغلب این پرده ها دارای عملکرد زمان سنج هستند و به شما این امکان را می دهند که چندین بار در روز پرده هوشمند را به طور خودکار باز و بسته کنید.

در صورتی که سیستم پرده برقی برای طیف گوناگون پرده‌های موجود در بازار راه حل ویژه‌ای ارائه داده است. لازم است این نکته را بدانید این نوع موتور پرده برقی، به دیگر تجهیزات خانه هوشمند متصل نمی‌شود و اگر شما نمی‌خواهید زیرساخت خانه خود را تغییر بدهید این نوع موتور پرده برقی، برای شما مناسب است. پرده‌ی هوشمند با توجه به دستورالعملی که به کار می‌برید، با یک کشش ملایم موتوری، به طور خودکار کاملا باز یا بسته می‌شود. پرده‌های هوشمند را می‌توان از راه دور کنترل کرد؛ بنابراین دیگر نیاز نیست از جای خود بلند شوید و پرده‌ها را با دست، باز یا بسته کنید. تنها با یک کلیک ساده یا ضربه زدن روی یک دکمه، پرده هوشمند با حرکتی کاملا نرم و مهم‌تر از همه ساکت، باز یا بسته می‌شود. موتور پرده هوشمند می‌تواند با استفاده از نیروی برق و یا با باتری عمل کند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر