پردازنده گرافیکی Acer Arc A770 Predator BiFrost با 16 گیگابایت VRAM به 339 دلار کاهش یافت.

قیمت پردازنده های گرافیکی Intel Arc Alchemist به طور پیوسته در حال کاهش است A750 8 گیگابایت اکنون به 229 دلار می رسد و A770 8 گیگابایت فقط با 269 دلار به نظر می‌رسد گیمرهای کم‌هزینه باید واقعا مشتاق دیدن چنین معاملاتی در آینده باشند. به خصوص زمانی که NVIDIA و AMD سری به روز شده GPU میان رده خود را در ماه های آینده عرضه کنند.

یکی از جذاب‌ترین پردازنده‌های گرافیکی سال 2022، Predator BiFrost از ایسر بود. این کارت از طراحی فن شعاعی و محوری به شکلی استفاده می کند که قبلاً استفاده نشده است: با هم. این طراحی هیبریدی منحصر به فرد دارای یک خنک کننده هوای آزاد و نوع دمنده تحت یک راه حل دو شیار است.

ممکن است از طریق پیوندهای آمازون و نیوگ، کمیسیون وابسته به دست آوریم.





منبع

ایسر پردازنده گرافیکی پرچمدار Arc خود را تخفیف داد.

منبع: آمازون، نیوگ

زیبایی کارت برای تیم طراحی ایسر اساسی بود، به همین دلیل است که آنها یک پوشش فلزی ممتاز، نورپردازی RGB و یک صفحه پشتی کامل را انتخاب کردند. مشخصات نیز از اهمیت کمتری برخوردار نبودند، به همین دلیل است که این پردازنده گرافیکی Arc A770 یکی از معدود مواردی است که 16 گیگابایت VRAM را در خود جای داده است.

پردازنده گرافیکی Acer Predator BiFrost A770، منبع: Newegg

قیمت پردازنده گرافیکی A770 ایسر اکنون کاهش یافته است آمازون و نیوگ در همان روز به 339.99 دلار رسید. این یک تخفیف از پیش برنامه ریزی شده را نشان می دهد و امیدوارم چیزی که بیش از چند روز فعال باقی بماند.

پردازنده گرافیکی Acer BiFrost اکنون مقرون به صرفه ترین پردازنده گرافیکی 16 گیگابایتی است

این کارت در اکتبر سال گذشته عرضه شد و قیمت آن به سرعت به 399 دلار رسید. ما قبلاً شاهد این بودیم که این مدل در ماه گذشته به 349 دلار تخفیف داده شده است، اما قیمت جدید 339 دلار تا کنون کمترین قیمت است. این باعث می‌شود که این کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی A770 ارزان‌ترین کارت گرافیک موجود در فروش و احتمالاً مقرون‌به‌صرفه‌ترین کارت ۱۶ گیگابایتی در بازار باشد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر