پردازنده گرافیکی سفارشی Acer Arc A770 Predator با 16 گیگابایت VRAM اکنون با قیمت 349 دلار در دسترس است.

Predator A770 BiFrost با حافظه 16 گیگابایتی منبع: ایسر

A770 Predator BiFrost یک طراحی سفارشی منحصر به فرد توسط تیم ایسر است که به تازگی با اولین پردازنده گرافیکی Intel Arc Alchemist خود وارد بازار DIY شده اند. این مدل سفارشی ایسر در واقع یکی از معدود A770 است که 16 گیگابایت VRAM را ارائه می‌کند، ویژگی پیش‌فرض نسخه محدود خود اینتل (طراحی مرجع).

منبع: آمازون (لینک وابسته) از طریق Wccftech





منبع

این A770 16 گیگابایتی در حال حاضر با قیمت 349 دلار در دسترس است که در واقع همان قیمت نسخه لیمیتد اینتل است. این کاهش 13% یا 50 دلاری نسبت به قیمت اصلی این مدل است که هنوز توسط سایر خرده فروشان از جمله فروشگاه اینترنتی ایسر ذکر شده است.

اینتل اکنون به طور شبانه روزی برای بهبود درایورهای گرافیکی و تجربه کلی خود کار می کند. این شرکت قبلاً 4 درایور در سال جاری منتشر کرده بود که بیشتر از NVIDIA و AMD است.

پردازنده گرافیکی Acer Predator به 349 دلار کاهش یافت

ارزان ترین کارت گرافیک 16 گیگابایتی از معماری نسل فعلی در آمازون.

Predator A770 BiFrost با حافظه 16 گیگابایتی منبع: ایسر

با مدل Predator، طراحی سفارشی با دو کانکتور برق 8 پین، افزایش TDP به 250 وات (+25 وات) و کلاک پایه ساعت بالاتر 2.2 گیگاهرتز (+100 مگاهرتز) دریافت می‌شود. این کارت دارای طراحی دو اسلات با دو فن است که ترکیبی بین هوای آزاد (Aero Blade 3D) و طراحی خنک کننده دمنده (FrostBlade) است. علاوه بر این، این کارت مجهز به محفظه بخار است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر