پردازنده گرافیکی سفارشی ASRock Radeon RX 7900 XTX اکنون با قیمت 799 دلار در ایالات متحده موجود است.

کارت گرافیک پرچمدار RDNA3، AMD Radeon RX 7900 XTX، دارای پردازنده گرافیکی کامل Navi 31 و 24 گیگابایت حافظه GDDR6 است. RX 7900 XTX با عملکرد بهتر از RTX 4080 NVIDIA که برای فروش کمتر از 1000 دلار تلاش می کند، اکنون با 200 دلار تخفیف نسبت به قیمت اصلی 999 دلاری خود، گزینه جذاب تری است.

در حال حاضر با قیمت 899 دلار در Newegg، گیمرها می توانند قیمت را بیشتر کاهش دهند 799 دلار با استفاده از کد کوپن اضافی “ZIPTECH” این پایین ترین قیمت این کارت گرافیک از زمان عرضه آن است. مارک های دیگر قبل از اعمال کوپن به سختی با قیمت اصلی مطابقت دارند، و این بدون شک بهترین معامله برای RX 7900 XTX تاکنون بوده است.

ASRock RX 7900 XTX PG در فروش، منبع: Newegg

اگرچه فانتوم گیمینگ از ASRock قوی‌ترین نسخه این SKU نیست، به گیمرهایی که به دنبال خنک‌کننده سه فن سفارشی و مقداری اورکلاک کارخانه هستند، پاسخ می‌دهد. این مدل دارای یک ساعت تقویتی 2615 مگاهرتز است که نشان دهنده اورکلاک 4.5 درصدی در مقایسه با مشخصات AMD است. علاوه بر این، دارای سه کانکتور برق 8 پین است که فضایی را برای اورکلاک بیشتر باقی می گذارد. بررسی ها عملکرد حرارتی مطلوب و سطوح نویز را نیز نشان می دهد.

GPU ASRock RX7900XTX Phantom Gaming اکنون با قیمت 799 دلار به فروش می رسد.

ASRock در وب‌سایت ما به طور منظم حضور پیدا کرده است، عمدتاً به دلیل ارائه‌های گرافیکی ثابت خود که دارای پردازنده‌های گرافیکی Radeon و Intel ARC هستند. این شرکت با ورود به بازار پردازنده‌های گرافیکی چند سال پیش، قصد دارد خود را به عنوان جایگزینی قدرتمند برای برندهای معتبر معرفی کند. با زمان‌بندی کنونی، ارائه تخفیف‌ها فرصتی عالی برای متمایز کردن خود از رقبا با ارائه نسبت قیمت به عملکرد بهتر است.

منبع: Newegg (لینک وابسته)





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر