پردازنده گرافیکی ASUS GeForce RTX 40 Noctua دارای مود مشکی Chromax است

پردازنده گرافیکی ASUS GeForce RTX 40 Noctua دارای مود مشکی Chromax است

این پردازنده گرافیکی Noctua به رنگ مشکی است

طراحی گرافیکی Noctua Chromax.Black منبع: Matt Lee

ASUS و Noctua اخیرا از آخرین نتیجه همکاری خود در کارت گرافیک GeForce RTX 4080 SUPER به روز شده رونمایی کرده اند. این مدل کم و بیش تازه‌سازی طراحی RTX 4080 Noctua است که به دلایل مختلف از جمله طراحی عظیم چهار اسلات، استفاده از فن‌های رده بالای سری PWM Noctua، قیمت بسیار بالا و استفاده از Noctua فوق‌العاده بوده است. طرح رنگی.

در حالی که این کارت قابلیت خنک کنندگی قابل توجهی را ارائه می دهد، نمی توان در مورد طراحی آن چنین گفت. طرح رنگ چیزی است که همه علاقه مندان از آن استقبال نمی کنند زیرا طرح رنگ قهوه ای نمادین به سختی ترکیب خوبی با هر ساخت کامپیوتر مدرن است. به همین دلیل، علاقه مندان به پردازنده گرافیکی خواهان نسخه مشکی آن بودند، که با توجه به اینکه Noctua از قبل طرفداران Chromax Black خود را با مشخصات مشابه دارد، نباید چندان پیچیده باشد.

NF-A12X25 PWM Chromax Max

اکنون، به لطف کار یوتیوبر و فیلمساز مت لی، ما نگاهی اجمالی به این داریم که چنین طرحی چگونه می تواند به نظر برسد. آثار او از رنگ‌بندی سنتی قهوه‌ای و بژ جدا می‌شود تا چیزی به رنگ مشکی و نقره‌ای خلق کند. بیشتر رنگ‌های طرح اصلی در حال حاضر مشکی، خاکستری تیره یا نقره‌ای هستند، با تنها استثنا لوگوهای کناری و صفحه پشتی.

نه ASUS و نه Noctua هرگز برنامه‌ای برای طراحی مشکی با سری فن‌های Chromax تایید نکرده‌اند. با این حال، این چیزی است که همه خواسته اند. ظاهراً لی هنوز روی پروژه کار می کند و ممکن است بعداً نگاه بهتری به این مد منحصر به فرد داشته باشیم.

منبع: مت لی



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر